ویتمر و دیکسون یکدیگر را رادیکال و “خطرناک” نشان می دهند

ویتمر سوابق خود را که شامل سرمایه گذاری های تاریخی در مدارس دولتی و میلیاردها دلار سرمایه گذاری وعده داده شده در بخش تولید میشیگان است که بیشتر آن به وسایل نقلیه برقی مرتبط است، تبلیغ کرده است.

ویتمر پیشنهاد توقف مالیات بر بنزین خود را داده است و می‌گوید که می‌خواهد مالیات بر برخی درآمدهای بازنشستگی را پایان دهد و چک‌های 500 دلاری را برای همه خانواده‌های کارگر میشیگان ارسال کند. او به طور کلی می‌گوید که کاهش‌هایی که GOP پیشنهاد کرده است، زمانی که بیشتر بودجه‌های مازاد دولت یکبار باشد، پایدار نیست.

ویتمر در مورد دیکسون گفت: «او خیلی خطرناک و دور از دسترس است که نمی‌توان به او در محافظت از بچه‌های ما اعتماد کرد. حریف من طولانی در لفاظی و کوتاهی در حقایق است.

یک لحظه مهم زمانی بود که دیکسون که طرفدار ممنوعیت سقط جنین بدون استثنا برای تجاوز جنسی، زنای با محارم یا سلامت مادر است، گفت که اگر رأی دهندگان میشیگان در 8 نوامبر پیشنهاد 3 را تأیید کنند، به خواست مردم احترام می گذارد. حقوق سقط جنین در قانون اساسی ایالت

مناظره دوم و احتمالاً نهایی برای 25 اکتبر در دانشگاه اوکلند برنامه ریزی شده است.

با این حال، آرون کال، مدیر مناظره‌های دانشگاه میشیگان، گفت که از هر دو نامزد صداهای زیادی شنیده است، اما هیچ گاف یا اظهارنظر ویران‌کننده‌ای که جهت رقابت را تغییر دهد، شنیده است.

دیکسون تمایل خود را برای جرم انگاری سقط جنین انکار کرد، علیرغم اینکه قانون 1931 را به عنوان “قانون خوب” توصیف کرد. او ویتمر را متهم کرد که می خواهد اجازه سقط جنین را تا لحظه تولد بدهد.

ویتمر، که از نظر محدودیت های سقط جنین گفت که او از وضعیت موجودی که در میشیگان قبل از سرنگونی رو علیه وید وجود داشت، حمایت می کند، گفت: این مضحک است.

دیکسون همچنین از ویتمر به دلیل وتوی وی در مورد برخی از پیشنهادات کاهش مالیات جمهوری خواهان، از جمله طرح مارس برای کاهش مالیات بر درآمد شخصی و سوخت، توقف جداگانه مالیات بر گاز که در آوریل تصویب شد، و کاهش مالیات بر درآمد 2.5 میلیارد دلاری که قانونگذار در ماه مارس برای وی ارسال کرد، انتقاد کرد.

ویتمر تاکید کرد که برای حل مسائلی که به گفته وی دیکسون فاقد آن است، رویکردی دوجانبه و عملگرا دارد و گفت: “من با هر کسی که در حل مشکلات جدی باشد کار خواهم کرد.”

آیا جمهوری‌خواهان خانه را ورق خواهند زد؟: این 12 مسابقه میان ترم داستان را روایت خواهند کرد.

سقط جنین در مرکز توجه قرار می گیرد

ویتمر گفت دیکسون می خواهد میشیگان را تحت قانون 1931 قرار دهد که اکثر سقط جنین ها را جرم انگاری می کند و “پزشکان و پرستاران را به زندان می اندازد” در حالی که “من برای محافظت از حق انتخاب خود می جنگم.”

دیکسون ویتمر را متهم کرد که به قول امضای کمپین انتخاباتی 2018 خود برای «رفع کردن جاده‌های لعنتی» عمل نکرده است و اکنون مدعی است که هرگز قول نداده است که این کار را در یک دوره انجام دهد. او همچنین تلاش ناموفق ویتمر را برای افزایش 45 سنت در هر گالن مالیات گاز، بلافاصله پس از روی کار آمدن، به بینندگان یادآوری کرد.

ویتمر گفت که تعهد دیکسون برای ایمن‌تر کردن کودکان و خانواده‌ها به دلیل مخالفت او با اقدامات کنترل اسلحه مانند قوانین پرچم قرمز، بررسی پیشینه، و عاری نگه‌داشتن مدارس از اسلحه به جز مواردی که توسط مأموران مجری قانون و افسران امنیتی آموزش دیده حمل می‌شود، تضعیف می‌شود.

دیکسون گفت: “من همیشه به اراده رای دهندگان احترام می گذارم.”

درست همانطور که در نظرسنجی ها پیشتاز بوده است، ویتمر نسبت به دیکسون از مزیت مالی زیادی برخوردار است زیرا او به دنبال یک دوره چهار ساله دوم در 8 نوامبر است. میلیون ها دلار در تبلیغات کمپین در حمایت از ویتمر، دیکسون را در مورد موضوع سقط جنین تحت تاثیر قرار داده است. از زمانی که دادگاه عالی ایالات متحده در ماه ژوئن Roe v. Wade را لغو کرد، به رای دهندگان دموکرات انرژی داده است.

