ویدئویی نشان می دهد که اتومبیلی در حال پرواز بر فراز کامیون یدک کش در گرجستان است

در این گزارش آمده است که راننده یک زن 21 ساله اهل فلوریدا بود. کورتنی فلوید، سخنگوی پلیس ایالت جورجیا، چهارشنبه گفت که او با جراحات جدی به مرکز پزشکی جورجیا جنوبی منتقل شد.

یکی از معاون کلانتر لوندز با آوارهای پرنده مورد اصابت قرار گرفت، اما جراحات وی تهدیدی برای زندگی نبود.

در این گزارش آمده است که پس از فرود وارونه، نیسان با خودروی دیگری برخورد کرد و سپس در فاصله 23 فوتی از جاده استراحت کرد. حتی قبل از توقف ماشین، افسری که دوربین بدنش تصادف را ثبت کرده است، شروع به دویدن می کند تا به رانندگان آسیب دیده کمک کند.

بر اساس گزارش پلیس در مورد تصادف در 24 مه، رانندگان شوکه شده و مجریان قانون با وحشت نظاره گر پرتاب نیسان آلتیما در 120 فوت (37 متر) پایین بزرگراه در شهرستان لوندز بودند.

VALDOSTA، Ga. (AP) – به نظر می رسد صحنه ای از یک فیلم پرفروش هالیوود است. یک خودروی سدان پس از راندن از سطح شیب دار یک کامیون یدک کش تخت در بزرگراه جورجیا به هوا پرتاب می شود. و کل تصادف توسط دوربین بدن یک افسر در فیلم ضبط شده است.

در گزارش تصادف آمده است: کامیون یدک‌کش که به‌عنوان یک خراب‌کننده عقب‌گرد توصیف می‌شود، در لاین سمت چپ با چراغ‌های اضطراری آن فعال شده بود. مقامات برای واکنش به یک حادثه قبلی در محل حاضر شده بودند.

او گفت: «وقتی می‌بینید آن چراغ‌ها کم می‌شوند، حرکت کنید.



منبع

ستوان کریستال زیون، گشت ایالت جورجیا به WSB-TV گفت که سقوط بر اهمیت قانون “حرکت از آن” جورجیا تاکید می کند.