ویدئویی از ضرب و شتم تایر نیکولز سوالاتی را بی پاسخ می گذارد

سپس به نظر می رسد که افسران دیگر نیکولز را روی پاهایش بلند می کنند، در حالی که او مانند یک عروسک می جهد و به سختی قادر به ایستادن است.

دیویس اذعان کرد که اداره پلیس کمبود ناظر دارد و گفت که مقامات شهری متعهد شده اند که تعداد بیشتری از آنها را تامین کنند.

او گفت: “کل این ایده که واحد Scorpion واحد بدی است، من فقط با آن مشکل دارم.”

طبق قانون تنسی، قتل درجه دوم بین 15 تا 60 سال زندان است.

نیکولز به آرامی می گوید: “باشه، من روی زمین هستم.”

بالین گفت، برخی از سؤالات دیگر بر این تمرکز خواهند داشت که میلز «می‌دانست و چه چیزهایی را می‌توانست ببیند وقتی دیر به صحنه رسید» و اینکه آیا اقدامات او «از خطوطی عبور کرد که افسران دیگر در طول این حادثه از آن عبور کردند».

سرلین «سی جی» دیویس، مدیر پلیس ممفیس گفته است که افسران دیگر تحت بازجویی قرار دارند و فلوید بونر، کلانتر شهرستان شلبی، گفت که دو معاون بدون دستمزد از وظیفه معاف شده اند، در حالی که رفتار آنها در حال بررسی است.

در سرتاسر این ویدئوها، افسران ادعاهایی در مورد رفتار نیکولز دارند که توسط فیلم پشتیبانی نمی‌شود یا دادستان منطقه و سایر مقامات گفته‌اند این اتفاق نیفتاده است. در یکی از ویدیوها، یک افسر ادعا می کند که در توقف اولیه، نیکولز قبل از فرار به اسلحه افسر رسیده و تقریباً دستش را روی دسته گذاشته است که در فیلم نشان داده نشده است.

شنیده می‌شود که یکی از افسران می‌گوید: «من می‌خواهم با باتوم ف—-تو را بیرون کنم». دوربین بدن او را نشان می دهد که باتوم خود را بلند می کند در حالی که حداقل یک افسر دیگر نیکولز را نگه داشته است. افسر سه بار پشت سر هم با باتوم به پشت نیکولز می زند.

سوالات در مورد آنچه که منجر به توقف ترافیک در وهله اول شد چرخید. شنیده می‌شود که یکی از افسران می‌گوید نیکولز نمی‌ایستد و سپس منحرف می‌شود که انگار قصد دارد به ماشین افسر ضربه بزند. افسر گفت وقتی نیکولز به چراغ قرمز رسید، افسران از ماشین بیرون پریدند.

دو افسر نیکولز را در حین حرکت روی زمین نگه می دارند و سپس به نظر می رسد که نفر سوم به سر او لگد می زند. نیکولز در حالی که هر سه افسر او را احاطه کرده اند، به طور کامل روی پیاده رو می ریزد. همان افسر دوباره به او لگد می زند.

بیش از 20 دقیقه بعد از ضرب و شتم نیکولز و روی پیاده رو قبل از ارائه هر گونه مراقبت پزشکی طول می کشد، حتی اگر دو افسر آتش نشانی با تجهیزات پزشکی در عرض 10 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

شهرهای سراسر کشور برای تظاهرات آماده شده بودند، اما اعتراضات پراکنده و بدون خشونت بود. در ممفیس، ده ها تظاهرکننده پل بین ایالتی 55 را که ترافیک را بر روی رودخانه می سی سی پی به سمت آرکانزاس می برد، مسدود کردند. نیمه کامیون ها برای مسافت پشتیبان شدند.

سوابق دادگاه نشان داد که هر پنج افسر سابق – تاداریوس بین، دمتریوس هیلی، دزموند میلز جونیور، امت مارتین سوم و جاستین اسمیت – بازداشت شدند.

