ویدئویی نشان می دهد که مسافر در پرواز مکزیک به لس آنجلس به مهماندار هواپیما مشت می زند

اف‌بی‌آی، که تحقیقات را از زمان وقوع حمله ادعایی در حین پرواز انجام می‌دهد، گفت که این مرد به ظن دخالت در کار خدمه پرواز، که یک تخلف فدرال است، بازداشت شد.

ترامپ و فرزندانش به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند

نیروگاه های هسته ای اوکراین در معرض تهدید گلوله باران روسیه هستند

مسافری که گفته می شود در حین پرواز خطوط هوایی آمریکا از مکزیک به لس آنجلس به پشت سر مهماندار هواپیما کوبیده بود، پس از فرود هواپیما در روز چهارشنبه بازداشت شد. سی بی اس لس آنجلس گزارش می دهد.

در آن لحظه، مسافری دیده می‌شود که با عجله به سمت او می‌رود و قبل از بازگشت به صندلی‌اش، با مشت محکمی به او می‌زند.

ویدئویی که توسط یکی از مسافران به نام بری لیوینگستون گرفته شده است، مهماندار هواپیما را نشان می دهد که در راهرو ایستاده و رو به پشت هواپیما است و از مسافری می پرسد: “آیا مرا تهدید می کنی؟ آیا مرا تهدید می کنی؟” سپس برمی گردد و به سمت جلوی هواپیما حرکت می کند.

ایرانی‌ها شاهد خاموشی گسترده اینترنت در میان اعتراضات گسترده به مرگ یک زن هستند



منبع

مالک ارنست، تهیه کننده شبکه KFMB-TV وابسته به CBS در سن دیگو، که در هواپیما حضور داشت، به نقل از «شاهدان» گفت که مسافران همسفران تا زمان فرود هواپیما به مهار مظنون کمک کردند. پلیس فرودگاه لس آنجلس او را از هواپیما خارج کرد.

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این مسافر “به یک مهماندار حمله فیزیکی کرده است” و “در آینده هرگز اجازه نخواهد داشت با ما سفر کند.”

این شرکت هواپیمایی در بیانیه ای اعلام کرد که این حادثه در پرواز 377 از سن خوزه دل کابو به فرودگاه بین المللی لس آنجلس (LAX) رخ داده است.

هویت او بلافاصله فاش نشد.