ورود خودروهای آسیب دیده طوفان ایان به بازار در اینجا نحوه تشخیص یک وسیله نقلیه سیل شده است

در اینجا آمده است که بعد از آبگرفتگی ماشین خود چه کاری باید انجام دهید

موج طوفان در فورت مایرز فلوریدا فروکش کرد، اما خسارت قبلاً به خودرو وارد شده است.

دریافت گزارش تاریخچه خودرو یک ایده هوشمندانه است اما خطاناپذیر نیست. خریداران باید خودشان خودرو را بررسی کنند و اگر هنوز مطمئن نیستند نظر دوم را دریافت کنند.

Emilie Voss، سخنگوی CARFAX در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «ما شاهد حضور این خودروهای آبگرفته در سراسر کشور هستیم که خریداران ناآگاه را در معرض خطر قرار می‌دهند. از نظر ظاهری، این خودروها ممکن است عالی به نظر برسند، اما اگر ندانید به دنبال چه چیزی باشید، تقریبا غیرممکن است که بفهمید آنها به معنای واقعی کلمه از داخل به بیرون پوسیده می شوند.

“آنها فوراً ما را انکار می کردند”: ساکنان فلوریدا با آینده نامعلومی در پس از پایان ایان روبرو هستند

سیل چندین خودرو را در محله اورلاندو زیر آب برد.

CARFAX تخمین می زند که طوفان ایان به 358000 وسیله نقلیه در مسیر طوفان در سراسر جنوب شرقی آسیب رساند.

حتی آتش نشانان ناپل نیز نیاز به نجات از سیل طوفان IAN داشتند

برخی از مناطق فلوریدا شاهد موج طوفان 15 فوتی بودند. همین برای پوشاندن طبقه دوم خانه ها و گاراژها کافی بود. برخی از مناطق داخلی ایالت Sunshine شاهد بارش باران 2 فوتی بودند که برای جمع آوری در مناطق کم ارتفاع و ماشین های باتلاقی کافی بود.

شرکت های بیمه همچنان تعداد خودروهای تخریب شده توسط طوفان ایان را محاسبه می کنند. اما در حال حاضر، آن خودروها در بازار ظاهر می شوند. خریدار مراقب باشید، کلاهبرداران اقدامات دقیقی انجام می دهند تا شما را از خرید خودرویی که زیر آب بوده آگاه نکنند.

سینکلر گفت: «این بدان معناست که آنها شماره VIN را از یک وسیله نقلیه مشابه که خراب شده است می گیرند و آن را به آن وسیله نقلیه سیل زده متصل می کنند. “و سپس آنها می توانند تعمیرات را انجام دهند.”

سیل چندین خودرو را در محله اورلاندو زیر آب برد.

“اگر آنها، به ویژه در اثر طوفان، آب شور، آب شور شده باشند، که می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند، می تواند قطعات الکتریکی را قطع کند و به خودرو آسیب بسیار زیادی وارد کند. اما، ممکن است بتوانید دوباره آن را راه اندازی کنید. سینکلر توضیح داد. اما قرار نیست برای مدت طولانی اجرا شود.”

خودروهای نو و کارکرده از قبل با کمبود عرضه مواجه بودند و پس از پیچیدگی زنجیره تامین ناشی از همه‌گیری کووید-19، تقاضای بالاتری داشتند. اکنون، بیش از یک چهارم میلیون شهروند فلوریدا و کارولینایی که خودروهای خود را در اثر سیل و طوفان از دست داده اند، برای رسیدن به محل کار و تکمیل تعمیرات طوفان در حال تکاپو و ناامیدی برای وسیله نقلیه هستند.

شرکت هایی مانند CARFAX اطلاعات را با استفاده از VIN جمع آوری می کنند تا تاریخچه خودرو را جمع آوری کنند. آنها گزارش هایی را از دفاتر خودروهای موتوری دولتی، شرکت های بیمه، تأسیسات تعمیر و خدمات، اجرای قانون، ادارات آتش نشانی، تولیدکنندگان و منابع مشابه برای جمع آوری تاریخچه خودرو دریافت می کنند. تاریخچه هر ایالتی را نشان می دهد که خودرو در آن ثبت شده است. توجه داشته باشید که حوادث، حوادث و تعمیرات گزارش نشده گزارش نمی شود.

طبق گزارش CARFAX، بیش از 400000 خودروی آسیب دیده از آب در سراسر کشور قبل از اینکه ایان به خشکی برسد، در جاده ها بودند.



منبع

رابرت سینکلر، سخنگوی AAA به FOX Weather گفت: «قرار است این وسایل نقلیه توسط شرکت‌های بیمه حذف شوند و به عنوان قراضه یا قطعات فروخته شوند. اما افرادی هستند که در تلاش هستند تا آنها را دوباره به راه بیندازند.”

خودرویی که در آب های طوفان ایان در اورلاندو شناور است.

موج طوفان در فورت مایرز فلوریدا فروکش کرد، اما خسارت قبلاً به خودرو وارد شده است.

علاوه بر مشکلات برق کشنده، سیل به سایر قسمت‌های خودرو نیز آسیب وارد می‌کند که می‌تواند بر سلامت و ایمنی شما تأثیر بگذارد. کپک ها و باکتری های موجود در آب در صندلی ها یا سیستم تهویه می توانند افراد را بیمار کنند. ترمزها می توانند پیچ ​​خورده و زنگ بزنند. کیسه های هوا و کمربند ایمنی ممکن است به خطر بیفتند. آسیب ناشی از سیل حتی می تواند باعث داغ شدن بیش از حد موتور شود.

ایالتی که در آن یک خودروی سیل‌آلود Ian می‌خرید ممکن است به مسیر طوفان نزدیک نباشد. اما، افراد بی‌وجدان سعی می‌کنند ماشین‌ها را در اختیار افراد ناآگاه قرار دهند.

خودروی غرق شده دارای یک VIN یا شماره شناسایی وسیله نقلیه متفاوت و تاریخچه کاملاً متفاوتی است که شامل عنوان نجات نیست.

طبق گزارش CARFAX، ایالت هایی با بیشترین میزان آبگرفتگی خودروها:

طوفان ایان بر اساس اعداد: دامنه خسارت فاجعه بار

قبل از خرید، نگاهی دقیق به و بوی خودروی دست دوم AAA و CARFAX داشته باشید:

خودرویی که در آب های طوفان ایان در اورلاندو شناور است.

کلاهبرداران عنوان خودروهای سیل زده جمع آوری شده توسط شرکت های بیمه را “شست و شو” خواهند کرد.

موج طوفان این خودرو را از مسیری خارج و از اسکله خارج کرد.

چگونه آب و هوای FOX را در تلویزیون تماشا کنیم

موج طوفان این خودرو را از مسیری خارج و از اسکله خارج کرد.