وضعیت اتحادیه بایدن با خشم نسبت به بالون جاسوسی مبهم شده است. بررسی‌های مجلس شورای اسلامی افزایش می‌یابد: به‌روزرسانی‌های زنده


چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y، روز یکشنبه اعلام کرد که کل سنای ایالات متحده در 15 فوریه یک جلسه توجیهی محرمانه در مورد بالون نظارتی مشکوک چینی دریافت خواهد کرد.

قانونگذاران این هفته خود را برای سخنرانی بایدن در مورد وضعیت اتحادیه آماده می کردند، اما توجه به این سخنرانی اکنون به دلیل خشم سیاسی بر سر بالون جاسوسی چین مبهم شده است و جمهوری خواهان استدلال می کنند که بایدن برای سرنگونی بالون بسیار کند عمل کرده است.

در اینجا چه چیز دیگری در سیاست اتفاق می افتد:

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

سخنرانی بایدن در مورد وضعیت اتحادیه: چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

یک کنگره تقسیم شده اعلامیه انتخابات مجدد مورد انتظار آینده اینها نیروهای دوقلویی هستند که سخنرانی روز سه شنبه رئیس جمهور جو بایدن را شکل خواهند داد.

بایدن با ارائه دومین وضعیت ریاست جمهوری خود، پیام خود را مبنی بر اینکه دموکرات ها و جمهوری خواهان می توانند با هم کار کنند، تقویت خواهد کرد.

اما بایدن با چشم‌اندازی مبهم برای پیروزی‌های بزرگ‌تر قانون‌گذاری، رویارویی قریب‌الوقوع بر سر بودجه فدرال و مجلس نمایندگان جمهوری‌خواه که در مورد دولت و خانواده‌اش تحقیق می‌کند، موفقیت‌های خود را تبلیغ می‌کند و مشخص می‌کند که اگر این فرصت به او داده شود، چه کارهای بیشتری می‌خواهد انجام دهد.

– مورین گروپ و مایکل کالینز

او می دود؟: 5 سوال بزرگ که جو بایدن در وضعیت اتحادیه به آنها پاسخ خواهد داد

پرزیدنت جو بایدن در 4 فوریه 2023 وارد هاگرستون، Md.

پرزیدنت جو بایدن در 4 فوریه 2023 وارد هاگرستون، Md.

برنامه بایدن در این هفته

رئیس جمهور جو بایدن در حالی که بر پیام دو حزبی خود پس از سخنرانی وضعیت اتحادیه تاکید می کند، به ایالت های کلیدی در نقشه ریاست جمهوری 2024 سفر خواهد کرد. او روز چهارشنبه در جریان سفر به تامپا، فلوریدا، در مورد اقتصاد و مشاغل در مدیسون، ویز، و تلاش‌ها برای محافظت از تامین اجتماعی و مدیکر صحبت خواهد کرد.

او روز جمعه با رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، دیدار می کند. این دیدار یک ماه پس از هجوم حامیان رئیس جمهور سابق این کشور، ژایر بولسونارو به کنگره برزیل صورت می گیرد. این قیام تا حدودی توجه بین المللی را به خود جلب کرد زیرا

یادآور حمله خشونت آمیز کنگره در 6 ژانویه 2021 در ایالات متحده بود.

هالی روزنکرانتز

تحقیقات حزب جمهوری خواه مجلس در مورد بایدن و کاخ سفید افزایش یافته است

یک حزب سیاسی مجلس نمایندگان ایالات متحده را کنترل می کند و حزب دیگر ریاست جمهوری را بر عهده دارد – بنابراین شما می دانید که این به چه معناست.

وقت آن است که دوباره از رئیس جمهور تحقیق کنیم.

بازرسان جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه هنگامی که کمیته نظارت مجلس جلسه استماع درباره نحوه رسیدگی توییتر به گزارش های خبری لپ تاپ هانتر بایدن که شامل برخی از سوابق تجاری او می شود، گام بزرگی در این زمینه برمی دارند. سخنرانی وضعیت اتحادیه، و احتمالاً توجه را از پیام‌های سخنرانی او که کاخ سفید می‌خواهد تقویت کند، دور می‌کند.

– دیوید جکسون و کندی وودال

قیمت نقاشی های هانتر بایدن 500 هزار دلار است: GOP می خواهد بداند چرا

هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور، در 4 فوریه 2023، در سیراکوز، نیویورک، همراه با رئیس‌جمهور به ایر فورس وان سوار می‌شود.

هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور، در 4 فوریه 2023، در سیراکوز، نیویورک، همراه با رئیس‌جمهور به ایر فورس وان سوار می‌شود.

بایدن به مناقصه 2024 در فیلادلفیا اشاره کرد

پرزیدنت جو بایدن نامزدی برای ریاست جمهوری 2024 را اعلام نکرده است، اما پیام او به وفاداران حزب در این آخر هفته غیرقابل انکار بود.

بایدن در جلسه کمیته ملی دموکرات ها گفت: «ما تازه شروع کرده ایم. “ما کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم.”

انتظار می رود بایدن در ماه های آینده پیشنهاد دیگری برای کاخ سفید ارائه کند. حضور او در برابر رهبران حزب در یکی از مراسم DNC در پنسیلوانیا، پایه‌ای برای انتخاب مجدد قرار داد که انتظار می‌رود رئیس‌جمهور هفته آینده در سخنرانی‌اش در مورد وضعیت اتحادیه بر روی آن بنا شود.

– فرانچسکا چمبرز

‘چهار سال بیشتر’: بایدن در حالی که رهبران حزب دموکرات را در فیلادلفیا گرد هم می آورد به سال 2024 اشاره می کند

رئیس جمهور جو بایدن در نشست زمستانی کمیته ملی دموکرات ها، جمعه، 3 فوریه 2023، در فیلادلفیا صحبت می کند.

رئیس جمهور جو بایدن در نشست زمستانی کمیته ملی دموکرات ها، جمعه، 3 فوریه 2023، در فیلادلفیا صحبت می کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: وضعیت اتحادیه بایدن تحت الشعاع بالون جاسوسی قرار گرفت: به‌روزرسانی‌های زنده



منبع