ویدئویی دراماتیک نشان می دهد که افسران پلیس تنسی دزدی را متوقف می کنند

راننده متواری و مظنونی که با افسر درگیر شده بودند، در حالی دستگیر شدند که سه مظنون دیگر از محل متواری شدند. ماموران تکمیلی به منطقه وارد عمل شدند و دو نفر از مظنونان متواری را دستگیر کردند. پلیس در جستجوی سومین مظنون باقی مانده است.

افسران پلیس تنسی روز شنبه یک سرقت در حال انجام در یک مرکز خرید در جنوب نشویل را خنثی کردند و احتمالاً از یک جنایت در چند ایالت جلوگیری کردند.

یک افسر مخفی مجاور که برای عملیات “نه در مرکز خرید ما” این اداره گماشته شده بود، مظنون را با یک ون که توسط چند نفر اشغال شده بود، از منطقه خارج شد.

هر چهار مظنون به سرقت های شدید، خرابکاری و فرار از دستگیری متهم شده اند. مظنونی که با یک افسر – که به عنوان Dunterious Traylor شناخته شده بود مبارزه کرد – با اتهامات دیگری مبنی بر حمله به یک پاسخ دهنده روبروست. آنها از بعدازظهر سه شنبه در بازداشت به سر می برند.



منبع

در برنامه FOX NEWS بخوانید

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

یکی از کارمندان Jared Jewelers در مرکز فروشگاه دهکده اصیل حوالی ساعت 8 بعد از ظهر شنبه پس از اینکه مردی با پوشیدن هودی، ماسک جراحی، کلاه و عینک آفتابی – با وجود تاریک بودن هوا- وارد فروشگاه شد، با پلیس تماس گرفت.

دادستان ها: برادران ایلینویز به دلیل سرقت بیش از یک میلیون دلار از کامیون زرهی و دستگاه خودپرداز در نزدیکی شیکاگو متهم شدند

به گفته پلیس، یک مظنون در داخل فروشگاه از پتک برای شکستن جعبه های شیشه ای و سرقت جواهرات الماس استفاده کرد. مظنون دیگری در حین تلاش برای سرقت به یکی از کارمندان اسپری فلفل زد. پلیس گفت که یک مظنون دیگر در حین دستگیری با یک افسر جنگید و سعی کرد اسلحه او را بگیرد.

پلیس گفت ون دقایقی بعد به خط آتش نشانی مقابل JCPenney در CoolSprings Galleria کشیده شد. افسران پلیس فرانکلین، در حال تماشای صحنه، چهار مظنون نقابدار را که از ون پیاده شده و وارد فروشگاه شده بودند، تعقیب کردند.

بازرسان فرانکلین در حال همکاری با سایر حوزه‌های قضایی هستند تا مشخص کنند که آیا مظنونان در آخرین تلاش برای سرقت، مسئول حوادث مشابه در تنسی و آرکانزاس هستند که مجموعاً بیش از 1.5 میلیون دلار ضرر کرده‌اند.