ویتمر گفت، در مورد تعمیرات جاده‌ها، “مخروط‌ها و بشکه‌های نارنجی در سراسر ایالت وجود دارد.” او گفت: “ما در حال تعمیر جاده های لعنتی هستیم و آنها برای ماندگاری ساخته شده اند”، اما سال ها بی توجهی به زیرساخت ها را نمی توان یک شبه برگرداند.

کال گفت: «این یک مناظره عالی و با روحیه بود. من فکر می‌کنم هر دو نامزد خودشان را حفظ کردند.»

بابی لدی، سخنگوی ویتمر در آن زمان گفت که ویتمر بودجه‌هایی را که گاهی به عنوان «مراکز بهداشتی جعلی زنان» یا «مراکز منابع بارداری» شناخته می‌شود، وتو کرد که اغلب «از تبلیغات فریبنده‌ای استفاده می‌کنند که زنان جوان و زنان کم درآمدی را که به دنبال سقط جنین هستند هدف قرار می‌دهد. مراقبت، در حالی که «خود را به عنوان کلینیک های مراقبت بهداشتی جامع و دارای مجوز نشان می دهند که همه گزینه ها را ارائه می دهند و سپس در مورد حقایق پزشکی به زنان دروغ می گویند.»

ویتمر و دیکسون هر دو زودتر حمله کردند و هر کدام دیگری را به دروغگویی در مورد مواضع خود در مورد سقط جنین متهم کردند.

گراند راپیدز، میش.- گرچن ویتمر، فرماندار میشیگان و تودور دیکسون، رقیب جمهوری خواه، پنج شنبه به مدت یک ساعت در مورد سقط جنین، آموزش، ایمنی مدارس، مدیریت ایالت با همه گیری COVID-19 و وضعیت جاده های میشیگان بحث کردند.

این مقاله در ابتدا در دیترویت فری پرس منتشر شد: بحث فرمانداری میشیگان: ویتمر و دیکسون از سوابق خود چشم پوشی می کنند



منبع

رویداد کمپین هرشل واکر: نامزد حزب جمهوری خواه گرجستان گزارش سقط جنین را تکذیب می کند زیرا حامیان او به او پایبند هستند

وسایل نقلیه برقی، جاده ها و مالیات

دیکسون همچنین ویتمر را به دلیل وتو کردن پول برای مراکز حمایت از بارداری که مخالف حقوق سقط جنین هستند، 2 میلیون دلار اعتبار مالیاتی برای والدین خوانده و برنامه بازاریابی 10 میلیون دلاری برای ترویج فرزندخواندگی به عنوان جایگزینی برای سقط جنین مورد انتقاد قرار داد.

دیکسون گفت: «گرچن ویتمر از شما می‌خواهد که پول بیشتری برای بنزین بپردازید تا شما را مجبور به استفاده از خودروهای الکتریکی (خودروهای الکتریکی) کند.

این اتهام خنده مختصری از سوی ویتمر به همراه داشت که در طول مناظره بسیاری از اظهارات دیکسون را “مسخره” توصیف کرد.

این بیانیه واکنشی فوری از سوی ویتمر، یک دموکرات که از سال 2019 فرماندار بوده است، به همراه داشت. او گفت: “این واقعاً طعنه آمیز است” و اشاره کرد که دیکسون نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 را نپذیرفته است. دیکسون در جریان یک مناظره اولیه در شهرستان لیوینگستون اظهار داشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق – نه رئیس جمهور جو بایدن – علیرغم فقدان شواهدی مبنی بر تقلب در نتیجه انتخابات، برنده قانونی بوده است و متعهد نشده است که نتایج 8 نوامبر را بپذیرد. رای.

دیکسون در پاسخ گفت که سیاست‌های ویتمر «رادیکال، خطرناک و مخرب هستند».

رقابت های انتخاباتی میان دوره ای برای تماشا: کنترل سنا اکنون یک سکه است

“مناظره روحی”

هر کدام دیگری را به عنوان یک رادیکال در رویارویی پر جنب و جوش، که توسط WOOD-TV در گرند راپیدز، میشیگان میزبانی می شد، ترسیم کردند. در اولین مناظره از دو مناظره برنامه ریزی شده بین آنها، هر یک دیگری را به تحریف مواضع خود متهم کردند.

ویتمر و دیکسون اولین مناظره خود را در همان روز در مطبوعات آزاد دیترویت، بخشی از شبکه USA TODAY برگزار کردند. یک نظرسنجی منتشر کرد که نشان می‌داد برتری ویتمر در رقابت کاهش یافته است، اما فرماندار همچنان با 11 درصد از دیکسون جلوتر بود. نظرسنجی انجام شده در ماه سپتامبر توسط همین شرکت، EPIC-MRA of Lansing، نشان داد که ویتمر 16 امتیاز برتری دارد.

در همین حال، دیکسون بر روابط نزدیک بین ویتمر و بایدن تاکید کرده و گفته است که هزینه‌های بیش از حد دولت با حمایت هر دو رهبر، تورم را افزایش داده است. او همچنین خواستار انتخاب بیشتر مدرسه از جمله حمایت عمومی از مدارس خصوصی و کنترل بیشتر والدین بر برنامه های درسی شده است.

او گفت: “همه چیز گران تر است. جوامع ما کمتر امن هستند.” مدارس ما در حال بدتر شدن هستند و جاده های ما درست نشده است.

دیکسون، تاجر زن، گفت: چهار سال گذشته، تحت رهبری ویتمر، “در بهترین حالت ناامید کننده” بوده است.