پاسخ عجیب فاکس نیوز به تهدیدهای مرگ قاضی حمله ترامپ

«من فکر می‌کنم هر چقدر هم که این تهدیدات مشروع باشند، شما این محور را می‌بینید که «این در مورد حمله نیست. گوتفلد مدعی شد. «این همیشه وقتی اتفاق می افتد [like this] اتفاق می افتد. “حق در حال هجوم است!” این روش آنها برای دور شدن از بی عدالتی واقعی است.»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اخبار فاکس

پس از حمله روز دوشنبه، افراط گرایان راست قاضی را در پست های آنلاین تهدید کردند و برخی آدرس خانه، شماره تلفن و نام بستگان او را به اشتراک گذاشتند. بر این اساس مشخصات قاضی از سایت دادگاه حذف شد. مفسران سمت راست لایک می کنند پنچمیجسی واترز همچنین برای ارتباط دادن قاضی به جفری اپستین، مجرم جنسی محکوم شده، تلاش کرده است، زیرا قاضی در مقطعی وکیل مدافع خلبانان اپستین و برنامه ریز بود.

اخبار فاکس

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

تارلوف پاسخ داد که با توجه به دوران پیررو به عنوان قاضی در نیویورک در اوایل دهه 1990، او “شکه شده است”. سپس سایر همکاران خود را نیز مورد هدف قرار داد.

وقتی جسیکا تارلوف، پنچمیهم‌میزبان ساکن در سمت چپ مرکز، به تهدیدات علیه قاضی اشاره کرد که برخی از آنها ضد عفونی بود، موضوع بلافاصله به تهدید علیه قضات دیوان عالی تغییر کرد.

مجریان برنامه میزگرد فاکس نیوز پنچمی گزارش‌هایی مبنی بر تهدیدات علیه قاضی فدرال در فلوریدا که حکم بازرسی را که منجر به یورش اف‌بی‌آی به خانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق در پالم بیچ شد، تایید کرد، رد کردند.

تارلوف یادآور شد: «این قاضی، اتفاقا – که به پرزیدنت اوباما و جب بوش کمک مالی کرد – اکنون باید اطلاعات خود را از اینترنت پاک می کرد. او و خانواده اش تهدید شده اند.»

قاضی ژانین پیرو با اشاره به واکنش شدید علیه جناح محافظه کار دادگاه پس از ابطال آن مداخله کرد: «قضات دیوان عالی هم همینطور. رو در مقابل وید.

«اتفاقاً، تنها چیزی که من در این میز می‌شنوم این است که فقط دموکرات‌ها هستند که انواع خشونت‌آمیز دیوانه و بی‌پیرامون هستند. ما شواهدی داریم که نشان می دهد این اتفاق در یک روز افتاده است، که این مرد باید مخفی شود.

از زمانی که اخبار حمله دوشنبه شب منتشر شد، چندین میزبان و مهمانان فاکس پس از شکایت از ناعادلانه بودن آن شکایت کردند. همچنین روایتی بی اساس توسط افرادی مانند واترز، وکلای ترامپ و شخص ترامپ تداوم یافته است مبنی بر اینکه FBI احتمالاً شواهدی را جاسازی کرده است.

بعداً در این بخش، گرگ گاتفلد، مجری برنامه، به طور خلاصه به تهدیدها اشاره کرد و به طور عجیبی پیشنهاد کرد که مطبوعات آنها را به یک داستان تبدیل می کنند تا از “بی عدالتی واقعی” حمله عبور کنند.