پدر قربانی دانشگاه آیداهو می گوید زانا کرنودل “کبودی” داشت و با قاتل مبارزه کرد

پلیس مسکو با افسران مجری قانون ایالتی و فدرال برای ردیابی یک مظنون همکاری کرده است.

قتل‌های دانشگاه آیداهو: هنگام کشته شدن چهار دانشجو، دو هم اتاقی در خانه بودند

قتل های آیداهو: خواهر دانشجوی مقتول می گوید “هیچ کس ایمن نیست” با مظنون به طور گسترده

پلیس می گوید که قربانیان حوالی ساعت 1:45 بامداد به خانه رسیدند، مقامات در جریان کنفرانس مطبوعاتی چهارشنبه گفتند که قتل حدود ساعت 3 یا 4 صبح رخ داده است.

تیم پزشکی قانونی

تیم پزشکی قانونی روز دوشنبه 14 نوامبر 2022 خانه ای را در مسکو، آیداهو جستجو می کند، جایی که چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو در آخر هفته در یک قتل ظاهری چهارگانه کشته شدند.

پلیس

پس از این کشف غم انگیز، محوطه دانشگاه فوراً در قرنطینه قرار گرفت.

پلیس آیداهو

Xana Kernodle، 20 ساله، در ساعات اولیه صبح 13 نوامبر – به همراه دوست پسرش، Ethan Chapin، و دو دوست، Madison Mogen و Kaylee Goncalves – در خانه ای در خیابان King در مسکو، آیداهو، نزدیک دانشگاه کشته شدند. پلیس تا روز پنجشنبه به هیچ مظنون یا انگیزه ای اشاره نکرده است.

او همچنین به خروجی گفت که درب منزل آنها “با کد شماره قفل می شود.”

جف کرنودل، پدر قربانی قتل دانشگاه آیداهو، زانا کرنودل، در مصاحبه ای با یک رسانه خبری آریزونا گفت که دخترش “کبودی” روی بدنش داشت که نشان دهنده درگیری خوب با مهاجمش بود.

گزارش، پلیس به دنبال چاقوی «رامبو» در دانشگاه آیداهو تحقیقات قتل‌ها

او زانا را مسئول و بی دغدغه درباره درام یا چیزهای مادی توصیف کرد. او گفت که او و چاپین حدود یک سال با هم رابطه داشتند.

پزشکی قانونی
در برنامه FOX NEWS بخوانید

یک تیم پزشکی قانونی در روز دوشنبه 17 نوامبر 2022 خانه ای را در مسکو، آیداهو بررسی می کند.

مقامات از هر کس که اطلاعاتی در مورد قتل ها یا محل نگهداری قربانیان در غروب قبل از حمله دارند درخواست می کنند تا با پلیس مسکو به شماره 7054-883-208 تماس بگیرند.



منبع

کرنودل به خروجی گفت: “هر بار که می روید، باید به خاطر کد شماره خانه را بچرخانید تا آنها این را بدانند یا دور بزنند و شاید درب کشویی را باز ببینند.”

بازرسان پلیس ایالت آیداهو روز پنجشنبه در طول روز در خانه دیده می شدند و عکس می گرفتند و مدارک جمع آوری می کردند. یک نفر در حالی که داخل خانه بود با کت و شلوار حضمت دیده می شد.

او همچنین گفت که زنا قبل از حمله با خانواده اش در تماس بوده است. او و ایتان در شب 12 نوامبر به یک مهمانی رفتند در حالی که موگن و گونکالوز در یک بار بیرون بودند. مشخص نیست که قربانیان به خانه رفته اند یا سوار شده اند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

پلیس می‌گوید: قتل‌های دانشگاه آیداهو: تهدید همچنان بدون بازداشت مظنونی امکان‌پذیر است

“[W]وقتی به آنجا رفتم، او را فقط یک هفته قبل از آن دیدم و خیلی تغییر کرد. او باید ببیند داشتن دوست پسری که با او زندگی می کنید چگونه است. و او واقعاً چرخید. او واقعاً مسئول بود. کمکش به درس و چیزهایش. من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم”

قتل دانش‌آموزان آیداهو: پزشکی قانونی یافته‌های کالبد شکافی را منتشر کرد

زیاد دانشجویان دانشگاه را ترک کردند اوایل قبل از تعطیلات شکرگزاری پس از فاجعه.

پزشکی قانونی شهرستان لطح روز پنجشنبه نحوه مرگ قربانیان را قتل/قتل و علت مرگ آنها چاقو زدن را فاش کرد.

رئیس اداره پلیس مسکو، جیمز فرای، در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه گفت که هیچ نشانه‌ای از ورود اجباری به خانه وجود نداشت، زمانی که آنها در ابتدا به گزارش‌های مربوط به یک فرد بیهوش در ساعت 11:58 صبح روز 13 نوامبر پاسخ دادند. پلیس چهار قربانی را پیدا کرد. دانشجویان دانشگاه آیداهو و اعضای زندگی یونانی در مدرسه – در داخل خانه با ضربات چاقو کشته شدند.

کرنودل به 3 TV/CBS 5 گفت: “من از او شنیدم که فکر می کنم قبل از بیرون رفتن.”

جف کرنودل به شبکه خبری 3TV/CBS 5 آریزونا گفت: «کبودی‌هایی که توسط چاقو پاره شده‌اند» و افزود که جراحات وی نشانه‌هایی از مبارزه با مهاجمش را نشان می‌دهد.اون بچه سرسختیه هر کاری که می خواست انجام دهد، می توانست انجامش دهد.»