وکیل طلاق که وکالت جانی دپ، کیم کی و آنجلینا جولی را برعهده دارد ساعتی 1000 دلار دریافت می کند و می گوید عشق سخت نحوه انجام کارها است.

او گفت: “برخی از بهترین مشتریان من ورزشکاران هستند، زیرا آنها به بهترین شکل مسیر را انتخاب می کنند – آنها می گویند “خوب مربی” و دقیقاً همان کاری را که باید انجام دهند انجام می دهند.” “و احساسی ترین و در همه جا؟ این نوازندگان هستند، به خصوص مردها، که همیشه در غرفه ها اشک می ریزند. آن مرد راک اند رول که با یک ریف گیتار 10 دقیقه ای اجرا می کند. روی غرفه، او از یک جعبه کامل کلینکس عبور خواهد کرد.”

اما او خوشحال است که مشخصات او بسیار پایین تر از بسیاری از افرادی است که او نمایندگی می کند.

او گفت: “من کمی ADD دارم، بنابراین بین شش تا 18 ماه با مشتریان سروکار دارم، و سپس “خداحافظ!” “حدس می‌زنم به همین دلیل است که این کار را انجام می‌دهم. یکی از سابقم وکیل سرگرمی است، و آنها با کمیسیون در حال مذاکره هستند که چند بلیط هواپیما در یک قرارداد گنجانده شده است. این فقط وحشتناک به نظر می‌رسد. من داخل، خارج هستم. و به سراغ ملاقات با افراد جدید بروید.”

او می‌گوید که شهرت او با ظهور چرخه‌های خبری 24 ساعته برای افراد مشهور شکل گرفته است

او برای دبیرستان و کالج در سرتاسر جهان پین بال می زد – مدتی در یک مدرسه شبانه روزی در سوئیس، یک سال کار در استرالیا – قبل از بازگشت به خانه برای کنسرت منشی با پدرش. او در دانشگاه برکلی کالیفرنیا در رشته بلاغت تحصیل کرده بود و به سرعت متوجه شد که آنچه او در مورد آن مطالعات بیشتر دوست دارد، در پرونده های طلاق، مانند سن و جنسیت او، حیاتی است.

واسر افزود: “در حدود سال 2016، اولین مورد معروف آن بود. اکنون شما تعداد زیادی کپی برداری دیگر دریافت می کنید.” (قابل توجه، جولی در آن سال درخواست طلاق از پیت را داد و ادعاهای او شامل رفتار توهین آمیز از سوی او بود.)

واسر خوشحال است که علیرغم شهرتش از کانون توجهات دور مانده است

او گفت: “حالا اگر قانونی باشد، مانند ماری جوانا، و او سیگار می کشد، و بچه ها همراه آنها نیستند، اکثر ضابطان قضایی واقعاً اهمیتی نمی دهند.” “تصویری از مفصل نورد شده؟ اشکالی ندارد.”

آب لورا

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

آب لوراجوانا دی جنرس

  • از آن دوران سرنوشت‌ساز پس از کالج، واسر، که اکنون 54 سال دارد، توسط یکی از سلبریتی‌های فهرست A مورد استفاده قرار گرفت تا از طریق شرکت Century City خود، Wasser, Cooperman & Mandles، از هم جدا شوند.

    شایعه شده است که او الهام بخش شخصیت لورا درن در «داستان ازدواج» است.

او گفت: «وقتی به فصل اسکار نزدیک می‌شویم، ممکن است مشتریان یا نمایندگان آنها بگویند: «بیایید تا زمانی که روی فرش قرمز راه می‌رویم، این موضوع را حفظ کنیم».

مواد مخدر بدترین اتهامی بود که به همسر سابقش وارد می شد. حالا یک تاکتیک جدید وجود دارد.

