ویسکانسین در حال مذاکره با فیکل از سینسیناتی است

استیو مگارگی، نویسنده AP Sports در این گزارش مشارکت داشت.

یک فرد آگاه از وضعیت روز یکشنبه به آسوشیتدپرس گفت ویسکانسین در حال مذاکره با لوک فیکل از سینسیناتی است تا سعی کند او را سرمربی بعدی تیم Badgers کند.

ویسکانسین (6-6، 4-5 ده بزرگ) در انتظار تعیین کاسه خود است. باخت در بازی کاسه ای آنها باعث می شود که Badgers برای اولین بار از سال 2001 به زیر 0.500 برسد.

___

طبق اطلاعیه‌ای که به صورت آنلاین منتشر شده است، هیئت ریجنت ویسکانسین یک جلسه غیرعلنی ویژه را برای بعدازظهر یکشنبه برنامه‌ریزی کرد تا «در مورد قراردادهای استخدام و غرامت اضافی برای سرمربی فوتبال UW-Madison» بررسی شود.

پس از جایگزینی تمام استعدادهای NFL، سینسیناتی در این فصل 9-3 پیش رفت. Bearcats برای مسابقات قهرمانی کنفرانس دو و میدانی آمریکا که شنبه برگزار می شود، واجد شرایط نشدند.

___

آن تیم سینسیناتی در سال 2021، 9 پیش نویس را برای سومین انتخاب برتر هر مدرسه، پس از 15 تیم جورجیا و 10 تیم LSU تولید کرد. پنج بازیکن سینسیناتی در میان 100 انتخاب برتر کلی انتخاب شدند.

این فرد که خواست نامش فاش نشود گفت که فیکل به عنوان کاندیدای پیشرو ظاهر شد و گفتگوها بین مدرسه و سرمربی Bearcats در جریان بود. جستجوی آن

ESPN اولین بار مذاکرات ویسکانسین با فیکل را گزارش کرد.

فیکل ممکن است با یک آزمون فوری برای پیروزی بر فهرستی روبرو شود که یک ماه گذشته یا بیشتر علناً از جیم لئونهارد سرمربی موقت دعوت کرده است تا به طور دائم این شغل را به دست آورد.

فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/ap_top25. برای خبرنامه فوتبال کالج AP ثبت نام کنید: https://tinyurl.com/mrxhe6f2





منبع

سینسیناتی در اولین فصل فیکل در سال 2017 با نتیجه 4 بر 8 پیش رفت اما از آن زمان تاکنون 53 بر 10 پیش رفته است.

Badgers در عوض فردی را استخدام می کنند که سینسیناتی را به اولین اسکله CFP برای هر مدرسه گروه پنج هدایت کرد. فیکل در فصل گذشته چندین جایزه بهترین مربی ملی سال را به خاطر کمک به سینسیناتی در برد 13-0 قبل از باخت به آلاباما در نیمه نهایی کاتن بول به دست آورد.

فیکل، 49 ساله، در 6 فصل حضور در سینسیناتی، رکورد 57-18 را به ثبت رساند و به Bearcats کمک کرد تا سال گذشته به پلی آف فوتبال کالج دست یابند. مدافع خط سابق ایالت اوهایو در سال 2011 پس از استعفای جیم ترسل به عنوان سرمربی موقت باکییز با نتیجه 6-7 به برتری رسید.

فیکل جانشین پل کریست شد که در 7 فصل و نیم فصل 67 بر 26 پیش رفت. کریست در 2 اکتبر اخراج شد، یک روز پس از شکست 34-10 Badgers در خانه به تیم ایلینوی که توسط مربی سابق Badgers برت بیلما هدایت می شد.

ایمنی جان تورچیو پس از بازی مینه سوتا گفت: “من فکر می کنم هر کسی که مربی استخدام کند، اگر مربی لئونارد را به خدمت نگیرد، احمق خواهد بود.” نمی‌دانم باید این را بگویم یا نه، اما می‌گویم.»

لئونهارد پس از اخراج کریست از هماهنگ کننده دفاعی ارتقا یافت و ویسکانسین را به رکورد 4-3 در هفت بازی پایانی فصل عادی رساند. لئونهارد روز شنبه پس از باخت خانگی 23-16 بادجرز مقابل مینه سوتا گفت که اوایل هفته با مدیر ورزشی کریس مکینتاش مصاحبه کرده است.

بازیکنان فیکل سینسیناتی نیز در کلاس درس موفق شدند. با ورود به این فصل، سینسیناتی درصد فارغ التحصیلی 100 درصدی در میان بازیکنانی داشت که به مدت چهار سال تحت هدایت فیکل در این برنامه مانده بودند.