پاسخ GOP به قتل عام Uvalde ریشه در حمله 2018 دارد

مک کارتی، یکی از رقبای اصلی رئیس‌جمهور شدن در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان در ماه نوامبر، در برنامه فاکس بیزینس گفت که بودجه ویروس کرونا باید تغییر مسیر دهد تا به مدارس اجازه داده شود از آن برای داشتن یک نقطه ورودی مرکزی برای محافظت از این بچه‌ها در برابر موارد مختلف استفاده کنند. مناطق و موارد مختلف در آینده.»

جانسون، که در مورد افکار عمومی پیرامون کنترل اسلحه و تیراندازی‌های جمعی تحقیق کرده است، که در آن اکثریت از بررسی‌های پیشینه و ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی حمایت می‌کنند، همچنین نشان داد که بعید است استدلال «درهای بیش از حد» در بین عموم مردم طنین‌انداز شود.

اظهارات برخی از بانفوذترین جمهوری خواهان تاکید می کند که چگونه تمرکز بر درها به یکی از رایج ترین واکنش های دولت به تیراندازی در مدارس در یک بحث سراسری در مورد امنیت مدرسه که عمدتاً پس از تیراندازی در دبیرستان کلمباین در لیتلتون، کلرادو آغاز شد، تبدیل شده است. 1999.

پس از تیراندازی دسته جمعی در دبیرستان سانتافه در ماه مه 2018، ستوان فرماندار تگزاس، دن پاتریک، پاسخ داد و پیشنهاد کرد که «ورودی‌های زیاد و خروجی‌های زیاد» نقش داشته است.

“شاید این کمک کند. او قبل از اینکه اذعان کند که مشکل «واقعاً بزرگ‌تر از این» است، اضافه کرد.

فیلیپ کوک، استاد سیاست عمومی در دانشگاه دوک که به طور گسترده در مورد هزینه های اجتماعی دسترسی آسان به اسلحه نوشته است، گفت که “رویکرد قلعه” به ساختمان های مدارس “پیامدهای واقعی برای کیفیت آموزش” دارد.

اما برخلاف سال 2018، بسیاری از مقامات جمهوری خواه اکنون به پاتریک می پیوندند و انگشت خود را به سمت ورودی مدارس نشانه می روند.

و در کنوانسیون انجمن ملی تفنگ روز جمعه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز بر “یک نقطه ورود” تاکید کرد.

«می‌خواهید در مورد اینکه چگونه می‌توانستیم از وحشتی که در آن سوی خیابان پخش می‌شد، صحبت کنید؟ نداشتن قفل درهای پشتی، از جمله نداشتن قفل درهای کلاس. کروز در روز تیراندازی گفت: داشتن یک در که داخل و خارج از مدرسه می رود، داشتن افسران پلیس مسلح در آن یک در.

آنها در مورد داشتن مدارس با یک در صحبت می کنند؟ اگر دبیرستان باشد و با کلاس علوم شما آزمایشگاه شیمی وجود داشته باشد، چه کار می کنید؟ اگر آتش سوزی شد چه می کنید؟ در صورت وقوع گردباد چه کار می کنید؟ یا شما در غرب هستید و زلزله می آید؟ او گفت.

با این حال، کارشناسان خشونت با اسلحه هشدار می دهند که اولویت دادن به یک نقطه ورود نه تنها بر آسیبی که می تواند از سلاح های سبک «تهاجمی» به راحتی در دسترس باشد، تأکید نمی کند، بلکه چالش های دیگری نیز ایجاد می کند.

ما می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم و تگزاس پس از تیراندازی در سانتافه کارهای زیادی انجام داده است. واضح است که ما باید بیشتر کار کنیم. ما باید این اهداف را سخت تر کنیم تا هیچ کس نتواند جز از یک ورودی وارد شود.» پاتریک، یک جمهوری خواه، در فاکس نیوز گفت“تاکر کارلسون امشب” تنها چند ساعت پس از تیراندازی در مدرسه ابتدایی.

شریل جانسون، استادیار عدالت کیفری در دانشگاه خاویر در اوهایو، گفت: اجرای رویکرد تک درب همچنین خطرات ایمنی دیگری را به همراه خواهد داشت.

روز بعد، کروز در یک حضور در فاکس نیوز این موضوع را تکرار کرد.

او گفت: “این پرواز نخواهد کرد.”





Source link

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، از کالیفرنیا، روز پنجشنبه پیشنهاد کرد که پول کمک به کووید بهتر است برای افزایش ایمنی مدارس، از جمله کاهش تعداد درها، هزینه شود.

تقریباً چهار سال بعد، پاتریک همان استدلال را پس از کشتار در Uvalde، تگزاس مطرح کرد.

سناتور تد کروز از تگزاس هنگامی که با خبرنگاران در خارج از مدرسه ابتدایی راب صحبت می کرد، این کار را انجام داد، جایی که 19 دانش آموز و دو معلم در 24 مه به ضرب گلوله کشته شدند.

او گفت: “همه این درهای پشتی باز نشده را نداشته باشید.” “یک در به داخل و خارج از مدرسه داشته باشید و آن یک در را داشته باشید، افسران پلیس مسلح در آن در.”