وقتی مارجوری تیلور گرین به دنبال متحد سرسخت ترامپ، لیندسی گراهام می‌رود، دردسر در دنیای MAGA ایجاد می‌شود.

در دنیای ترامپ مشکلی بین مارجوری تیلور گرین و لیندسی گراهام متحدان ترامپ در حال شکل گیری است.

  • با این حال، به نظر می‌رسد که گرین از توییت‌های گراهام استفاده می‌کند و او را متهم می‌کند که «وعده» خود را به او برای رأی ندادن به قوانین اسلحه پرچم قرمز یا سایر پیشنهادات مشابه زیر پا گذاشته است.

    مشکلات بیشتری در دنیای MAGA در حال شکل گیری است، زیرا مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا، نماینده متحد ترامپ، لیندسی گراهام، سناتور کارولینای جنوبی، یکی از متحدان ترامپ را در این هفته دنبال کرد.

    نظرات گرین نشان می دهد که رابطه گراهام با حواشی دنیای ترامپ ممکن است در حال تکامل باشد. او در ماه ژانویه از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل ارائه احتمال عفو برای آشوبگران کنگره انتقاد کرد و ایده ترامپ را “نامناسب” خواند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • Source link

    گرین همچنین شماره دفتر گراهام را خواند و از هوادارانش خواست که با او تماس بگیرند.

    اظهارات گراهام با واکنش ترامپ مواجه شد و او گراهام را RINO نامید که به معنای تحقیرآمیز “فقط جمهوری خواه” است.

    در دیگری بخش گرین همچنین در پادکست خود – بدون دلیل – ادعا کرد که گراهام به دوستش، بایدن، که «سال‌ها و سال‌ها» با او در سنا کار می‌کرد، «کمک می‌کرد».

    • گراهام به طور گسترده به عنوان یکی از متحدان سرسخت ترامپ شناخته می شود و در ماه ژانویه به دلیل صحبت از ترامپ در مورد برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در اولین سالگرد شورش کنگره، اعتبار را به خود اختصاص داد. گراهام همچنین گفت که از میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا برای رهبری حزب جمهوری خواه در سنا حمایت نخواهد کرد، مگر اینکه مک کانل “روابط کاری” با ترامپ داشته باشد.

      گرین پس از اینکه سناتور پیشنهاد داد که ممکن است در مورد کنترل اسلحه رای دهد، گرین را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

    • برخلاف تصور گرین، گراهام نشان نداده است که به کدام سمت در این مورد رأی خواهد داد.

    گراهام این اظهارات را پس از آن بیان کرد که بایدن از کنگره خواست تا در مورد بررسی سوابق و ممنوعیت سلاح گرم به سبک تهاجمی اقدام کند. گراهام در توئیت خود هیچ اشاره ای نکرد که به چه طریقی به این پیشنهادات رای خواهد داد.

    گرین مدعی شد: “او آماده است به هر چیزی که جو بایدن می خواهد رای دهد، آماده است تا روند قانونی را نقض کند و این همه چیز برای جمهوری خواهان در حزب جمهوری خواه است.” من سناتور لیندسی گراهام را صدا می زنم و امیدوارم که تک تک شما با دفتر او تماس بگیرید و به او بگویید که در حال نقض عهد است.

    به ویژه، گرین از گراهام به دلیل توییتی انتقاد کرد که در آن پیشنهاد کرد که در برابر پیشنهادات بایدن برای کنترل اسلحه باز باشد. در توییت دوم ژوئن، گراهام نوشت او “آماده است تا در مورد همه پیشنهادهایی که رئیس جمهور بایدن به آنها اشاره کرده امشب رای دهد و رهبر دموکرات ها را تشویق کند تا آنها را برای رای گیری به نمایش بگذارد.”

    گرین گفت: «او به او کمک می‌کند و مطمئن می‌شود که جو بایدن افرادش را به کار می‌اندازد تا بتوانند ایالات متحده آمریکا را به طور بنیادی نابود کنند. من فکر نمی‌کنم این کاری باشد که یک سناتور جمهوری‌خواه از کارولینای جنوبی باید انجام دهد.»

    سناتور هم روشن شد در یک توئیت بعدی که “آماده است در سراسر راهرو کار کند تا نقطه مشترکی در مورد کنترل اسلحه پیدا کند.”

    او گفت: “ما باید به او یادآوری کنیم که باید به قولی که به من داده عمل کند. او باید به قولی که به شما داده است. او باید به قول خود به کارولینای جنوبی عمل کند.”

    گرین در طول پادکست خود در روز دوشنبه، گراهام را به دلیل اینکه «چرا ما نمی‌توانیم چیزهای خوب داشته باشیم» را به شدت مورد انتقاد قرار داد و سناتور را به دلیل حمایت آشکار از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا محکوم کرد.