ویدئوی تگزاس نشان می‌دهد که وکیل سعی می‌کند به دوست دختر سابقش شلیک کند، اما مشتریان بار با او برخورد می‌کنند.

پلیس به KTBC گفت که راش و زن بیش از یک ماه پیش از هم جدا شدند، اما او به تعقیب او ادامه داده بود و می‌خواست با هم برگردند. او علاقه ای نداشت و دیگر به او پاسخ نمی دهد.

او به ایستگاه گفت: «همه ما خوش شانس هستیم. می‌توانست بسیار متفاوت از آن کاهش یابد. خدا را شکر.”

کلی گفت: «این وکیل پشت میله‌های زندان است و در انتظار هیئت منصفه طولانی‌مدت همتایانش است. “من از تماشای این ویدئو به شدت ناراحتم و متعهد به شهری امن هستم.”

توماس ویارئال، رئیس انجمن پلیس آستین، به KTBC گفت: «به نظر می‌رسد این مورد خاص یکی از مواردی است که دادگاه‌ها از این قربانی شکست خورده‌اند.

دیگر رهبران جامعه نیز صحبت می کنند و می گویند که از اینکه راش به این سرعت و به راحتی از بازداشت آزاد شد، ناراحت هستند.

پلیس تگزاس می گوید افسر خارج از وظیفه پس از کمین در بیمارستان به مردی شلیک می کند و او را می کشد





منبع

اما قبل از اینکه بتواند شلیک کند، مردی که روی چهارپایه ای کنار او نشسته است، پرت می کند و شلیک هایش وحشیانه می شوند. همانطور که آنها در حال مبارزه هستند، حامی دوم با عجله وارد جدال می شود و به کشتی گرفتن وکیل در زمین کمک می کند.

پلیس میشیگان می گوید یک جوان 29 ساله پس از اینکه آسانسور را نگه نداشت به ضرب گلوله کشته شد.

سوابق نشان می دهد که اوراق قرضه راش 40000 دلار تعیین شده بود. در تگزاس، وثیقه معمولاً 10٪ از کل وثیقه یا 4000 دلار در این مورد است.

مشتری بار گفت که راش سه گلوله شلیک کرد که یکی از آنها تقریباً به سر او اصابت کرد و افزود که گوش چپش دچار آسیب شنوایی شده است.

سوابق دادگاه نشان می دهد که گاوین راش، وکیل آستین، به اتهام حمله شدید با سلاح مرگبار پس از حادثه 26 نوامبر دستگیر شد.

با این حال، خبرگزاری ها گزارش می دهند که او 48 ساعت بعد پس از پرداخت وثیقه آزاد شد که باعث خشم برخی از جامعه از جمله مکنزی کلی، عضو شورای شهر آستین شد که این ویدئو را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

یک وکیل تگزاس متهم است تلاش برای شلیک به دوست دختر سابقش ویدئوی نظارتی نشان می‌دهد که در باری که او در آن کار می‌کرد، اما مشتریان او را روی زمین انداختند.

در این ویدئو، او را می‌توان دید که به سمت بار می‌رود و کیفی را جلوی خود می‌گذارد. KEYE گزارش داد که به نظر می رسد او برای لحظه ای صحبت می کند، سپس یک تفنگ دستی را از کیف بیرون می آورد و زنی را که پلیس آستین می گوید دوست دختر سابق او است، نشانه می گیرد.

این نشریه گزارش داد که پیش از حمله، او شروع به ارسال پیام های متنی تهدید به خشونت علیه او و علاقه عاشقانه جدیدش کرد.

پلیس OK می گویند پس از شروع دعوا در شب بازی خانوادگی، بازی مونوپولی با شلیک گلوله به پایان می رسد

پلیس می گوید سامری های خوب مردی را متهم به ربودن زن در گاراژ پارکینگ می کنند

یکی از مردانی که با راش مقابله کرد، به KVUE گفت: «هر بار که آن ویدیو را تماشا می‌کنم، فقط می‌خواهم بیفزاییم، می‌دانی. او و حامی دوم درخواست کردند که ناشناس بمانند.