وقتی سناتور ران جانسون اصرار می‌کند که FBI او را «تنظیم» کرده است، مخاطبان مناظره می‌خندند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

جانسون ماه گذشته در مصاحبه ای با فاکس بیزینس نیوز گفت که برتری سفیدپوستان را «نفوذ می کند»، سپس به سرعت کلمه را به «محکوم» تغییر داد که یکی از منتقدان آن را «لغزش فرویدی همیشگی» خواند.

سناتور ران جانسون (R-Wis.) در جریان یک مناظره تبلیغاتی روز پنجشنبه هنگامی که او شکایت کرد که توسط FBI “راه اندازی” شده است، تماشاگران پرشور خود را خنده داشتند.

جانسون اف‌بی‌آی را متهم کرد که به فساد آلوده شده است، که به گفته او “در تلاش برای کشف و افشای آن” بوده است (نکته ای که با خنده بیشتر مخاطبان مواجه شد).

پس از شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده، جانسون در یک مصاحبه رادیویی از مهاجمان به عنوان “صلح آمیز” دفاع کرد و آنها را “افرادی که این کشور را دوست دارند، که واقعاً به اجرای قانون احترام می گذارند” خطاب کرد. [who] هرگز کاری برای زیر پا گذاشتن قانون انجام نمی دهم.» او گفت که «نگران» می‌شد، اگر شورش‌کنندگان به جای گروهی که توسط رئیس‌جمهور وقت دونالد ترامپ تحریک شده بودند، معترضان «جان سیاه‌پوستان مهم است» بودند.

بارنز در دیدار روز پنجشنبه خود با جانسون، در دومین مناظره تلویزیونی از دو مناظره تلویزیونی در میلواکی، هشدار داد: “ما نمی توانیم به سناتور جانسون برای محافظت از دموکراسی در خارج از کشور اعتماد کنیم، زیرا حتی نمی توانیم به سناتور جانسون برای محافظت از دموکراسی در خانه اعتماد کنیم.”

جانسون در پاسخ به حمله رقیب دموکرات خود، ستوان فرماندار ماندلا بارنز، بود که یک بار اف بی آی به سناتور هشدار داده بود که کرملین در تلاش است او را به “دارایی روسیه” تبدیل کند.

این سناتور سال گذشته به واشنگتن پست تأیید کرد که جانسون در یک جلسه توجیهی FBI در سال 2020 مطلع شد که او هدف اطلاعات نادرست روسیه به عنوان بخشی از کمپین مفید کردن او برای کرملین است.

اتهام او به راه اندازی یکی از انبوهی از ادعاهای وحشیانه است که جانسون مطرح کرده است.

او همچنین اخیراً ادعا کرد که در تلاش برای سرنگونی انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 تنها برای «ثانیه‌ها» در سال گذشته دست داشته و واقعاً نمی‌داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. او گفت که سعی کرده فهرستی از انتخاب کنندگان جعلی را به مایک پنس، معاون رئیس جمهور وقت ارائه دهد تا جو بایدن را از پیروزی او در انتخابات رد کند. اما رئیس دفتر پنس از پذیرش آن خودداری کرد.

جانسون به “همه وحشیانه” بارنز پاسخ داد. ادعای او مبنی بر اینکه “اف بی آی من را با یک جلسه توجیهی فاسد تنظیم کرد و سپس آن را فاش کرد تا به من لکه دار شود” باعث خنده حضار مناظره شد.

جانسون به طور گسترده ای به عنوان آسیب پذیرترین سناتور در انتخابات آتی در نظر گرفته می شود، اما اخیراً در نظرسنجی ها پیشی گرفته است.