وکلای ترامپ در جلسه دادگاه پشت درهای بسته پس از گزارش های توهین آمیز

ماموران اداره تحقیقات فدرال گزارش دادند که هزاران سند و سایر موارد را از چندین منطقه در مار-آ-لاگو کشف و ضبط کردند، از جمله حدود 100 پرونده با علامت های طبقه بندی شده.

ائتلافی متشکل از ده ها رسانه، از جمله اخبار بلومبرگ، روز جمعه درخواستی را برای هاول ارسال کردند و خواستار دسترسی به روند رسیدگی به پرونده وکلای ترامپ شدند. قاضی بلافاصله به آن نامه پاسخ نداد.

اگرچه مسائل هیئت منصفه اعظم معمولاً محرمانه است، اما اطلاعات غیرعادی در مورد تحقیقات جنایی فدرال در مورد رسیدگی به سوابق دولتی پس از خروج ترامپ از کاخ سفید، از جمله پاسخ های اولیه وکلای وی به احضاریه هیئت منصفه و ضبط سوابق عمومی شده است. از 8 اوت مارآ لاگو بر اساس حکم بازرسی.

هیچ یک از وکلا – ایوان کورکوران، جیم تراستی و تیم پارلاتور – نگفتند چرا روز جمعه در دادگاه حضور داشتند. کورکوران، تراستی و پارلاتور در کافه تریا دادگاه ملاقات کردند قبل از اینکه وکلا کمی قبل از ساعت 2 بعدازظهر به سوی یک مجموعه اداری که در آن، قاضی منطقه ایالات متحده، بریل هاول، رئیس ناحیه ایالات متحده اتاق های خود را دارد، رفتند و اجازه ورود پیدا کردند. آن منطقه برای عموم آزاد نیست.

© 2022 بلومبرگ LP



منبع

چندین رسانه خبری به طور جداگانه درخواست کرده اند اسناد مربوط به یک هیئت منصفه بزرگ جداگانه را که در مورد رویدادهای مربوط به حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا تحقیق می کند، باز کنند. این موضوع نیز در مقابل هاول است که هنوز حکمرانی نکرده است.

بیشترین خوانده شده از بلومبرگ

قضات دستور داده اند مجموعه ای از اسناد – به طور کامل یا جزئی – مربوط به تحقیقات و جستجوی مار-آ-لاگو در ماه آگوست بدون مهر و موم شوند. هاول انتشار عمومی مجموعه‌ای از اسناد را امضا کرد که کمی ویرایش شده بودند که شامل کپی احضاریه هیئت منصفه در 11 ماه مه و همچنین مکاتباتی بین وکلای ترامپ و وزارت دادگستری مبنی بر دریافت احضاریه بود.

(بلومبرگ) – یک روز پس از اینکه دونالد ترامپ عملاً از دعوای دادگاهی خود بر سر اسناد دولتی که توسط اف بی آی از خانه اش در مارآ لاگو ضبط شده بود، دست کشید، وکلای او در میان گزارش هایی که وزارت دادگستری برای رئیس جمهور سابق درخواست کرده است در دادگاهی در واشنگتن حضور داشتند. در رابطه با تحقیقات سوابق مورد تحقیر قرار گیرد.

به گزارش واشنگتن پست، وزارت دادگستری درخواست کرده است که ترامپ را به دلیل عدم رعایت احضاریه هیئت منصفه در ماه مه برای هر گونه مطالب محرمانه ای که در اختیار دارد، تحقیر کند. سی‌ان‌ان گزارش داد که در جلسه استماع بعدازظهر جمعه، هاول پرونده‌های توهین آمیز علیه ترامپ و دفترش را به دلیل رعایت نکردن کامل احضاریه بررسی خواهد کرد. دادرسی تحت مهر است.

بیشترین خوانده شده از بلومبرگ بیزینس ویک