پاتریک ماهومس از Chiefs توضیح می دهد که چرا در بازی های فوتبال دبیرستان منطقه KC شرکت می کند

«و بعد جمعه گذشته رفتم و پسران ناگی را تماشا کردم. یکی از آنها کوارتربک اصلی است، یکی کرنر شروع است. بنابراین من آخر هفته رایگان داشتم. خوشبختانه برای من، بریتنی به اندازه من ورزش را دوست دارد. بنابراین، چند نفر از بچه‌ها، بیرون رفتیم و باید فوتبال دبیرستانی را تماشا کنیم.»

از ماهومس که اکنون به عنوان یک ستاره NFL شناخته شده بود، از او پرسیده شد که چه چیزی را بیشتر از دست داده است: فوتبال دانشگاهی شنبه ها یا جمعه شب فوتبال زیر نور.

یک کاربر توییتر عکسی را به اشتراک گذاشت زوج در بازی

ماهومس، مولتی میلیونر 27 ساله، توضیح داد که در بازی‌های دبیرستان منطقه کانزاس سیتی شرکت می‌کند تا از مربیان خود و سایر اعضای سازمان Chiefs حمایت کند.

تیم فوتبال دبیرستان بلو ولی غرب جمعه شب با نتیجه 42-7 مقابل بلو ولی جنوب غربی به پیروزی رسید و تعدادی از هواداران سرشناس حاضر بودند.

در طول دیدار هفتگی خود با کارینگتون هریسون در KCSP (610 صبح)، از ماهومس در مورد حضور در بازی های فوتبال دبیرستان سؤال شد.

«قطعاً مرد فوتبال دبیرستانی. دلم برای اون روزا تنگ شده. من هنوز هم دوستان زیادی دارم که با آنها بازی کردم. «آنها بچه هایی هستند که با آنها بزرگ می شوید. تگزاس همه مدارس دولتی است و هر منطقه ای که بزرگ شوید یک تیم فوتبال دبیرستانی است که قرار است در آن بازی کنید و در آن بازی کنید، و همه چیز به افتخار شهر شماست و من دلم برای آن روزهایی که می توانستم جمعه شب ها بروم تنگ شده بود. و بازی کن.»





منبع

پسر ناگی، برایدن، بازیکن ارشد و کوارتربک بلو ولی وست است، در حالی که تیت دانشجوی سال دوم است. پسر خروس، تسدل، برای کریست پرپ بازی می کند.

این شامل تد کروس، معاون اجرایی ارتباطات چیفز و مت ناگی، دستیار ارشد تهاجمی/مربی مدافعان می شود.

پاتریک ماهومز، مدافع چیفز و بریتنی متیوز، بنیانگذار KC Current، روی یک صندلی توری با دیگر تماشاگران در کنار زمین نشسته بودند.

ماهومز گفت: “من باید چند هفته پیش به بازی فوتبال پسر تد در دبیرستان بروم.” “می دانم که تد را می شناسید، او مرد روابط عمومی ما است. پسرش، من الان شش سال است که اینجا هستم، بنابراین دیدم او بزرگ شده و او در دانشگاه شروع به کار کرده است، بنابراین رفتم و بازی او را تماشا کردم.