از آنجایی که نیکولز در مقابل یک ماشین غلتیده است، هیچ یک از افسران کمکی نمی کند. فیلم دوربین بدنه، نمای اول شخص را نشان می دهد که یکی از آنها پایین آمده و کفشش را بسته است.

نیکولز می‌گوید: «شما واقعاً در حال حاضر کارهای زیادی انجام می‌دهید. “من فقط سعی می کنم به خانه بروم.”

تظاهرکنندگان در برخی مواقع هنگام سردادن شعار و راهپیمایی در خیابان های نیویورک، لس آنجلس و پورتلند، اورگان، ترافیک را مسدود کردند. در واشنگتن، معترضان در مقابل کاخ سفید و در نزدیکی میدان زندگی سیاه پوستان مهم است تجمع کردند.

بعد از اینکه نیکولز در دستبند است و به ماشین پلیس تکیه داده است، چندین افسر می گویند که او باید بالا بوده باشد. بعداً یک افسر می‌گوید هیچ ماده‌ای در ماشینش پیدا نشده است، و افسر دیگر بلافاصله پاسخ می‌دهد که نیکولز باید چیزی را در حالی که در حال فرار است فرود آورده باشد.

ممفیس همچنان در حاشیه باقی ماند. پیش از اعتراضات، برخی از مشاغل در مرکز شهر ممفیس پنجره ها را نصب کردند و سیستم مدرسه فعالیت های بعد از مدرسه را لغو کرد. مدارس شهرستان ممفیس-شلبی که حدود 100000 دانش آموز دارد، فعالیت های ورزشی و فوق برنامه را روز شنبه به تعویق انداختند.

پس از اینکه افسر اول به سختی نیکولز را از ماشین بیرون می‌کشد، صدای نیکولز شنیده می‌شود که می‌گوید: “من کاری نکردم”، در حالی که گروهی از افسران شروع به کشتی گرفتن او روی زمین می‌کنند.

افسران دیگر فراخوانده می شوند و قبل از اینکه نیکولز در تقاطع دیگری دستگیر شود، جستجو آغاز می شود. مأموران او را با باتوم کتک زدند و با مشت و لگد به او زدند.

او در مصاحبه ای با AP در روز جمعه گفت که اگر چند افسر مرتکب “اقدام فاحش” شوند و به دلیل اینکه به آن واحد برای ادامه کار نیاز دارد، واحدی را تعطیل نخواهد کرد.

کریستوفر تیلور، معترض اهل ممفیس، گفت: «من گریه کردم.

در حالی که افسر با باتوم همچنان به تهدید او ادامه می دهد، یک افسر به صورت او مشت می زند. نیکولز تلو تلو خورد و چرخید و هنوز توسط دو افسر نگه داشته شده است. افسری که او را مشت کرده بود به سمت جلوی نیکولز می رود و چهار بار دیگر به او مشت می زند. سپس نیکولز سقوط می کند.

“بس کن، من هیچ کاری نمی کنم!” چند لحظه بعد فریاد می زند

فیلم دوربین های امنیتی سه افسر را نشان می دهد که نیکولز را در حالی که در خیابان بین ماشین های پلیس دراز کشیده است و یک افسر چهارم در همان نزدیکی است، احاطه کرده اند.

بلیک بالین، وکیل افسر اخراجی دزموند میلز، روز شنبه در بیانیه‌ای به آسوشیتدپرس گفت که در حالی که این ویدئوها «به همان اندازه که پاسخ دارند سؤال ایجاد کرده‌اند»، به این سؤال که آیا شهر آرام خواهد ماند «پاسخ داده شده است».

اما دیویس گفت که وزارت نمی تواند دلیل توقف را ثابت کند.

در این ویدئو، افسران را می توان دید که نیکولز را پایین نگه داشته و مکرراً با مشت، چکمه و باتوم به او ضربه می زنند، در حالی که راننده سیاه پوست برای مادرش فریاد می زند.

رادنی ولز، ناپدری نیکولز، گفت که خانواده “به دنبال عدالت و دستگیری چند افسر دیگر ادامه خواهند داد.” او گفت که چندین نفر دیگر نتوانستند کمک کنند و آنها را “به اندازه افسرانی که این ضربات را وارد کردند مقصر بودند.”

