وزیران سابق خزانه داری ایالات متحده از داروها، آب و هوا و صورت حساب مالیاتی حمایت کردند

در این بیانیه، استیون منوچین، آخرین وزیر پیشین که در دولت جمهوریخواه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا خدمت می کرد، کنار گذاشته شد. پالسون، تنها جمهوری خواه در این گروه، از اهداف زیست محیطی، از جمله انتقال به انرژی پاک دفاع کرده است.

قانون پیشنهادی بودجه فدرال جدیدی را برای کاهش قابل توجه انتشار دی اکسید کربن در ایالات متحده که به تغییرات آب و هوایی کمک می کند، فراهم می کند و به Medicare، برنامه بیمه سلامت فدرال برای افراد مسن و معلول، اجازه می دهد تا در مورد قیمت های دارویی پایین تر مذاکره کند.

بیانیه دبیران سابق رابرت روبین، لری سامرز، جیکوب لو، تیم گیتنر و هنری پالسون نامه ای را منعکس می کند https://home.treasury.gov/system/files/136/Inflation-Reduction-Act-Letter-to-Congress- 20220802.pdf توسط جانت یلن وزیر خزانه داری فعلی برای رهبران کنگره در روز سه شنبه ارسال شد مبنی بر اینکه این لایحه مالیات آمریکایی هایی را که کمتر از 400000 دلار درآمد دارند افزایش نمی دهد.

جمهوری خواهان استدلال کرده اند که این لایحه تعهد پرزیدنت بایدن مبنی بر عدم افزایش مالیات در آن سطح را به دلیل تجزیه و تحلیل کمیته مشترک مالیات بر اثرات توزیعی زیر پا بگذارد https://www.finance.senate.gov/imo/media/doc/jct_distributional_effects_inflation_reduction_act.pdf درآمد و مالیات ناشی از این قانون، معروف به “قانون کاهش تورم 2022”.

نوشته دیوید لادر

تجزیه و تحلیل JCT نشان می دهد که مالیات های بالاتر پرداخت شده توسط شرکت ها به طور غیرمستقیم از طریق اثرات کاهش درآمد، بار مالیاتی موثر آمریکایی ها را با درآمدهای 200000 دلار یا کمتر به میزان 16.7 میلیارد دلار در سال 2023 افزایش می دهد.

واشنگتن (رویترز) – پنج وزیر سابق خزانه‌داری آمریکا – چهار دموکرات و یک جمهوری‌خواه – روز چهارشنبه از لایحه پیشنهادی 430 میلیارد دلاری دارو، انرژی و مالیات حمایت کردند و گفتند که این لایحه هزینه‌های خانواده‌های طبقه متوسط ​​را کاهش می‌دهد.

دبیران همچنین گفتند که تجزیه و تحلیل JCT به طور انتخابی اثرات توزیعی این لایحه را ارائه می دهد، اما از نشان دادن مزایای آن به خانواده های طبقه متوسط ​​از کاهش قیمت داروهای تجویزی تا انرژی مقرون به صرفه تر غفلت کرده است.

(گزارش توسط دیوید لادر؛ ویرایش توسط چیزو نومیاما)



منبع

این لایحه توسط یک حداقل مالیات داخلی 15 درصدی جدید برای شرکت های بزرگ با بیش از 1 میلیارد دلار درآمد دفتری تامین می شود، در حالی که برخی از اعتبارات و کسورات به نفع آمریکایی های ثروتمند بسته می شود.

مالیات‌های سررسید یا پرداخت شده برای هیچ خانواده‌ای که کمتر از 400000 دلار در سال درآمد دارد افزایش نمی‌یابد. و مالیات‌های اضافی که از شرکت‌ها اخذ می‌شود منعکس‌کننده افزایش نرخ مالیات شرکت‌ها نیست، بلکه بازپس‌گیری درآمد از دست رفته به دلیل اجتناب مالیاتی و مقرراتی است که بیشترین سود را دارد. ثروتمند،” آنها گفتند.

وزرای سابق خزانه داری، در بیانیه ای که توسط دفتر دانشگاه هاروارد سامرز منتشر شد، گفتند که این لایحه “با سیاست مالیاتی محتاطانه تامین مالی شده است که بیشتر از درآمدهای بالا و شرکت های بزرگ جمع آوری می شود.”

سامرز سال گذشته از بسته کمکی 1.9 تریلیون دلاری دولت بایدن برای کمک به طرح نجات کووید-19 آمریکا انتقاد کرد و استدلال کرد که این بسته کمکی بیش از حد است و باعث افزایش تورم مداوم می شود.

وزرای سابق آمریکا گفتند: «این قانون به افزایش رقابت‌پذیری آمریکا، رسیدگی به بحران آب و هوا، کاهش هزینه‌ها برای خانواده‌ها و مبارزه با تورم کمک می‌کند و باید فوراً توسط کنگره تصویب شود.»