ویدئویی دلخراش نشان می دهد که مادر فیل در تلاش است تا گوساله تازه متولد شده را احیا کند

زایمان مانند فیل ها در طبیعت آغاز شد، همانطور که در آن دیده می شود ویدئو روز دوشنبه توسط باغ وحش زوریخ در یوتیوب آپلود شد.

مرگ و میرها از آوریل 2020 و آگوست 2020 شروع شد زمانی که دو فیل جوان توسط فیل های دیگر پایمال شدند و کشته شدند.

مطالب بیشتر از NextShark: کلاس استاد پینچاس زوکرمن نوازنده ویولن پس از اظهارات “غیر حساس فرهنگی” به خواهران ژاپنی متوقف شد

در بیانیه مطبوعاتی اخیر FFW به نقل از دکتر کیت لیندسی، عضو اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت، گروه متخصص فیل های آفریقایی آمده است که فیل ها در اثر مشاهده مرگ، ضربه روحی را تجربه می کنند.

FFW همچنین به وزن فهرا اشاره کرد و چاقی فیل ها را با مشکلات متعددی مانند مشکلات تولید مثل و عوارض زایمان مرتبط دانست.

بنیاد فرانتس وبر (FFW) در گزارشی اعلام کرد این ششمین مرگ فیل در باغ وحش زوریخ از سال 2020 است. بیانیه مطبوعاتی در روز سه شنبه

این بنیاد خاطرنشان کرد که فیل ها معمولاً پنج سال بین بارداری ها فاصله دارند، اما بارداری قبلی فهرا فقط یک سال قبل از بارداری اخیر او بود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد کالیفرنیایی پس از تاریخ Tinder در کلمبیا جسد پیدا شد

به دنبال آن سه مورد دیگر جان خود را از دست دادند که آخرین مورد تا کنون مربوط به یک فیل 5 ساله به نام روانی است. در ژوئیه 2022. این مرگ و میرها به ویروس هرپس اندوتلیوتروپ فیل (EEHV) نسبت داده شد، وضعیتی که اکثر فیل ها به طور پنهان آن را حمل می کنند. رویترز.

داستان های مرتبط:



منبع

فهرا سعی می‌کند با پایش به ساق پاش تکان دهد، اما هیچ نشانه‌ای از زندگی نشان نمی‌دهد. او سپس سعی می کند خرطوم خود را در دهان گوساله بگذارد، کاری که تنها اعضای خانواده فیل و دوستان نزدیک آن انجام می دهند. کمک فیل.

باغ وحش زوریخ در سوئیس اخیراً ویدیویی دلخراش را بارگذاری کرده است که نشان می دهد فیل و مادرش ناامیدانه تلاش می کنند تا یک گوساله تازه متولد شده را در محوطه خود زنده کنند.

باغ وحش زوریخ مرگ فیل گاو نر را به تولد “بسیار ضعیف” نسبت داد.

مدت کوتاهی پس از تولد، گوساله فهرا را می توان در ویدئو مشاهده کرد که به طور مختصر در حال دراز کشیدن روی شن ها حرکت می کند. زمانی که گوساله به طور ناگهانی در محوطه خود بی حرکت دراز می کشد، چیزی که قرار است یک لحظه شادی باشد، به درد دل تبدیل می شود.

FFW گزارش داد که گوساله فهرا سومین گوساله او بود که زنده نماند.

لیندسی توضیح داد: از آنجایی که فیل ها حیوانات بسیار اجتماعی و باهوشی هستند، آنها این مرگ و میر را به عنوان یک آسیب واقعی درک می کنند – یک غم و اندوه بزرگ برای همه حیوانات زنده مانده.

تولد فیل مورد انتظار در پارک فیل کائنگ کراچان در ابتدای سال نتیجه مطلوبی نداشت. در شب شنبه تا یکشنبه، گاو فیل 17 ساله فرها یک گاو فیل به دنیا آورد. متأسفانه گوساله به دلیل ضعف اندکی پس از تولد مرد.

فرها، فیل آسیایی 17 ساله باغ وحش زوریخ، به دنیا آورد به یک گوساله فیل نر در روز شنبه پس از 22 ماه بارداری.

[Source]

فهرا و مادرش تمام تلاش خود را می کنند تا گوساله را احیا کنند، اما بی فایده است.

فهرا با حضور مادرش سیلا هیمالی یک گوساله نر به دنیا می آورد که اغلب به آن فیل گاو نر می گویند.

باغ وحش سوئیس اعلام کرد که برای بررسی علت مرگ برنامه ریزی کرده است.

بیشتر از NextShark: آب نبات نمادین ژاپنی که در “Grave of the Fireflies” نمایش داده شده بود متوقف شد

اطلاعات بیشتر از NextShark: یک مرد آسیایی آمریکایی در حمله “غیرعامل” در واشنگتن به طور مرگبار چاقو خورد