پنج افسر رسوایی اداره پلیس ممفیس، که آنها نیز سیاه پوست هستند، سه روز پس از دستگیری به قتل درجه دوم و سایر جنایات در مرگ نیکولز متهم شده اند. ویدئویی که روز جمعه منتشر شد سوالاتی را در مورد چگونگی ادامه برخوردهای مرگبار با مجریان قانون حتی پس از درخواست‌های مکرر برای تغییر مجدداً مطرح کرد.

این ویدئو مملو از لحظات خشونت آمیز است که نشان می دهد افسران نیکولز را تعقیب می کنند و او را روی پیاده رو رها می کنند و در حالی که آنها با مشت برخورد می کنند و اقدامات خود را جشن می گیرند، در مقابل ماشین جوخه قرار می گیرند.

چند ساعت بعد، شهردار ممفیس، جیم استریکلند، گفت که این واحد از زمان دستگیری در 7 ژانویه غیرفعال بوده است.

سپس می توان دو افسر را بر فراز نیکولز روی زمین دید، و افسر سوم در نزدیکی آن، برای حدود 40 ثانیه. سپس سه افسر دیگر دویدند و یکی را می توان دید که نیکولز را روی زمین لگد می زند.

دیویس گفت: «فقدان نظارت در این حادثه یک مشکل بزرگ بود.

ممفیس، تن. در حالی که بی حرکت روی پیاده رو دراز کشیده بود ایستاد.

ضبط شده نشان می دهد که پلیس نیکولز، کارگر 29 ساله فدرال اکسپرس را به مدت سه دقیقه وحشیانه کتک می زند در حالی که در طول حمله به او فحاشی می کند. تیم حقوقی خانواده نیکولز این حمله را به ضرب و شتم بدنام پلیس لس آنجلس رادنی کینگ در سال 1991 تشبیه کرده است.

___

افسر ناراحت شد: «ما سعی کردیم او را متوقف کنیم. “او متوقف نشد.”

خبرنگاران آسوشیتدپرس، آرون موریسون در نیویورک، تراویس لولر در نشویل، تنسی، و ربکا رینولدز در لکسینگتون، کنتاکی، در این گزارش مشارکت داشتند.



منبع

مقامات گزارشی از کالبد شکافی منتشر نکرده اند، اما گفته اند که هیچ چیز قابل توجهی در خودرو پیدا نشده است.

سپس افسر چهارم جلو می رود، باتوم را می کشد و آن را در سطح شانه بالا می گیرد در حالی که دو افسر نیکولز را صاف نگه داشته اند، انگار که او نشسته است.

دیویس گفت که این دستگیری توسط واحد موسوم به اسکورپیون انجام شد که دارای سه تیم از حدود 30 افسر خیابانی است که متخلفان خشن را در مناطقی که با جرم و جنایت بالا درگیر شده اند، هدف قرار می دهند.

استریکلند در بیانیه‌ای گفت: شهر در حال آغاز یک بازنگری مستقل از خارج از آموزش، سیاست‌ها و عملیات واحدهای تخصصی ما بود.

سخنگوی پلیس ممفیس از اظهار نظر در مورد نقش سایر افسرانی که در صحنه حضور داشتند خودداری کرد.

سپس نیکولز را می‌توان دید که در حال اجراست در حالی که افسری یک تیزر را به سمت او شلیک می‌کند. خانه مادرش که او در آن زندگی می کرد، تنها چند خانه با محل ضرب و شتم فاصله داشت و خانواده اش می گفتند که او تلاش می کند به آنجا برود. سپس افسران شروع به تعقیب نیکولز می کنند.

او گفت: “ما نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است” و افزود: “تنها چیزی که می دانیم این است که میزان زور اعمال شده در این شرایط بیش از حد بوده است.”

صدای یکی از افسران شنیده می شود که فریاد می زند: «او را آزار بده! چشش کن!»