ویدئو نشان می دهد که نگهبان غیرمسلح از ورود فرد مسلح به کلینیک درمانی جلوگیری می کند

پلیس گفت کسی آسیب ندیده است.

تخفیف‌های انحصاری از تخفیف‌های صبحگاهی CBS که ممکن است به ملزومات روزمره تبدیل شوند

مردی با یک تفنگ AR-15 پس از ورود به کلینیک درمان سوء مصرف مواد در بوفالو نیویورک توسط یک نگهبان متوقف شد و وضعیت در فیلم ضبط شد.

در حالی که نگهبان دیگر درست قبل از قطع شدن فیلم های نظارتی وارد می شود، نگهبان مرد مسلح را به زمین می چسباند. طبق گفته اداره پلیس بوفالو، در حالی که نگهبانان تلاش می کردند تا جلوی مرد مسلح را بگیرند، اسلحه او دو بار دیگر تخلیه شد، اما هیچ کس در داخل کلینیک مورد اصابت قرار نگرفت.

مظنون دوم که پلیس ادعا می کند در تیراندازی اول نیز دست داشته است، دستگیر شده است. پلیس گفت که آنها معتقد نیستند که هر دو حمله برنامه ریزی شده بود و به نظر می رسید که هر دو اقدام به سرقت “مرتبط با فعالیت مواد مخدر” بوده اند.

پلیس هفته گذشته تایید کرد که گریفین در بیانیه ای بازداشت شده است. آنها مشکوک هستند که او همچنین در تیراندازی دیگری که در بلوک 100 خیابان پنسیلوانیا، کمتر از دو مایلی دورتر از درمانگاه، درست قبل از تیراندازی در آلبا د ویدا رخ داد، دست داشته است. کارآگاهان می گویند که یک زن در حالی که در محل سکونت خود بود از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به دلیل جراحاتی که تهدیدی برای زندگی در نظر گرفته نمی شد به بیمارستان نزدیک منتقل شد.

استیو مارتین بازیگر و هری بلیس کاریکاتوریست در خاطرات کارتونی جدید



منبع

به گزارش WIVB، جان فلین، دادستان ناحیه ایری، گفت: “این می تواند خیلی سریع زشت شود.” به دلیل اقدام سریع – به نظر من کاملاً قهرمانانه – توسط دو افسر امنیتی، به کسی آسیبی نرسید.»

به گفته WIVB وابسته به CBS، مرد مسلح مظنون به نام جفری گریفین، 48 ساله، روز پنجشنبه وارد لابی آلبا د ویدا شد و قبل از اینکه یک نگهبان غیرمسلح امنیتی با او برخورد کند و او را تا رسیدن ماموران مهار کرد، یک گلوله به دیوار شلیک کرد. این حادثه توسط دوربین های نظارتی ضبط شده است و اکنون فیلم توسط اداره پلیس بوفالو منتشر شده است.

یک کلیپ ویدیویی تقریباً 30 ثانیه ای نگهبان غیرمسلح را نشان می دهد که در دهلیز آلبا د ویدا، روبروی یک میز پذیرش و در مقابل یک در شیشه ای بسته ایستاده است که به نظر می رسد به منطقه انتظار بیماران منتهی می شود. مرد مسلح از طریق ورودی جلویی به دهلیز نزدیک می‌شود و یک گلوله به دیوار شلیک می‌کند، قبل از اینکه نگهبان چیزی را به یکی از کارمندان پشت میز تحویل دهد و به زور مرد مسلح را مهار کند در حالی که سایر کارکنان و بیماران از دید ناپدید می‌شوند.

لیتوانی و جنگ جهانی دوم | 60 دقیقه