ولادیمیر پوتین در رقابت برای اولین رهبر جهان که به چارلز سوم برای پادشاه شدن تبریک گفت پیروز شد

ولادیمیر پوتین اولین رهبر جهان بود که به پادشاه چارلز سوم به مناسبت رسیدن رسمی به تخت سلطنت تبریک گفت – حتی اگر پادشاه جدید زمانی رئیس جمهور روسیه را با آدولف هیتلر مقایسه کرد.

آنها همچنین گفتند که نیروهای اوکراینی که سربازان روسی را عقب راندند در بریتانیا آموزش دیده اند.

وی گفت: برای جناب عالی آرزوی موفقیت، سلامتی و بهترین ها را دارم.

ولادیمیر پوتین که در روز جمعه در حال بازدید از افتتاحیه مرکز جدید بین المللی باکس و سامبو است، به چارلز سوم پادشاه شدن تبریک گفت – گتی ایماژ.

پوتین یکی از باسابقه ترین رهبران جهان است. او از سال 2000 قدرت را در دست داشت، اما حمله او به اوکراین، او و روسیه را به منکر تبدیل کرد.

با این حال، پوتین در جریان دور رویدادهای رسانه ای در روز شنبه برای جشن گرفتن روز تأسیس شهر مسکو، نگران شکست های اخیر در میدان جنگ نبود.

او همچنین تحت انتقادهای داخلی فزاینده ای قرار دارد. با عقب نشینی نیروهای روسی در امتداد جبهه شمالی اوکراین، تحلیلگران روسی که معمولاً از دکترین و استراتژی کرملین حمایت می کنند، شروع به زیر سوال بردن تاکتیک ها و صلاحیت کرملین کرده اند.

روسیه از زمان تهاجم تمام عیار خود به اوکراین در فوریه، درگیر جنگ نیابتی با بریتانیا و غرب بوده است.

ولادیمیر پوتین که در روز جمعه در حال بازدید از افتتاحیه مرکز جدید بین المللی باکس و سامبو است، به چارلز سوم پادشاه شدن تبریک گفت - گتی ایماژ.

روز شنبه شورای الحاق به ریاست پنی موردانت در کاخ سنت جیمز تشکیل شد و رسماً چارلز را به عنوان پادشاه انگلستان – جانشین مادرش، ملکه الیزابت دوم، که روز پنجشنبه در سن 96 سالگی درگذشت، تأیید کرد.

او به صورت آنلاین در انتخابات شهرداری رای داد و یک مدرسه کشتی جدید و یک چرخ و فلک جدید به نام خورشید مسکو افتتاح کرد.

پوتین و شاه چارلز بارها با یکدیگر ملاقات کرده اند، از جمله در سفر رسمی رهبر روسیه به بریتانیا در سال 2003.

پوتین در پیامی کوتاه “تبریک صمیمانه” خود را از کرملین به پادشاه چارلز فرستاد.

در این سال، پادشاه همچنین از روسیه به دلیل «تجاوز وحشیانه» آن انتقاد کرد و گفت که حمله این کشور به اوکراین در فوریه حمله به دموکراسی بود.

در سال 2014، در سفری به نوا اسکوشیا در کانادا به عنوان شاهزاده ولز، پادشاه به یک پناهنده یهودی گفته بود که پوتین پس از الحاق کریمه از اوکراین و حمله به منطقه شرقی دونباس، مانند هیتلر عمل می کند. این اظهارات باعث ایجاد یک درگیری دیپلماتیک بزرگ شد.

خورشید مسکو در حال حاضر بلندترین چرخ و فلک در اروپا است و چشم لندن را با اختلاف 5 متری شکست می دهد.



منبع