وکیل الکس جونز – کسی که به طور تصادفی متون افشاگرانه را فاش کرد – گفت والدین سندی هوک مستحق 8 دلار غرامت هستند.

وکیل دادگستری گفت جونز “آنقدرها هم بزرگ نیست” اما از هیئت منصفه خواست تا “میلیون ها” بیننده او را در نظر بگیرند.

تیم حقوقی الکس جونز امیدوار است که هیئت منصفه به والدین سندی هوک کمترین مبلغ ممکن را اعطا کند.

  • رینال بعداً با خود مخالفت کرد زیرا گفت که پلتفرم جونز “آنقدر بزرگ نیست” و رسانه های اصلی “اشتباه” او را تشدید کردند.

    در همین حال، کایل فارار، وکیلی که وکالت والدین قربانی سندی هوک را بر عهده داشت، اظهار داشت که این دو والدین به دلیل کمپین توطئه‌ای که جونز در شبکه خود InfoWars رهبری کرد، مستحق 150 میلیون دلار غرامت بودند و تیراندازی که منجر به کشته شدن 20 نفر شد را “فریب” خواند. و قربانیان، «بازیگران بحران».

    در حالی که دفاعیات در آخرین روز محاکمه افترا آلکس جونز آشکار شد، وکیل مجری InfoWars تناقضاتی را ارائه کرد و پیشنهادی بد به والدین قربانی تیراندازی سندی هوک ارائه کرد: هشت دلار.

    مقدار پول توسط فدریکو رینال وکیل جونز فاش شد، زیرا وکلای دادگستری استدلال پایانی خود را در این پرونده ارائه کردند و از هیئت منصفه خواستند تا مبالغ خاصی را در نظر بگیرند که به خانواده قربانی تیراندازی باید به عنوان تهمت و خسارات ناراحتی روحی که به دنبال آن هستند، تعلق گیرد.

    F. Andino Reynal وکیل الکس جونز در دادگاه در جریان محاکمه خسارت افترا جونز در تگزاس.

    او گفت: “الکس جونز ممکن است به سلیقه شما خوش نیاید – اما میلیون ها آمریکایی برای اطلاع، سرگرمی و شنیدن صدایشان هماهنگ می شوند.”

    در طول دادگاه، جونز شهادت داد که هر گونه خسارتی که بیش از 2 میلیون دلار اعطا شود، کانال او را “ورشکسته” می کند. و شاید در وحشتناک ترین لحظه محاکمه، مارک بنکستون، یکی دیگر از وکیل سندی هوک، به جونز گفت که وکیل او اطلاعات تلفنی را به تیم آنها فاش کرده است.

    F. Andino Reynal وکیل الکس جونز در دادگاه در جریان محاکمه خسارت افترا جونز در تگزاس.برایانا سانچز/آستین آمریکایی-استیتزمن از طریق AP, Pool

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    بنکستون به جونز گفت: «وکلای شما با هر پیامکی که طی دو سال گذشته ارسال کرده اید، یک نسخه دیجیتال کامل از تلفن همراهتان را برای من ارسال کردند. “اینطوری میدونم که وقتی گفتی پیامک در مورد سندی هوک نداشتی به من دروغ گفتی.”

    اما در پایان، رینال از اعضای هیئت منصفه در مورد تهدیدات ادعایی علیه آزادی رسانه درخواست داد.

    جونز که قبلاً توسط دادگاه تگزاس و دادگاهی در کانکتیکات به دلیل تصویربرداری از تیراندازی متهم به افترا شناخته شده بود، روز چهارشنبه شهادت داد که معتقد است این تیراندازی “100% واقعی” بوده است. روز پنجشنبه، اعضای هیئت منصفه مذاکرات خود را آغاز خواهند کرد.

    رینال در دادگاه گفت: «الکس جونز با داستانی دوید و اشتباه کرد. شاید حتی اگر می‌گویید ما احساس می‌کنیم باید برای سلامت روان به آن‌ها پول بدهید، متوجه می‌شدم – اما فکر نمی‌کنم شواهد آن را تأیید کنند.»

    یک وکیل جونز گفت که والدین برای دردشان مجموعاً مستحق هشت دلار هستند.

  • رینال روز چهارشنبه قاطعانه تاکید کرد که خانواده ها مستحق کمترین خسارت ممکن هستند که مجموعاً هشت دلار بود.