ویدئو جزئیات بیشتری از دستگیری دین دیویس نماینده اوکلاهما را نشان می دهد

در یک گزارش دستگیری، بروئر اوایل پنجشنبه نوشت او و یک ستوان پلیس در حال حرکت به سمت شرق در خیابان E. Main به سمت ایستگاه پلیس بریک‌تاون بودند که چند نفر را در پاسیو یک بار دیدند که بعد از ساعت 2 بامداد که پلیس خلاف قانون است. در این گزارش آمده است که به گروه نزدیک شد و به آنها گفت که بار را ترک کنند، سه مرد رعایت نمی کنند. بر اساس گزارش دستگیری، دیویس “مذاکره شد” و کیف پول خود را برای نشان دادن اعتبار قانونی خود بیرون کشید.

مارتی همچنین ادعا کرد که قرمزی چشمان دیویس به دلیل آلرژی بوده و طبق مصاحبه NonDoc او “تلفن خود را بیرون کشیده تا اوبر بگیرد.”

دیویس گفت: “من هر گونه تخلفی را رد می کنم.” با این حال، من می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و از این نهاد به دلیل ایجاد این حواس‌پرتی غیر ضروری از کار مهم مجلس عذرخواهی کنم.»

تلاش های اوکلاهومن برای رسیدن به دیویس ناموفق بود. اما این قانونگذار روز پنجشنبه در بیانیه ای کوتاه در صحن مجلس به این حادثه پرداخت.

بروئر در طول ویدئو گفت: “چیزی برای پاسخ دادن وجود ندارد.” گفتار شما نامفهوم است، بوی الکل به مشامتان می رسد و نمی توانید دستورالعمل های ساده را درک کنید یا از آنها پیروی کنید.

بیشتر:شورای شهر OKC برای خنثی کردن جنایات بی‌اساس جوانان، فوراً مقررات منع آمد و شد در بریک‌تاون را تصویب کرد.

مارک نلسون، رئیس پلیس پلیس اوکلاهاما سیتی، روز شنبه در حمایت از بروئر بیانیه ای صادر کرد و گفت که او “در تمام مدت حرفه ای عمل کرده است.”

بروئر نوشت: “دیویس سعی کرد اعتبارنامه ای به ما نشان دهد و گفت که شما نمی دانید چقدر بد به هم ریخته اید (،) فردا متوجه خواهید شد.” در این زمان به (دیویس) توصیه کردم که دستانش را پشت سر بگذارد.»

این مقاله در ابتدا در اوکلاهومان منتشر شد: پلیس ویدیوی بیشتری از دستگیری دین دیویس نماینده اوکلاهما منتشر کرد.



منبع

در بیانیه نلسون آمده است: «توقیف و دستگیری نماینده دیویس کاملاً موجه بود. “بریک تاون منبع جرایم خشونت آمیز بوده است که اغلب تحت تاثیر الکل قرار گرفته است. در تلاش برای مهار جرم و جنایت و تبدیل بریک تاون به مقصدی دوستانه برای خانواده ها و گردشگران، اجرای دقیق قانون رویه استاندارد بوده است.”

مارتی گفت: “او مشروب نخورده بود که آنها ظاهر شدند.” “او دکتر فلفل داشت.”

پلیس فیلم‌های بیشتری از دستگیری بریک‌تاون در روز پنج‌شنبه، نماینده ایالت اوکلاهاما، دین دیویس، آر-بروکن آرو منتشر کرده است که نشان می‌دهد او همچنان اصرار می‌کند که افسران طبق قانون اساسی از دستگیری او در زمانی که مجلس قانونگذاری در حال برگزاری است، منع شده‌اند.

بیشتر:کاپیتان پلیس به ظن DUI دستگیر شد، تحقیقات در حال انجام است

نلسون گفت: “افسران ما باید با شرایطی که سخت هستند و به صبر زیادی نیاز دارند، برخورد کنند. ما از اینکه گروهبان بروئر چگونه خود و اداره پلیس را نمایندگی کرد، افتخار می کنیم.”

در چهار گزیده فیلم ویدئویی که اواخر روز جمعه توسط اداره پلیس اوکلاهاما سیتی منتشر شد، دیویس 50 ساله در صندلی عقب خودروی پاترول دستبند زده شده و با گروهبان جر و بحث می کند. تیموتی بروور، پس از شکایت از مسمومیت عمومی در یک بار اسکینی اسلیم در اوکلاهاما سیتی حوالی ساعت 2:15 بامداد پنجشنبه دستگیر شد.

در طول فیلم‌های دوربین بدنه و فیلم‌های ماشین گشت از دستگیری، دیویس همچنین از بروئر خواست با مافوق خود تماس بگیرد.

این دومین باری است که دیویس از زمان به قدرت رسیدن در سال 2019 دستگیر می‌شود. دیویس در سپتامبر گذشته به دلیل یک پرونده پیکان شکسته در سال 2019 که در آن هیچ رقابتی برای رانندگی در حین اختلال، سرعت غیرمجاز و ممانعت از افسر پلیس نداشت، به صورت مشروط قرار گرفت.

بر اساس گزارش بروئر، یک ساقی به ستوان پلیس همراه گفت که او چندین بار به مردان گفت که پاسیو را ترک کنند زیرا بار بسته بود. شاهد گفت که این گروه مدام می گفت که آنها نماینده هستند.

دیویس در حالی که در عقب ماشین گشت بود گفت: «افسر (فرمان برادری پلیس) و سرپرست شما باید اکنون فراخوانی شوند. “اینو میفهمی؟”

“شما شخص اشتباهی را انتخاب کردید، تبریک می گویم!” شنیده می‌شود که دیویس به افسر می‌گوید، در حالی که ادعا می‌کند که او به ناعادلانه از گروهی که آن شب با او بودند جدا شده است.

دین دیویس، نماینده ایالتی، بعدازظهر پنجشنبه از قانونگذاران همکار به دلیل

دين ديويس، نماينده ايالتي، بعدازظهر پنجشنبه از همكاران قانونگذار به دليل «حواس پرتي غيرضروري» پس از دستگيري عذرخواهي كرد.

دیویس همچنین به افسر گفت، او کوکا کولا در فنجان داشت، نه الکل. این نزدیک به چیزی است که نماینده TJ Marti – یکی از اعضای جمهوریخواه پیکان شکسته که در بین پلیس گروهی بود که روز پنجشنبه با آن روبرو شد و در فیلم ویدیویی به او اشاره شد – به NonDoc جمعه هنگامی که از او در مورد این حادثه بازجویی شد، گفت.

تصاویر دوربین خودروی گشتی نشان می‌دهد که دیویس روز پنجشنبه در حالی که بروئر آماده رانندگی به زندان اوکلاهاما می‌شد، درباره دستگیری‌اش اعتراض کرد. پس از اینکه به او گفته شد که او را به دلیل شکایت از مسمومیت عمومی به زندان خواهند برد، شنیده می‌شود که دیویس می‌پرسد: “چطور ممکن است؟ زیرا شما هرگز حتی آزمایش نکردید یا کاری انجام ندادید. چرا در مورد آن جواب من را نمی‌دهید؟”