وکلای برتر استخدام شده توسط کسانی که با تحقیقات انتخاباتی گرجستان مرتبط هستند

ویلیس از همان ابتدا تأیید کرده است که علاقه مند به تماس تلفنی ژانویه 2021 بین ترامپ و رافنس اسپرگر است که چهار روز قبل از تأیید کنگره برای پیروزی جو بایدن دموکرات در کاخ سفید که با شورش در ساختمان کنگره آمریکا قطع شد، انجام شد. در طول آن مکالمه، ترامپ به وزیر امور خارجه پیشنهاد کرد که می‌تواند آرای مورد نیاز برای خنثی کردن شکست اندک خود در ایالت را «پیدا کند».

«فکر نمی‌کنم این نشانه‌ای از این باشد که کسی در شرف متهم شدن است یا این افراد لزوماً نگران هستند که به زندان بروند. این همان کاری است که یک فرد باهوش انجام می دهد.

او درباره دادستان‌ها گفت: «آنها راهی دارند که شما را وادار کنند درباره چیزی که فکر می‌کنید ممکن است کاملاً بی‌ضرر باشد اعتراف کنید که در واقع بخشی از پرونده آنها را پر می‌کند». بنابراین شما نمی خواهید زمانی که اظهارات شما علیه شما مورد استفاده قرار می گیرد، خودتان در تماس یا جلسه ای با دولت باشید.

آتلانتا (AP) – در تحقیقات ایالتی که به دلیل تماس دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا با مقام ارشد انتخابات جورجیا انجام شد، افرادی که برای شهادت – یا ممکن است – در مورد دخالت احتمالی در رقابت های ریاست جمهوری 2020 فراخوانده شده اند، به افراد برجسته تبدیل شده اند. وکلا

ویلیس گفته است که در حال بررسی احضار ترامپ است، گامی که مطمئناً یک نبرد حقوقی را آغاز می کند.

مک گان نیز مورد تحسین قرار می گیرد. میچ مک کانل، رهبر وقت اکثریت سنا، زمانی که در سال 2018 این سمت را ترک کرد، گفت: «از زمانی که به واشنگتن رسیدم، همه مشاوران کاخ سفید را می شناسم. حتی در چنین شرکت چشمگیری، دان یک برش بالاتر است.»



منبع

از پست‌های گذشته فیندلینگ در رسانه‌های اجتماعی که نشان می‌دهد او طرفدار رئیس‌جمهور سابق نیست، که در یکی از توییت‌های اوت ۲۰۱۸ او را «نژادپرست» و «رقت‌انگیز» خواند، مطالب زیادی منتشر شده است.

پرونده های اخیر دادگاه روشن کرده است که ویلیس همچنین به تماس های دیگر ترامپ و همکارانش با مقامات گرجستان، اظهارات نادرست در مورد انتخابات که در جلسه استماع کمیته قانون گذاری جورجیا و ارائه یک برگه جعلی از انتخاب کنندگان جمهوری خواه به کنگره و مجلس نمایندگان علاقه مند است. آرشیو ملی در چندین پرونده، او به طور خاص ادعا کرد که “یک برنامه چند ایالتی و هماهنگ شده توسط کمپین ترامپ برای تأثیرگذاری بر نتایج انتخابات نوامبر 2020 در گرجستان و جاهای دیگر وجود دارد.”

اما وکیل استخدام شده در آتلانتا نشان می دهد که ترامپ و متحدانش توجه ویژه ای به تحقیقات انجام شده توسط فانی ویلیس، دادستان منطقه فولتون دارند.

فایندلینگ یک وکیل معتبر و باهوش رسانه ای است. پیت گفت، این نکته دوم زمانی بسیار مهم است که توجه زیادی به یک پرونده وجود داشته باشد و می تواند برای مشتری مانند ترامپ که عادت دارد بدون فیلتر از طرف خودش صحبت کند، چالش هایی ایجاد کند.

با این حال، کارشناسان حقوقی هشدار می دهند که افراد استخدام شده به تنهایی نشان نمی دهند که فردی موضوع یا هدف تحقیقات است.

ترامپ فایندلینگ و دادستان سابق جنیفر لیتل را به خدمت گرفته است و وکیل دوایت توماس به عنوان مشاور در امور مربوط به مراحل ویژه هیئت منصفه خدمت می کند.

گفت: «نمی‌خواهید بروید و یک وکیل گران‌قیمت استخدام کنید، مگر اینکه بخواهید پیامی بفرستید که «بچه‌ها بهتر است درست رفتار کنید وگرنه وکیل شیک من شما را از آب بیرون می‌کشد» یا واقعاً نگران باشید. کارن موریسون، استاد حقوق دانشگاه ایالتی جورجیا و دادستان فدرال سابق.

