وقایع ناپدید شدن جیمی هوفا، رئیس سابق تیمستر

1989

– بیش از 200 مامور FBI در نیوجرسی، دیترویت و حداقل چهار شهر دیگر به این پرونده اختصاص داده شده اند. در طول دوره، بیش از 70 جلد فایل شامل بیش از 16000 صفحه گردآوری شده است. شش مظنون ناپدید شدن، از جمله پروونزانو و آنتونی جیاکالونه، به اتهامات نامرتبط محکوم شده اند.

– دادستان اوکلند می گوید که شواهد جدید DNA در ناپدید شدن هوفا برای طرح اتهامات جنایی کافی نیست.

– یک هیئت منصفه بزرگ در دیترویت برای تحقیق در مورد ناپدید شدن هوفا تشکیل می شود.

21 جولای 2022

1982

آوریل 2006

– هوفا حدود ساعت 1 بعد از ظهر خانه خود را در دریاچه اوریون ترک می کند و برای دیدار با یکی از دوستانش در پونتیاک توقف می کند. او حوالی ساعت 2 بعد از ظهر به رستوران ماچوس رد فاکس در شهر بلومفیلد شهرستان اوکلند می رسد تا با آنتونی «تونی جک» جیاکالون، مجری معروف اوباش دیترویت و آنتونی «تونی پرو» پروونزانو، چهره ادعایی اوباش نیوجرسی را ملاقات کند. هوفا حدود ساعت 2:15 بعد از ظهر از طریق تلفنی با همسرش، ژوزفین تماس می گیرد و به او می گوید که هیچ کس برای جلسه او حاضر نشده است. هوفا 62 ساله دیگر هرگز دیده یا شنیده نمی شود.

1975-85

ژوئن 2001

8 اوت 1975

– اف‌بی‌آی می‌گوید که هیچ مدرکی از هوفا در طول جستجوی زمین زیر پل نیوجرسی پیدا نکرده است.



منبع

– 1982: چارلز آلن، قاتل مافیایی که خود را به عنوان قاتل مافیایی معرفی می کند، که دوران زندان را با هوفا گذرانده و در برنامه فدرال حفاظت از شاهدان شرکت کرده است، به کمیته سنای ایالات متحده می گوید که هوفا به دستور پروونزانو کشته شده است. آلن گفت جسد هوفا “در تکه های کوچک آسیاب شد، به فلوریدا فرستاده شد و در باتلاق انداخته شد.”

17 مه 2006

– رئیس واحد جرایم سازمان‌یافته اف‌بی‌آی در یک سند دادگاه می‌گوید که معتقد است در دو سال آینده تصمیمی برای پیگرد قانونی کسی گرفته می‌شود.

– اف‌بی‌آی جستجوی یک مزرعه اسب را در شهرک میلفورد در شهرستان اوکلند، در شمال غربی دیترویت برای یافتن بقایای هوفا آغاز می‌کند، اما پس از یافتن چیزی به جستجو پایان می‌دهد.

30 جولای 1975

– اف‌بی‌آی به اندازه کافی شایستگی یک کاپیتان معروف مافیا را می‌بیند تا یک بار دیگر تجهیزات حفاری را برای جستجوی بقایای هوفا در یک میدان اوکلند تاونشیپ، در حدود 25 مایلی شمال دیترویت، پیدا کند. هیچ بقایایی از هوفا یافت نشد

گاه شماری از رویدادهای ناپدید شدن جیمی هوفا، رئیس سابق اتحادیه Teamsters:

– اوباش نیوجرسی، ریچارد «مرد یخی» کوکلینسکی، مردی را که در ماه مارس درگذشت، کتک زد، ادعا می‌کند که او هوفا را کشته و جسد او را در ماشینی که به عنوان آهن قراضه فروخته می‌شد، گذاشته است. کتاب کوکلینسکی با عنوان “مرد یخی: اعترافات یک قاتل قراردادی مافیایی” ادعا می کند که او برای این قتل 40000 دلار دریافت کرده است.

می 2004

19 نوامبر 2021

– FBI برای ماشین هوفا که در پارکینگ رستوران پیدا شده بود حکم بازرسی دریافت می کند. آنها اثر انگشت دوست خانوادگی چارلز “چاکی” اوبراین را روی یک بطری 7-Up زیر صندلی جلوی سمت راست پیدا کردند.

مارس 2002

– قاتل خود به نام دونالد «تونی یونانی» فرانکوس ادعا می کند که هوفا در زیر استادیوم جاینتز در شرق رادرفورد، نیوجرسی به خاک سپرده شده است. FBI هیچ مدرکی برای حمایت از این ادعا پیدا نمی کند.

17 ژوئن 2013

– هوفا از نظر قانونی مرده اعلام شده است.

29 اوت 2002

2 سپتامبر 1975

– FBI می‌گوید که برای یافتن جسد هوفا، حکم جست‌وجو را برای «بررسی سایت در زیر مسیر هوایی پولاسکی» در نیوجرسی دریافت کرده است.

– اف‌بی‌آی می‌گوید که پرونده را برای اتهامات احتمالی ایالتی به دادستانی شهرستان اوکلند ارجاع خواهد داد. جان بل، مامور ویژه مسئول دفتر FBI در دیترویت، می گوید که پرونده فدرال به دلیل طولانی شدن زمان ناپدید شدن هوفا متوقف شد.

– پلیس بلومفیلد تاونشیپ تخته‌های کف خانه‌ای در دیترویت را پاره می‌کند، جایی که فرانک شیران، متحد سابق هوفا، ادعا می‌کند او را کشته است. آزمایشگاه جنایی FBI در نهایت به این نتیجه رسید که خونی که روی تخته‌های کف پیدا شد، خون هوفا نبود.