ویدئوهایی از عملکرد نادرست تسلا در دمای زیر صفر در فضای مجازی منتشر می شود


[Source]

قبل از اینکه بخوانی:

داستان‌های متعددی از خودروهای تسلا که در طول تعطیلات دچار نقص‌های عمده در دمای انجماد شده‌اند، در فضای مجازی منتشر شده است.

در ویدئویی که در 23 دسامبر در توییتر آپلود شد، راشل مودستینو، هواشناس کانادایی، ناتوانی خود را در باز کردن درب سمت راننده وسیله نقلیه خود نشان می‌دهد، زیرا قفلی که برای استفاده باید از در خارج شود، بسته شده بود.

ویدیوی او بیش از 4.2 میلیون بازدید و 40800 لایک به دست آورده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پلیس یک مظنون را در پشت چاقو زدن دو زن آسیایی مسن در SF دستگیر کرد

مودستینو در توییت خود نوشت: «@elonmusk شرط می‌بندم که به یخ در طراحی تسلا فکر نکرده‌ای.

ثابت شد که ویدیوی مودستینو دوقطبی است، به طوری که برخی از کاربران توییتر با ارزیابی او از وسیله نقلیه موافق بودند در حالی که برخی دیگر واکنش تدافعی نشان دادند و به هوش او توهین کردند.

یکی از کاربران “این چیزها به نام گاراژ وجود دارد.” نوشت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: ‘NO G**KS’: مردی در سن لئاندرو به دلیل خرابکاری خانه همسایه با گرافیتی های ضد آسیایی دستگیر شد

یک فرد باهوش در چنین آب و هوایی مراقبت خود را از راه دور شروع می کند و اجازه می دهد 20 تا 30 دقیقه قبل از ورود به داخل یخ زدایی کند، یا یک پارچ آب گرم از خانه خود می گیرد و قبل از وارد شدن درب ورودی را می ریزد. یکی دیگر.

یکی از کاربران “تنها مشکل دستگیره نیست؟ پایین نخوردن پنجره هنگام یخ زدگی به این معنی است که نمی توانم در را ببندم.” به اشتراک گذاشته شده است. “فکر می‌کنم حق با شماست راشل، این یک خطای طراحی است. آنها آن را با Work-around s برطرف می‌کنند، اما با خطا شروع می‌شود. من هم ماشین را دوست دارم، اما با نظر شما موافقم.”

مودستینو در نهایت توانست با استفاده از یک اپلیکیشن همراه وارد خودروی خود شود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: جکی چان می گوید که بروس لی یک بار در مصاحبه کشف شده در سال 1997 به او کمک کرد تا در صحنه فیلمبرداری دستمزد بیشتری دریافت کند.

ویدیوی TikTok که در 25 دسامبر آپلود شده است، ناامیدی مالک دیگر تسلا را پس از اینکه وسیله نقلیه او در شب کریسمس در دمای زیر صفر شارژ نمی کند، نشان می دهد.

دومینیک ناتی، کاربر TikTok در توضیح این ویدیو نوشت: «تسلا اس در سرما شارژ نمی‌شود». “در شب کریسمس سرگردان!”

در این ویدئو، ناتی داشبورد خود را نشان می دهد که دمای بیرون را 19 درجه فارنهایت نشان می دهد و نشان می دهد که 19 مایل قبل از اتمام باتری او باقی مانده است.

ناتی توضیح می دهد که چندین روش مختلف برای شارژ باتری خود امتحان کرده است، اما بی فایده است.

پس از وصل کردن ماشین خود به یک ایستگاه شارژ، روی صفحه نمایش خودرو نوشته شده است: “باتری گرم می شود – کابل شارژ را در جای خود نگه دارید.” پس از دو ساعت، پیام باقی می ماند و وسیله نقلیه او هنوز 19 مایل باقی مانده را نشان می دهد.

ویدیوی ناتی از آن زمان تاکنون بیش از 1 میلیون بازدید و 59000 لایک به دست آورده است.

مفسران از این وسیله نقلیه به دلیل عملکرد نادرست آن انتقاد کردند و برخی از آنها به طور کلی نسبت به خودروهای الکتریکی شک داشتند.

“من می دانم که چه اشکالی دارد [sic] یکی از کاربران اظهار کرد: “بنیزی در آن نیست.”

یکی دیگر نوشت: «از اینکه مرا متقاعد کردید که هرگز تسلا نخرم متشکرم.

یکی دیگر می‌گوید: «من با ایده برخی خودروهای الکتریکی زندگی می‌کنم، اما فناوری آنقدر پیشرفته نیست که به زور به مردم تحمیل شود.

در یک ویدیوی به‌روزرسانی، ناتی می‌گوید تسلا توانسته است وسیله نقلیه‌اش را یدک بکشد و یک تسلا مدل 3 را در حین سرویس‌دهی به او ارائه دهد.

او در توضیح این ویدیو نوشت: «امروز چندین تماس از @Tesla Motors دریافت کردم. “آنها تا کنون بسیار مهربان بوده اند و با هزینه شخصی ماشین من را 2 ساعت دورتر به ریچموند تا مرکز خدمات می برند.”

داستان های مرتبط:





منبع