وزارت دادگستری در یافتن فروشندگان دیجیتالی سازی اسنادی که مایل به همکاری با ترامپ هستند به قدری مشکل دارد که زمان بیشتری را برای بررسی اصلی ویژه درخواست کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

وکلای وزارت دادگستری روز سه‌شنبه در پرونده‌ای گفتند: «شاکی امروز صبح به ما اطلاع داد که هیچ یک از پنج فروشنده بازنگری اسناد پیشنهاد شده توسط دولت قبل از کنفرانس مقدماتی سه‌شنبه گذشته، مایل به استخدام توسط شاکی نبودند». برای جلوگیری از تأخیر بیشتر در اسکن و پردازش مواد توقیف شده توسط فروشنده (تعریف شده برای مستثنی کردن «اسناد دارای علامت طبقه‌بندی»)، دولت امروز بعدازظهر با مهلت فردا (چهارشنبه 28 سپتامبر 2022) درخواست دستور کار صادر کرد. ) ظهر.”

استاد ویژه باید کمی بیشتر صبر کند تا پرونده‌هایی را که به Mar-a-Lago منتقل شده است، در دست بگیرد.

  • هیچ یک از پنج فروشنده ای که وزارت دادگستری برای اسکن اسناد پیشنهاد کرد، نمی خواستند با ترامپ کار کنند، بر اساس یک پرونده جدید.

  • دادستان ها اعلام کردند که مایل به تعامل با فروشندگان هستند و افزودند، “دولت بسیار مطمئن است که حداقل یک فروشنده پاسخ خواهد داد.”

    استاد ویژه ریموند دیر.رویترز

    • استاد ویژه ای که قرار است ده ها هزار سند را در تحقیقات وزارت دادگستری درباره دونالد ترامپ بررسی کند، ممکن است مجبور شود کمی بیشتر صبر کند زیرا چندین واسطه ترامپ را منفجر کرده اند.

      وزارت دادگستری یک روز دیگر درخواست کرد تا فردی را برای دیجیتالی کردن 11000 فایل برای استاد ویژه انتخاب کند.

    ریموند دیری

    دادستان ها گفتند: «استاد ویژه باید بداند که در حال بررسی همه مواد ضبط شده از مارآلاگو در 8 اوت 2022 – و بدون مواد اضافی – قبل از دسته بندی اسناد ضبط شده و قضاوت در مورد ادعاهای امتیاز است.

    اخیراً Dearie دستیار خود را منصوب کرده است که ترامپ ساعتی 500 دلار به او پرداخت خواهد کرد و از تیم ترامپ خواسته است تا مدرکی مبنی بر اینکه FBI در جریان جستجوی مار-آلاگو که ترامپ ادعا کرده است، مدارکی را ارائه دهد. در آخرین پرونده خود، وزارت دادگستری همچنین تیم ترامپ را وادار کرد تا فهرست موجودی مواد ضبط شده توسط FBI را ارائه کنند.

    آنها همچنین گفتند که باید انتظار داشت که ترامپ هزینه این فرآیند را پرداخت کند و تخمین زدند که بین انتخاب فروشنده و اسکن پرونده ها، گردش مالی می تواند تا 7 اکتبر به نتیجه برسد.

    بر اساس اسناد جدید دادگاهی که روز سه شنبه ارائه شد، وزارت دادگستری از استاد ویژه ریموند دیری یک روز دیگر برای تحویل اسناد غیر طبقه بندی شده در تحقیقات می خواهد. دادستان های فدرال گفتند که تا 28 سپتامبر نیاز دارند زیرا هیچ یک از پنج فروشنده ای که آنها پیشنهاد کردند تا حافظه پنهان اسناد را دیجیتالی کنند “مایل نبودند توسط شاکی درگیر شوند.”