او گفت: “به آنها عادت کرده اند که “بله – بله، ما این کار را انجام خواهیم داد.” “این به این دلیل است که آنها به دهان های زیادی غذا می دهند: نماینده آنها 10٪، مدیر آنها 15٪، وکیل آنها 5٪ از درآمد آنها را دریافت می کند. من ساعت به ساعت صورت حساب می دهم، بنابراین اگر دوست داشته باشم خوشحال می شوم که نه بگویم” واقعیت وضعیت آنها را نمی شنوند.”

“من یک خالکوبی دارم. اگر آنها بگویند “من بیرون بودم تا بونگم را بکشم و پرستار بچه مرا گرفت” قضاوت نمی کنم.”

شایعات حاکی از آن است که واسر همچنین الهام‌بخش واقعی شخصیت لورا درن در فیلم نتفلیکس «داستان ازدواج» 2019 بود و ظاهراً «پیش عروسی مسی» در «بی‌رحمی غیرقابل تحمل»، رام کام برادران کوئن در سال 2003 بود. نیویورکر گزارش داد که بر اساس پیش نویسی که واسر از طرف مشتریانش تهیه کرده بود.

او گفت: «به طور خلاصه، زمانی که 25 ساله بودم و در سال دوم دانشکده حقوق بودم. من بیشتر از اینکه با او ارتباط داشته باشم با خانواده او ارتباط برقرار می کنم. حدود 14 ماه طول کشید و زمانی که از هم جدا شدیم، چیزی جز بدهی و یک پیت بول به نام رائول نداشتیم.

از یکی از برجسته ترین وکلای طلاق سلبریتی در لس آنجلس در مورد انتخاب شغلش بپرسید، و او شانه هایش را بالا می اندازد و می گوید که این نقشی است که برای ایفای آن به دنیا آمده است.

واسر همچنین مشتریانی را که به توصیه های او گوش نمی دهند، رد می کند، تجربه ای جدید برای بسیاری از سلبریتی های ثروتمند.

او افزود که خلق و خوی او به جای پرونده های جاری، برای کارهای قانونی اپیزودیک مناسب است.

واسر گفت که سلبریتی ها می توانند در صورت تمایل از تبلیغات در مورد جدایی خود اجتناب کنند. برای مثال، یک ورودی محتاطانه در دادگاه عالی لس آنجلس وجود دارد، جایی که می‌توانند از ازدحام پاپاراتزی‌ها دوری کنند. تمرین شنیداری از راه دور در دوران کووید-19 نیز کمک کرده است، زیرا افراد مشهور نیازی به حضور حضوری ندارند.

او اضافه کرد که چنین عشق سختی که مستقیم صحبت می‌کند، در نبردهای مشاجره‌آمیز تازه می‌شود.

به طور طبیعی، زمانی که این ازدواج از هم پاشید، این واسر بود که اسپیرز و تیمش به او روی آوردند (اگرچه خواننده بعداً تصمیم گرفت با وکیل طلاق دیگری کار کند، TMZ گزارش داد).

واسر گفت که این دو مورد همزمان بودند با افزایش چرخه اخبار 24 ساعته افراد مشهور: تجسم تلویزیونی TMZ در سپتامبر 2007 شروع به کار کرد و به عنوان بالاترین رتبه بندی جدید در شبکه در عرض یک ماه موفق شد. در تابستان همان سال، پرز هیلتون گفت که سایت ترولینگ افراد مشهور او روزانه تقریبا 9 میلیون بازدید داشت.

مشتریان فهرست A واسر او را به یک سلبریتی کوچک تبدیل کرده است. او سخنگوی Divorce.com، سایت تقسیم‌بندی خودت انجام بده، به‌عنوان مدیر تکامل طلاق آن است و میزبان چندین پادکست، از جمله «نمایش همه چیز با لورا واسر» و «طلاق بد است! با لورا واسر»،“جایی که یکی از مهمانان کریس جنر، مادر و مادرسالار کارداشیان بود.

گاهی اوقات یک پرونده فقط در دادگاه قابل حل است و این وظیفه واسر است که نوازندگان را برای حضور در غرفه آماده کند. شاید تعجب آور باشد که این بازیگران نیستند که در این انجمن برجسته می شوند.

