ویدیوی زانو زدن دختر 12 ساله ای که بیش از 20 سیلی به صورت نوجوانان به صورت زانو زده در هنگ کنگ منتشر شد.

این ویدیو جدیدترین ویدیویی است که به دلیل خشونت تکان دهنده مبتنی بر جنسیت در چین منتشر شده است. فیلم جمعه گذشته از ضرب و شتم دو زن توسط گروهی از مردان در رستورانی در تانگشان، کشور را تکان داد و درخواست‌ها از مقامات را برانگیخت.

قربانی 12 ساله زمانی که گروهی از نوجوانان 12 تا 19 ساله به نوبت روی پشت بام ساختمانی پنج طبقه در خیابان لوئن یان در تسوئن وان کمی قبل از ساعت 5:30 بعدازظهر شنبه سیلی زدند، زانو زد. .

یک ویدیوی ویروسی از یک دختر ۱۲ ساله که به طور مکرر زانو می زند و سیلی می زند، پلیس را بر آن داشته تا پنج مهاجم او را در هنگ کنگ جستجو کند.

بیشتر از NextShark: واکنش فعالان AAPI پس از مجرم شناخته شدن درک شووین به قتل جورج فلوید

«نیمی از مردم هنگ کنگی نفرت دارند [the victim]”، می توانیم بشنویم که یک مهاجم می گوید.

قربانی برای درمان جراحاتی که در این حمله متحمل شده بود به بیمارستانی در پوک اوی منتقل شد.

شخص دیگری گفت: “چطور جرات کرد به هنگ کنگ بازگردد.”

تصویر ویژه از طریق ChanelCHK



Source link

«بیشتر ضربه بزنید» نیز از زبان یکی از نوجوانان در ویدیو شنیده می شود.

این نوجوان 12 ساله مظنون به گذاشتن پیام های تحریک آمیز در فضای مجازی بود که باعث توهین این نوجوان 15 ساله شد که اولین فردی است که در این ویدئو به قربانی سیلی می زند. او است می دانست به عنوان “خواهر بزرگ” یک باند زیر سن قانونی در تسوئن وان.

واحد تحقیقات جنایی تسوئن وان پس از آن که پدر قربانی این حادثه را روز یکشنبه به پلیس گزارش داد، به دنبال پنج دختر چینی در ارتباط با این حمله شد. به گزارش استاندارد، پنج نوجوان در ارتباط با این حادثه دستگیر شدند.

در این ویدئو، قربانی با پوشیدن یک تاپ سفید، هودی مشکی و شلوار جین آبی، سعی نمی‌کند از هیچ یک از آنها اجتناب کند. 21 سیلی او تحمل می کند

اطلاعات بیشتر از NextShark: رئیس جمهور کره جنوبی مون جائه این BTS را در سفری به آمریکا با خود خواهد برد

این حادثه در زمره ضرب و جرح با ایجاد آسیب واقعی بدنی طبقه بندی شده است. این جرم طبق قانون مجازات شخصی حداکثر سه سال حبس دارد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: تونی هسیه، کارآفرین رویایی در 46 سالگی درگذشت

نوجوانان در طول فیلم حمله به زبان ماندارین و کانتونی صحبت می کنند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: جمهوریخواهان مناطق کنگره تگزاس را برای کاهش قدرت رای دادن برای جمعیت رو به رشد آسیایی و لاتین تگزاس طراحی مجدد می کنند.