پدربزرگ نشسته در Walker Cut Down توسط Parade Sniper

با حسن نیت از Josefina Toledo

جوزفینا گفت که این رژه یک سنت خانوادگی بود و توضیح داد که پس از پایان راهپیمایی، قبیله در خانه خانواده جمع می شوند تا به جشن گرفتن تعطیلات ادامه دهند.

نیکلاس تولدو با اعضای خانواده.

با اجازه Josefina Toledo

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/nMUTc1n1N4m_g6ffMhDEHA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNQ–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/8HmQgKqWtwSJ.zyyS2xr.Q–~B/aD0wO3c9MDthcHBpZD15dGFjaHlvbg–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/03c0e0c06b2cc4113d2f33f5aad45384″/>

جوزفینا تولدو به The Beast گفت که پدرش زمانی که در شهر کوچک Nexpa در حال قایق سواری، ماهیگیری و شکار بود، بسیار خوشحال بود. حتی زمانی که در ایلینوی زندگی می کرد، فرزندانش او را به شکار می بردند. خانواده قصد دارند جسد او را برای دفن به مکزیک بازگردانند.

پدرش در شهر کوچکی در ایالت مورلوس مکزیک زندگی می‌کرد و در اواسط دهه 80 به همراه پسرش برای یافتن کار به ایالات متحده مهاجرت کرد و بعداً برای لذت بردن از سال‌های طلایی خود به کشور خود بازگشت.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

دختر او، جوزفینا تولدو، به دیلی بیست گفت: «همه خودمان را روی زمین انداختیم. پدرم، از آنجایی که راه رفتن برایش سخت است… روی واکر خود نشسته بود و به پشت و سرش ضربه خورد.

نیکلاس تولدو با اعضای خانواده.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

با احترام جوزفینا تولدو

او سه ماه پیش برای ملاقات طولانی با خانواده بزرگ خود در هایلند پارک به ایلینوی بازگشت.

در میان ده ها نفری که با گلوله تفنگ پرقدرت زخمی شدند، دوست پسر یکی از خواهرزاده های ژوزفینا بود. او با وضعیت پایدار در بیمارستان بستری است اما با عمل جراحی برای برداشتن گلوله در نزدیکی ریه هایش مواجه است.

با احترام جوزفینا تولدو

او گفت: “دیگر جای امنی وجود ندارد.”