مواد مخدر قبلاً گزینه هسته ای بود که همسر ناراضی علیه یک شخصیت شناخته شده استفاده می کرد – تهدیدی برای افشای تصاویر یا داستان های مربوط به آنها ممکن است در پرونده های بحث برانگیز ظاهر شود.

واسر گفت که زن بودن در یک زمینه مردسالار به او کمک کرد تا مشتریان را جذب کند و اعتماد آنها را جلب کند.

  • او نحوه شروع کارش و نحوه کار برای A-listers ناراضی را به اشتراک گذاشت.

    او وکیل طلاق ایده آلی بود، حتی اگر در ابتدا نمی دانست

    او گفت: “ما انتظارات غیر واقعی را انجام نمی دهیم. ما دیوانه نمی کنیم.” “من نیازی به کسب درآمد از افراد موز ندارم، فقط با منطق وارد و خارج شوید.”

    او گفت: “ما به کسی نیاز داریم که وارد خانه شود و تقریباً مانند یک خواهر بزرگ با او صحبت کند، زیرا او فکر نمی کند به دلیل عاشق بودن به قبل از ازدواج نیاز دارد.” “این بود، “شما جوان هستید. می توانید ارتباط برقرار کنید. آیا می توانید با او صحبت کنید؟”

    در عوض، اتهامات سوء استفاده به سمی ترین تاکتیک از نظر آسیب رساندن به شهرت تبدیل شده است.

    “شما به بار میتزوای کسی می رفتید و می گفتید: “تو دختر دنیس واسر هستی” و آنها می گفتند “تو سر آن میز هستی”، با توجه به اینکه پدرم نماینده مادر یا پدر بوده است. او گفت.

    او گفت: “من متوجه شدم. می فهمم. اما این واقعاً به برند من کمک نمی کند که نماینده یک سلبریتی باشد.”

    او به اینسایدر گفت: «من لورا آلیسون واسر هستم، بنابراین حرف اولم LAW است و پدر و مادرم هر دو وکیل هستند. اما وقتی از آنها پرسیدند آیا قرار است وکیل شوید؟ گفتم: هرگز. اما من برای تابستان برای بابام کارمند رفتم زیرا به پول نیاز داشتم و صادقانه بگویم، عاشق آن شدم.»

    او گفت: «برای ثبت، ما در شرکت سیاستی داریم که در مورد موارد بحث نمی‌کنیم یا پیشنهادی ارائه نمی‌کنیم – حتی اگر مشتریان از ما بخواهند. سعی کرد او را در نبرد رسانه ای پیرامون جدایی آنها درگیر کند.

    او واسطه طلاق جنجالی کلی کلارکسون شد و با آنجلینا جولی (حداقل برای مدتی) و جانی دپ به ترتیب در پرونده هایی علیه برد پیت و امبر هرد همکاری کرد. واسر همچنین به کیم کارداشیان کمک کرد تا نه یک بار بلکه دو بار رابطه خود را با شوهرش قطع کند: ابتدا کریس هامفریس و سپس یه، که قبلا به نام کانیه وست شناخته می شد.

    او هنوز در لس‌آنجلس زندگی می‌کند، جایی که بزرگ شد، با دو پسرش – از دوست پسرهای قبلی جدا، که با هیچ یک از آنها ازدواج نکرد. هر چند او یک بار ازدواج کرده بود.

    او گفت: “این در مورد گوش دادن به مشکلات مردم و کشف روایت برای حل آنها است.” “و من 25 ساله بودم که تعداد زیادی از افراد جوان تر این نوع قانون را انجام نمی دادند. این فقط مردان مسن تر بودند، بنابراین من به نمایندگی از جوانانی که می توانستند با یک زن جوان تر ارتباط برقرار کنند، نه با پیرمردی کت و شلواری وارد این قانون شدم. .

