ویدئویی نشان می‌دهد که یک سواری در شهربازی دچار مشکل شده است و بیش از 12 سوار از ارتفاع 50 فوتی به زمین پرتاب می‌شوند.

چندین رسانه از جمله NDTV و هندوستان تایمز به نقل از شاهدان حاضر در نمایشگاه گزارش دادند که هیچ آمبولانسی در نمایشگاه در حالت آماده باش نبوده است.

این جاذبه دارای یک برج و یک سکوی مدور بود که هنگام بالا رفتن از برج می چرخید. وقتی به بالا رسید، ناگهان سقوط کرد و به پایین سوار شد.

آمیت تالوار، معاون کمیسر پلیس محالی گفت که مقامات تحقیقاتی را آغاز خواهند کرد و “اقدام جدی” انجام خواهند داد. پلیس گفت که قرار بود این نمایشگاه روز یکشنبه به پایان برسد، اما به برگزارکنندگان این نمایشگاه تا 11 سپتامبر تمدید شده است.

روزنامه محلی انگلیسی زبان Business Standard گزارش داد که حدود 50 نفر در این جاذبه 50 فوتی حضور داشتند. تا عصر یکشنبه هیچ گزارشی از تلفات جانی گزارش نشده است.

به نظر می رسد ویدئویی که عصر یکشنبه منتشر شده است، بخشی از یک پارک تفریحی در هند را نشان می دهد که با ده ها سرنشین به زمین سقوط می کند.

به گزارش شبکه محلی NDTV، این سواری یک جاذبه “برج قطره ای” بود که در نمایشگاهی در موهالی، منطقه ای در ایالت پنجاب هند شکست. پخش کننده گزارش داد که حوالی ساعت 21:15 روز یکشنبه دچار اختلال شد.

هندوستان تایمز گزارش داد که چند کودک 10 ساله در بیمارستان فورتیس، یک مرکز پزشکی در نزدیکی نمایشگاه تحت درمان هستند.

رسانه ها گزارش دادند که بر اثر این حادثه 16 زن و کودک در بیمارستان بستری شدند.

یک ویدیو نشان می دهد که یک پارک تفریحی “برج قطره” خراب شده و سواران خود را به سقوط آزاد می فرستد.

  • به گزارش رسانه های محلی، سواری در ایالت پنجاب هند روز یکشنبه با حدود 50 سرنشین آغاز شد.

  • کلیپی از این حادثه توسط نیکیل چودری، روزنامه‌نگار تلویزیون هندی زبان TV9 منتشر شد و نوشت که در پی این حادثه 16 زن و کودک در بیمارستان بستری شدند.

    سواری 50 فوتی عصر یکشنبه دچار نقص فنی شد و نزدیک به 50 سوار را به زمین انداخت.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    این سواری 50 فوتی یک جاذبه “برج قطره” بود که در نمایشگاهی در موهالی، منطقه ای در ایالت پنجاب هند واقع شده بود.نیکول ویالوز از طریق گتی ایماژ

    • به گزارش هندوستان تایمز، برگزارکنندگان نمایشگاه یک “مسئله فنی” را عامل این حادثه دانستند و گفتند که با پلیس همکاری خواهند کرد.

      دفتر معاون کمیساریای پلیس محالی بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.