وکیل شهرستان آریزونا با کلانتر درباره تهدید از سوی کمپین دریاچه کاری تماس گرفت: گزارش

لیک از واگذاری رقابت برای فرمانداری خودداری کرده است. او پنجشنبه در توییتی نوشت:ما هنوز در مبارزه هستیم

تایمز گزارش داد که تنها یکی از رای دهندگانی که با او تماس گرفته شد ادعا کرد که به او فرصتی برای رای دادن داده نشده است، اما او گفت که با بسته شدن محل رای گیری در آنجا حاضر شد. سه نفر دیگر گفتند که با ثبت نام رای دهندگان خود مشکل داشتند. به گزارش تایمز، و در هفت گزارش دیگر که توسط روزنامه بررسی شد، مشخص نبود که آیا رای دهندگان رای داده اند یا معتقدند که آرای آنها به درستی شمارش نشده است.

مربوط…





منبع

ضبط ارسال شده شامل تهدید گزارش شده توسط لیدی نبود، اما شامل انکار مهر مبنی بر تهدید لیدی بود. این همچنین شامل خلاصه تهدید لیدی و هشدار او به مهر “دیگر تهدید نیست” بود.

وکیل RNC، که بنجامین مهر نام داشت، تاکید کرد که “افراد خشمگین زیادی آنجا هستند” و کمپین لیک “نمی تواند آنها را کنترل کند”، وکیل شهرستان، تام لیدی، به یاد آورد.

یکی از وکیل ارشد شهرستان ماریکوپا در آریزونا به واشنگتن پست گفت که با مقامات مجری قانون در مورد آنچه که تهدیدی برای از دست دادن نامزد فرمانداری حزب جمهوری خواه، Kari Lake می دانست، تماس گرفت.

این درگیری در طی یک تماس تلفنی در 14 نوامبر رخ داد، زیرا پیش بینی می شد لیک به رقیب دموکرات، کتی هابز، ببازد. در یک نقطه یک وکیل کمیته ملی جمهوری خواه در این تماس خواستار پاسخ سریع دادستان شهرستان در مورد تعدادی از مسائل شد. این شهرستان شامل فینیکس با رای زیاد است.

لیدی، یک جمهوری‌خواه مادام‌العمر که ریاست دفتر دعوی مدنی شهرستان را بر عهده دارد، روز جمعه به پست گفت که این اظهارنظر را یک تهدید می‌داند و به کلانتر پل پنزون و رئیسش، دادستان شهرستان ماریکوپا، راشل میچل، اطلاع داد.

در یک لحظه لیدی به مهر گفت: “بن، بگذار چیزی به تو بگویم، به نظر می رسد که داری من را تهدید می کنی” – که مهر آن را رد کرد.

اما لیدی تکرار کرد: «اگر این پاسخ‌ها را به سرعت به شما نرسانم، نمی‌توانید به دیوانه‌ها بگویید که من مفید بوده‌ام. من به لعنتی نمی پردازم آیا این به اندازه کافی واضح است؟ … دیگر تهدیدی نیست.»

این تماس به طور مخفیانه توسط کمپین دریاچه ضبط شد که دو دقیقه از تماس 12 دقیقه ای را ارسال کرد در توییتر. این کمپین به درخواست‌های ارسال برای انتشار کل ضبط پاسخ نداد.

کمپین لیک و کمیته ملی جمهوری خواه این اتهام را رد کرده اند.

نامزد سابق شکایت کرده است که چند نفر به دلیل مشکلات در محل های رای گیری نتوانسته اند به او رای دهند و شکایات خود را در توییتر منتشر کرده اند. اما نیویورک تایمز روز شنبه گزارش داد که 34 رای دهنده ای که روزنامه به آنها دسترسی پیدا کرده و گفته می شود مشکلاتی داشتند، گفتند که رای داده اند.