    او افزود که پرونده‌های خانوادگی مانند اینها در کالیفرنیا در مالکیت عمومی قرار دارند، بنابراین آنها برای سایت‌های مشهور تعقیب و گریز گربه‌ای بودند – و شهرت واسر با شستشوی معکوس مشتریانش افزایش یافت. در میان این سیلی از علاقه، سیاست او مبنی بر اینکه هرگز درباره جزئیات هیچ موردی بحث نمی کند، به تقویت شهرت او نزد مشتریان احتمالی معروف کمک کرد.

    او گفت: «این یک منبع بزرگ اخاذی است. “اگر شما وکالت شخص معروف یا مشهورتر هستید و دیگری شما را به خشونت خانگی متهم می کند، باید در دادگاه افکار عمومی بالاتر از آن قرار بگیرید. آنها شما را مدت ها قبل از دادگاه محاکمه خواهند کرد. افسر همیشه این کار را می کند.”

    واسر به ویژه به جدایی‌هایی که انجام داد و تنها زمانی که به نتیجه رسیدند، عمومی شدند. او گفت، اگر طرفین واقعاً دوستانه باشند یا اگر سبک زندگی شامل پایگاه هایی فراتر از مرزهای کالیفرنیا باشد، محتاط بودن آسان تر است.

    کسب و کار او ریتم کمی متفاوت با بسیاری از وکلای طلاق دارد که فصل اوج آنها معمولاً ژانویه و فوریه است که اغلب به دلیل فصل های تعطیلات ناخوشایند است.

    سایر مشتریان قبلی شامل کریستینا آگیلرا، پاتریشیا آرکت، ماریا شرایور و دکتر دره هستند. او گفت که تعداد مشتریانش حدود 50٪ مرد و 50٪ زن بودند، اما او معمولاً عامل موتور مالی هر جدایی بود – جای تعجب نیست که TMZ او را “ملکه دیسو” به دلیل انحلال ماهرانه ازدواج‌های تیتربرانگیز لقب داده است.

    واسر در بورلی هیلز، کالیفرنیا بزرگ شد، جایی که از مدرسه ای فارغ التحصیل شد که الهام بخش دبیرستان وست بورلی هیلز در “90210” بود..او گفت: «طلاق‌ها در میان والدین همسالان نخبه‌اش امری عادی بود و اغلب توسط پدرش، دنیس انجام می‌شد (والدین خود واسر وقتی او 16 ساله بود، به طور دوستانه از هم جدا شدند؛ مادرش در سال 2019 درگذشت).

    نرخ ساعتی او 1000 دلار است. بسیاری از ارائه دهندگان مجاور افراد مشهور تخفیف هایی را به نام های پررنگ برای راه اندازی کسب و کار خود ارائه می دهند – اما نه واسر.

    لورا واسر یک وکیل طلاق است که موکلان او شامل جانی دپ و آنجلینا جولی هستند.

  • این دو پرونده تقریباً همزمان بود که واسر را به وضعیت یک وکیل در فهرست A رساند: یک پرونده پولی که شامل موکلش استیوی واندر بود و مهمتر از آن، طلاق کوین فدرلاین و بریتنی اسپیرز که در نوامبر 2006 تشکیل شد. -وکیل سرگرمی قبل از عروسی واسر را با موکلش مرتبط کرد.

    او با اشاره به ایالت هایی مانند مونتانا و وایومینگ که قوانین سختگیرانه تری برای حفظ حریم خصوصی در مورد چنین انشعاباتی دارند، گفت: «تا زمانی که شرایط اقامت را برآورده کنید، می توانید در آنجا طلاق بگیرید و بسیاری از آن ها تحت نظر است.

    او گفت: “من با اکثر مشتریانم معاشرت نمی کنم. من با آنها در دادگاه هستم و آنها را ترک می کنم.” “من دیوانه سلبریتی نیستم زیرا اینجا در لس آنجلس بزرگ شدم. اگر می خواستم مشهور شوم، مسیر دیگری را انتخاب می کردم.”