وقتی او رفت پیش خانم میچ مک کانل می روید

هنوز خیلی زود است که دکمه وحشت را فشار دهید، اما این تحولات اخیر به عنوان یادآوری است که مک کانل برای همیشه اینجا نخواهد بود. و حتی اگر فردی که جایگزین او شود می خواهد برای انجام کار درست، آن شخص مهارت های سیاسی، تجربه، سرسختی و زرنگی ای که مک کانل دارد را نخواهد داشت.

اکنون، احتمال این وجود دارد که اگر و زمانی که میچ مک کانل سنای ایالات متحده را ترک کند، یک پوپولیست MAGA مانند سناتور جاش هاولی یا تد کروز جایگزین او نخواهد شد. نه بلافاصله، حداقل. با این حال، فقط در این سال، مک کانل مجبور شد از چالش رهبری سناتور ریک اسکات (که مورد تایید ترامپ بود) مقابله کند. از خود بپرسید که آیا ریک اسکات بیشتر شبیه مک کانل است یا بیشتر شبیه مک کارتی.

مطمئناً، او در طول سال‌ها من را ناامید کرده است (نقطه پایین او ممکن است امتناع او از محکوم کردن دونالد ترامپ در دومین دادگاه استیضاح او پس از ۶ ژانویه باشد)، اما تصور یک رهبر جمهوری‌خواه سخت است. در این دوران که به طور همزمان یک رهبر محافظه کار موثر است (او احتمالا بیش از هر کسی مسئول تایید قضات محافظه کار است) و مایل به ایستادگی در برابر نیروهای MAGA به نمایندگی از نهادها و لیبرال دموکراسی است.

بیشتر در مورد آن در یک بیت. با این حال، ابتدا می‌خواهم روی سن مک‌کانل تمرکز کنم. مرد است 81 ساله.

تصویر تصویری توسط The Daily Beast / رویترز

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

چرا کوین مک کارتی حتی می‌خواهد در این مرحله سخنران باشد؟

او واقعاً آخرین سنگر در برابر بربرها در دروازه است.

به تازگی، بررسی ملی دن مک لافلین (“بیسبال کرانک” در توییتر) جو بایدن چند ساله است. مک لافلین خاطرنشان کرد: زمانی که جو بایدن به دنیا آمد، یکی از فرزندان ملکه ویکتوریا هنوز زنده بود. اورویل رایت هم همینطور. بیوه گروور کلیولند نیز همینطور بود. مارتین لوتر کینگ جونیور 13 ساله بود و الویس هفت ساله بود. آن فرانک به مدت چهار ماه در کشوری مخفی شده بود که ملکه تبعیدی آن از سال 1890 بر تخت سلطنت نشسته بود.

ترامپ همه چیز را مدیون “سرکشی شرم آور” مک کانل است

من در روند فکرم تنها نیستم. مانند تپه ها الکساندر بولتون می نویسد، مصدومیت مک کانل «برخی از سناتورهای جمهوری خواه احساس ناآرامی و نگرانی در مورد آینده کرد». به عنوان مثال، یکی از سناتورهای جمهوری خواه به او گفت: «من فکر می کنم، رهبر بعدی ما چه کسی خواهد بود و آن شخص چه نوع رهبری خواهد بود؟ بله، من نگران آن هستم.»

هر یک از این موارد در طول زندگی مک کانل نیز رخ داده است. هک، مک کانل در کودکی به فلج اطفال مبتلا شد (واکسن فلج اطفال جوناس سالک در سال معرفی شد. 1955). مک کانل زمانی که لیندون جانسون قانون حقوق رای 1965 را امضا کرد، حضور داشت. مک کانل همچنین طولانی ترین رهبر تاریخ سنا است.

نه، این ستون دیگری نیست که بر ضد سالاری آمریکا تاسف می خورد. در واقع، مک کانل انرژی و تیزبینی یک مرد 55 ساله را دارد – به همین دلیل است که این نشت اخیر من را تکان داد. ادعای من این است که اگرچه مک کانل از کامل بودن فاصله زیادی دارد، اما از دست دادن او اکنون برای حزب جمهوری خواه و آمریکا ویرانگر خواهد بود.

GOP با نامیدن همه چیز “بیدار” آن را منفجر کرد

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

او در پاییز سال هایش است. پایان دوران مک کانل نزدیک است. ما باید برای آن آماده شویم. چه یک لیبرال باشید و چه محافظه‌کار، خروج مک‌کانل – هر زمان که این اتفاق بیفتد (و امیدواریم راه درازی در راه باشد) – باید با غم و اندوه و ترس از آن استقبال کرد. تا زمانی که از بین نرفته، هرگز نخواهی فهمید که چقدر آن را خوب داشته ای.

من این را مطرح نمی کنم تا بگویم مک کانل به نحوی برای این کار مناسب نیست یا باید بازنشسته شود. کاملا برعکس. در واقع، من در حال ساخت مقابل نقطه. مک کانل ممکن است ضروری باشد.

به جای اینکه مک کانل تمام دفعاتی را که شجاعانه در برابر ترامپ و ترامپیسم ایستادگی کرد، در نظر بگیریم که او به معنای واقعی کلمه یک روز قبل از سقوطش انجام داد: او به طور علنی ویدیوی 6 ژانویه را که به صورت انتخابی ویرایش شده بود که در فاکس نیوز پخش شد، محکوم کرد. مک کانل گفت: «من می‌خواهم خودم را کاملاً با نظر رئیس و پلیس کنگره در مورد آنچه در 6 ژانویه رخ داد مرتبط بدانم. به نظر من این یک اشتباه بود که فاکس نیوز این موضوع را به گونه‌ای به تصویر می‌کشد که کاملاً با آنچه مسئول اجرای قانون ما در کنگره فکر می‌کند مغایرت دارد.»

تصویر تصویری توسط The Daily Beast / رویترز

این زمانی مهم است که شما در نظر بگیرید که اگر الف ناهمسان جمهوری خواهان به جای مک کانل بودند. به هر حال، همتای مک کانل در اتاق پایین، کوین مک کارتی، رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان، در وهله اول فیلم امنیتی را در اختیار فاکس نیوز قرار داد.

این چیز کوچکی نبود. ویدئوی مک کانل (و سایر سناتورهای جمهوری خواه) در محکوم کردن ویدئوی پخش شده توسط فاکس نیوز به طور گسترده توسط خبرنگاران خبری از جمله برت بایر از فاکس نیوز پخش شد. گزارش مخصوص.

هفته گذشته، میچ مک کانل، جمهوری خواه ارشد سنای آمریکا، پس از زمین خوردن و ضربه مغزی در بیمارستان بستری شد. این برای من نگران کننده بود – اما نه به اندازه این که فهمیدم مک کانل از جو بایدن و دونالد ترامپ مسن تر است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع