وقتی بچه برای انجام تمرینات فشاری با یک دست پایین می آید، تیم فوتبال کالج را مات و مبهوت می کند

به نوح برسید: ببینید این کودک 8 ساله دو سال بعد چگونه است

نوح هال با پیتسبورگ استیلرز درگیر می شود.

اگر ویدیو، عکس یا حتی داستانی دارید که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، روی پیوند زیر کلیک کنید تا همه چیز را به ما بگویید. اگر بخواهیم در مورد لحظات مهربان شما داستانی بسازیم، فردی از تیم Humankind با شما تماس خواهد گرفت.

بعداً نوح و خانواده‌اش به پیتسبورگ منتقل شدند تا با مایک تاملین، مربی استیلرز و تیم وقت بگذرانند، به علاوه یک آخر هفته پر از فعالیت‌ها.

نوح هال با پیتسبورگ استیلرز درگیر می شود.

فیس بوک

مطمئن نیستید چه نوع محتوایی را ارسال کنید؟ ما را در پلتفرم رسانه اجتماعی دلخواه خود بررسی کنید و به اطراف نگاهی بیندازید! ما انواع و اقسام لحظات خبر خوب در مورد انسان ها، حیوانات، اعضای ارتش ایالات متحده، بچه های مهربان، اخلاق ورزشی در داخل و خارج از زمین و موارد دیگر را پوشش می دهیم!

یوتیوب

TikTok

به اندازه کافی خبر بد وجود دارد! به ما کمک کنید تا به دنیا نشان دهیم که چقدر اخبار خوب در اطراف خود داریم.

Humankind from USA TODAY داستان‌های نشاط‌آوری در مورد مهربانی، پیروزی‌ها و روابط خاص می‌گوید. اگر امثال شما نبودند که لحظات مهربانی را در دوربین ثبت می کنند، نمی توانستیم این همه مهربانی را به دنیا نشان دهیم!

اینجا را ارسال کنید

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: این بچه ترسو را تماشا کنید که بازیکنان فوتبال کالج را با قدرت خود شوکه می کند





منبع

توییتر

او ابتدا وقت خود را با دانشگاه کارولینای شمالی در تیم فوتبال کالج شارلوت 49رز سپری کرد. نوح فقط شش سال داشت که این اتفاق افتاد و در ابتدا کمی خجالتی به نظر می رسید. اما زمانی که یکی از بازیکنان به او پیشنهاد کرد که در برخی از فشارها به او ملحق شود، نوح فقط رعایت نکرد – او مسلط شد!

اینستاگرام

نوح هال پسر کوچکی است که به ورزش علاقه زیادی دارد. از باباش میگیره در واقع، این دو نفر نه یکی، بلکه راه اندازی کردند دو هر یکشنبه تلویزیون‌ها کنار هم قرار می‌گیرند تا بتوانند NASCAR و NFL را به طور همزمان در خانه‌شان در کارولینای شمالی تماشا کنند. اما نوح بیش از هر چیز دیگری پیتسبورگ استیلرز را دوست دارد.

بنابراین طبیعتاً وقتی به نوح این شانس داده شد که رویاهای ورزشی خود را در سال 2020 محقق کند، او می خواست با تیم مورد علاقه اش وقت بگذراند! اما قبل از اینکه حتی بتواند به رویداد اصلی برسد، گروهی که آرزوی نوح را برآورده کردند، Dream On 3، سورپرایزهای دیگری برای او در نظر گرفته بودند.

بالا را تماشا کنید تا ببینید نوح همه را غافلگیر می‌کند، وقتی که او برای چند بار فشار دادن یک دست روی زمین می‌افتد!