ویدئویی نشان می‌دهد که درگیری عظیم در Walmart را در حالی که مردم با تیرهای فلزی به یکدیگر برخورد می‌کنند، تماشا کنید

فرگوسن در حدود 10 مایلی شمال غربی سنت لوئیس است.

دوربین حرکت می‌کند و مردم را نشان می‌دهد که فریاد می‌زنند و در حال تعقیب یکدیگر در اطراف محوطه خودبازبینی هستند. یک جفت دمپایی و وسایل دیگر روی زمین پخش شده است. صدای فریاد و شکستن از دوربین ادامه دارد.

اسپیریت ایرلاینز می گوید، مامور پس از دعوا با زنی که در فرودگاه TX فحش می داد تعلیق شد

کلیپ دیگری نشان می دهد که فردی در حال اسپری کردن یک کپسول آتش نشانی است و هوا را با ابری از گرد و غبار زرد مایل به زرد پر می کند. شخصی شیئی را پرتاب می کند و صدای شکستن شیشه به گوش می رسد.

پلیس به KMOV گفت که یک حادثه کوچکتر در اوایل شب رخ داد و به صورت داخلی رسیدگی شد اما بعداً تشدید شد.

پلیس به KMOV گفت که علت این درگیری مشخص نیست و کسی دستگیر نشده است. با این حال، پلیس گفت که انتظار دارد والمارت افراد درگیر را به دلیل خسارات مالی که فروشگاه تجربه کرده تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

به گزارش رسانه ها، یک درگیری گسترده در والمارت باعث تحقیقات پلیس میسوری شد.

ویدئوی این حادثه در فیس بوک منتشر شد و توییتر. فیلم نشان می‌دهد که گروهی از مردم به یکدیگر مشت و لگد می‌زنند و تعدادی را به زمین می‌کوبند. برخی دیگر چیزهایی پرتاب کردند و روی کسانی که افتاده بودند پا گذاشتند. ویدئو نشان می دهد که افراد متعددی با تیرهای فلزی سیاه رنگ دیده می شوند که برای طناب زدن مناطق استفاده می شود.

پلیس ایندیانا می گوید مردی که در والمارت بسته بود، افسر را متهم کرد و کشته شد





منبع

پلیس TN می گوید، هرج و مرج در والمارت به وجود می آید زیرا مشتریان کوکی ها را پرتاب می کنند و بطری های شراب را می شکنند.

یکی از سخنگویان والمارت به مک کلاچی نیوز گفت: “ما امنیت مشتریان و همکاران خود را همیشه در اولویت قرار می دهیم و با مجریان قانون محلی همکاری نزدیک خواهیم داشت.”

پلیس به KMOV و KSDK گفت که بین 10 تا 25 نفر در دعوا شرکت داشتند که احتمالاً برخی از آنها یکدیگر را می شناختند.

اداره پلیس فرگوسن به KSDK گفت که دعوا در والمارت در فرگوسن درست بعد از ساعت 9 شب روز سه شنبه 11 اکتبر رخ داد. پلیس گفت تا زمانی که ماموران رسیدند، درگیری تمام شده بود و افراد درگیر فرار کرده بودند.