در صورت صدور احضاریه، یک وکیل همچنین می‌تواند درباره تاریخ‌های حضور نهایی مذاکره کند و اسنادی را که ممکن است قبل از تحویل آنها درخواست شود، بررسی کند. و یک وکیل می‌تواند با شاهدان دیگری که در مقابل هیئت منصفه بزرگ حاضر شده‌اند تماس بگیرد تا ببیند آیا مایلند در مورد آنچه خواسته شده صحبت کنند یا خیر.

او گفت: “شما می خواهید به این واقعیت احترام بگذارید که (موکل) در بسیاری از موارد نیاز به اظهارنظر برای رسانه ها دارد، اما در عین حال نمی خواهید پرونده خود را به خطر بیندازید.”

ویلیس ماه گذشته اسنادی را به منظور وادار کردن شهادت هفت مشاور و شریک ترامپ، از جمله گراهام و شهردار سابق نیویورک و رودی جولیانی، وکیل ترامپ، ارائه کرد. گراهام منتظر حکم یک قاضی فدرال در مورد اعتراض خود به احضاریه خود است، در حالی که جولیانی دستور دارد روز چهارشنبه در برابر هیئت منصفه بزرگ حاضر شود.

پیت گفت شاید مهمترین دلیل داشتن وکیل در این مرحله از تحقیقات، داشتن کانال ارتباطی با دادستان باشد.

استیون فری در چندین پرونده با فایندلینگ کار کرده است، از جمله دفاع موفق از کلانتری که در کیفرخواستی که او را به استفاده از دفترش برای منافع شخصی متهم می کرد، با 27 اتهام جنایت روبرو بود. او فایندلینگ را «یکی از بهترین وکلایی که تا به حال با او برخورد کرده‌ام» نامید.

ماموران اف‌بی‌آی روز دوشنبه در یک تحقیق غیرمرتبط در مورد اینکه آیا ترامپ اطلاعات حساس را از کاخ سفید برداشته است یا نه، بازرسی بی‌سابقه‌ای را در املاک وی در فلوریدا انجام دادند. او همچنین روز چهارشنبه در حالی که تحت سوگند در تحقیقات مدنی طولانی مدت دادستان کل نیویورک در مورد معاملات تجاری خود شهادت می داد، از حمایت متمم پنجم خود در برابر اتهام خود استفاده کرد.

ویلیس تحقیقات را در اوایل سال گذشته آغاز کرد. هیئت منصفه بزرگ ویژه با قدرت احضاریه در ماه مه به درخواست او تشکیل شد و در ماه ژوئن استماع شاهدان را آغاز کرد. اگرچه روند رسیدگی هیئت مدیره محرمانه است، اما پرونده‌های دادگاه عمومی مرتبط، بینشی در مورد اینکه تحقیقات ممکن است به کجا انجام شود، داده است.

اندرو فلیشمن، وکیل استیناف در آتلانتا که ارتباطی با این پرونده ندارد، گفت: وکیل مدافع بودن «لزوما به این معنا نیست که معتقد باشید موکل شما بی گناه یا دوست داشتنی است، بلکه به معنای نگاه دقیق به قانون و اطمینان از ایالت است. تمام کادرها را علامت زده است.»

سناتور ایالات متحده، لیندسی گراهام، RS.C.، دان مک‌گان، مشاور سابق ترامپ در کاخ سفید را که هفته گذشته به عنوان بخشی از یک تیم حقوقی در دادگاه فدرال در آتلانتا حضور داشت، به همراه داشت.

فلیشمن گفت: «ما از روند دفاع می کنیم. “و اگر آنها رئیس جمهور را محکوم می کنند، شما می خواهید که این روند تقریباً کامل باشد.”

گفتگوی ترامپ با براد رافنسپرگر وزیر امور خارجه در 2 ژانویه 2021 بود که کاتالیزور تحقیقات ایالتی بود و اکنون ترامپ درو فیندلینگ، یکی از برجسته ترین وکلای مدافع جنایی آتلانتا را استخدام کرده است که شاید بیشتر به خاطر وکالت رپ مشهور است. ستاره ها.

در تحقیقات هیچ کس به جرمی متهم نشده است و هم ترامپ و هم گراهام هر گونه تخلفی را انکار کرده اند، اما این حرکت ها در یک لحظه قانونی خاص برای ترامپ انجام می شود.