وکیل الکس جونز در کانکتیکات با دادگاه انضباطی روبرو می شود

کریستوفر ماتی، وکیل خانواده‌های سندی هوک، روز چهارشنبه شهادت داد که پتیس متنی را برای او فرستاده است که در آن پتیس گفته است ممکن است دستور افشای اسناد را نقض کرده باشد. پس از چند ساعت شهادت در مقابل بلیس در واتربری، کانکتیکات، جلسه دادگاه تا هفته آینده ادامه یافت.

نورمن پتیس، وکیل دادگستری، جونز را در دادخواستی برای افترا که توسط خانواده‌های سندی هوک علیه جونز به دلیل فریب خواندن تیراندازی در نیوتاون، کانکتیکات در سال 2012 تنظیم شده، وکالت می‌کند. بیست دانش آموز کلاس اولی و شش مربی کشته شدند.

پتیس که روز چهارشنبه شهادت نداد، نقض دستور قاضی باربارا بلیس در این پرونده مبنی بر عدم افشای اسناد محرمانه به افراد غیرمجاز را رد کرده است. پتیس در پاسخ کوتاهی به ایمیلی که روز چهارشنبه به دنبال اظهار نظر بود، گفت: «از دفاع ما مطمئن است».

وکلای جونز در تگزاس اشتباهاً پیامکهای دو سال گذشته را از تلفن همراه جونز برای یک خانواده سندی هوک ارسال کردند. در پرونده اخیر تگزاس، جونز گفته بود که هیچ متنی درباره سندی هوک ندارد. کارشناسان حقوقی می گویند که این قسمت می تواند جونز را به اتهام شهادت دروغ باز کند.



منبع

طبق اسناد دادگاه، پتیس تعداد زیادی پرونده از پرونده افترا در کانکتیکات را در یک ماه گذشته برای وکیل مدافع جونز در تگزاس در دعاوی مشابه توسط والدین سندی هوک در مورد ادعاهای دروغین و همچنین پرونده ورشکستگی یکی از آنها ارسال کرد. شرکت های جونز

هارتفورد، کانکس (AP) – یک وکیل نظریه‌پرداز توطئه الکس جونز توسط یک قاضی کانکتیکات مورد بررسی قرار گرفته است، که از چهارشنبه شروع به استماع شهادت در مورد اینکه آیا وکیل باید به دلیل دادن وکلای دیگر برای جونز، از جمله سوابق پزشکی بستگان، تنبیه شود یا خیر. قربانیان تیراندازی در مدرسه ابتدایی سندی هوک

محاکمه کانکتیکات جدا از محاکمه ای در تگزاس است که اوایل ماه جاری با اهدای بیش از 49 میلیون دلار به والدین یکی از کودکان کشته شده توسط هیئت منصفه به پایان رسید. همچنین یک شکایت دوم علیه جونز در تگزاس توسط خانواده های سندی هوک به دلیل ادعاهای جعلی وجود دارد.

هنوز مشخص نشده است که پتیس چه اسنادی را ارسال کرده است. اما با توجه به آنچه از اسناد دادگاه، نظرات وکیل و شکایت تگزاس به دست آمده است، به نظر می رسد که آنها شامل سوابق پزشکی محرمانه برخی از بستگان قربانیان سندی هوک و همچنین پیامک هایی از تلفن همراه جونز هستند.

انتخاب هیئت منصفه قبل از بلیس قرار است روز پنجشنبه برای محاکمه در مورد میزان خسارتی که جونز باید به خانواده ها بپردازد از سر گرفته شود. بلیس او را مسئول خسارت در نوامبر گذشته دانست.