وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، به مدیر عامل شرکت هواپیمایی ساوت وست یادآوری می کند که هزاران مسافر سرگردان حق دریافت کوپن غذا و هتل را دارند.

بوتیگیگ، وزیر امور خارجه، با باب جردن، مدیرعامل شرکت هواپیمایی Southwest و همچنین رهبران اتحادیه، برای تکرار “مسئولیت های شرکت در قبال مشتریان” در میان هرج و مرج سفر، ملاقات کرد.

DOT به مسافران یادآوری کرد که این شرکت هواپیمایی وعده داده است که کوپن های غذا و هتل را به مسافران سرگردان ارائه می دهد.

برای شرایطی که تحت کنترل شرکت هواپیمایی است، کارکنان در صورت درخواست یک کوپن غذا ارائه می دهند یا برای وعده های غذایی خریداری شده بازپرداخت «معقول» ارائه می دهند.

  • بوتیگیگ به سی‌ان‌ان گفت که وزارت حمل‌ونقل Southwest را پس از اینکه گفت که شرکت هواپیمایی تابستان گذشته به طور کتبی به این بخش قول داده بود که در زمان تأخیرها و کنسل‌ها «مواظب مشتریان» خواهند بود، پاسخگو خواهد بود.

    در بیانیه ای آمده است: «USDOT نگران نرخ غیرقابل قبول لغو و تأخیر و گزارش های عدم ارائه خدمات سریع به مشتریان است.» این وزارتخانه بررسی خواهد کرد که آیا لغوها قابل کنترل بوده و آیا Southwest با طرح خدمات مشتری خود مطابقت دارد یا خیر.

    پیت بوتیجیگ

    برای شرایطی که تحت کنترل شرکت هواپیمایی است، کارکنان در صورت وجود درخواست، اسکان را ترتیب می دهند یا بازپرداخت معقولی برای اقامت ارائه می دهند. کارکنان همچنین می توانند کوپن حمل و نقل یا بازپرداخت ارائه دهند.

  • در توییتر، DOT مرتبط است به طرح خدمات مشتریان خطوط هوایی جنوب غربی، که بیان می کند:

    • وزارت حمل و نقل ایالات متحده درگیر تاخیر در خطوط هوایی جنوب غربی است.

    • وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ.برنده McNamee/Getty Images

      • بوتیگیگ در سی ان ان گفت: «اکنون که ما آن تعهداتی را داریم که در تابستان با ما انجام شد، از آن به عنوان ابزاری برای پاسخگویی به آنها استفاده خواهیم کرد. “و من این را برای رهبری Southwest روشن کردم. اکنون… مدیرعامل به من قول داد که آنها نه تنها ملاقات خواهند کرد، بلکه از استانداردهای خدمات مشتری و تعهداتی که در گذشته نسبت به ما داشته اند و ما در آن هستیم فراتر خواهند رفت. موضعی برای اجرا».

        برای شرایطی که تحت کنترل شرکت هواپیمایی نیست، کارکنان می توانند برای اقامت در نزدیکی فرودگاه تخفیف هایی ترتیب دهند.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    این ایرلاین بدون هزینه اضافی، مشتریان خود را در پرواز بعدی Southwest به مقصد شما رزرو می کند. Southwest همچنین برای بلیط ها بازپرداخت می کند.

  • روز دوشنبه، USDOT میزان لغو لغو شده از جنوب غربی را “غیرقابل قبول” خواند و اعلام کرد که در حال بررسی علت تاخیرها هستند.

    این شرکت هواپیمایی به Insider گفت: “ما مشتریان را تشویق می کنیم تا رسیدهایی را برای بازپرداخت در نظر گرفته شوند. ما در برخی شرایط به هتل ها کمک کرده ایم.”

    ساوت وست روز دوشنبه در بیانیه‌ای به اینسایدر گفت که لغو تا حدی به دلیل ابزارهای برنامه‌ریزی آنها است که برخی از کارکنان خطوط هوایی شکایت دارند که قدیمی است.

    ثانیه پیت بوتیگیگ روز سه‌شنبه با مدیرعامل شرکت هواپیمایی Southwest و همچنین رهبران اتحادیه‌ها دیدار کرد.

  • شرکت هواپیمایی ساوت وست هزاران پرواز خود را در پی تعطیلات آخر هفته به دلیل طوفان تاریخی زمستانی که در سراسر کشور به وقوع پیوست، لغو کرد. روز دوشنبه، این شرکت هواپیمایی نزدیک به 2900 پرواز یا 70 درصد از کل پروازهای خود را لغو کرد.