واکنش کشور زغال سنگ به توافق آب و هوایی مانچین

این آگهی به بینندگان می‌گوید: «الکس مونی اجازه نمی‌دهد جو منچین و جو بایدن صنعت زغال‌سنگ ما را نابود کنند و ویرجینیای غربی را ویران کنند».

بر اساس گزارش مورنینگ کنسالت، از سه ماهه اول سال 2021 تا 2022، میزان محبوبیت مانچین با 17 امتیاز افزایش به 57 درصد رسیده است که بزرگترین افزایش در میان تمام سناتورها در آن دوره است. تقریباً از هر 10 جمهوری‌خواه ویرجینیای غربی، 7 نفر حمایت خود را از سناتور دموکرات اعلام کردند زیرا او از بسته هزینه‌های حزبش انتقاد کرد.

سازمان حفاظت از طبیعت و اتاق بازرگانی ویرجینیای غربی سال گذشته نظرسنجی را منتشر کردند که در آن به این نتیجه رسیدند که اکثر مردم ویرجینیای غربی معتقدند که ایالت باید وابستگی خود به زغال سنگ را کاهش دهد و به سمت منابع انرژی تجدیدپذیر سوق دهد، که تغییر قابل توجهی در افکار عمومی است.

واکنش شدید صنعت زغال‌سنگ، گروه‌های محافظه‌کار و قانون‌گذاران جمهوری‌خواه فرصتی را برای رقبای سیاسی پیش از نبرد آتی برای انتخاب مجدد مانچین باز کرده است.

در ایالت کوهستان، صنعت زغال‌سنگ که زمانی در حال رشد بود، می‌گوید احساس می‌کند به آن خیانت شده است، کارگران آواره زغال‌سنگ در حال جشن گرفتن مزایای ریه سیاه این لایحه هستند و جمهوری‌خواهانی که به دنبال کرسی مانچین در سال 2024 هستند، لقمه‌های خود را لیس می‌زنند.

آنها نوشتند: «این قانون آنقدر فاحش است که ما کسانی را که سناتور مانچین را دوست می خوانیم، شوکه و مأیوس می کند.

کشور زغال سنگ هنوز از تصمیم سناتور جو مانچین (DW.Va.) برای حمایت از یک بسته گسترده آب و هوا و انرژی که دور شدن کشور از زغال سنگ را تسریع می کند، متحیر است.

مانچین افزود که علیرغم تمام تلاش‌هایش برای تقویت زغال‌سنگ، شیوع آن در زمان رئیس‌جمهور دموکرات و جمهوری‌خواه کاهش یافته است و این نشان می‌دهد که ایالت او باید از فناوری‌های نوظهور انرژی برای ادامه روند خود بهره ببرد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

وی خاطرنشان کرد که این لایحه شامل اعتبار مالیاتی برای جذب کربن است که می تواند عمر کارخانه های زغال سنگ را افزایش دهد و 4 میلیارد دلار اعتبار مالیاتی را منحصراً برای شرکت هایی که مشاغل جدید انرژی پاک در جوامع زغال سنگ ایجاد می کنند، مجاز می کند.

به عنوان بخشی از توافق آب و هوایی خود، مانچین همچنین توافقی را از چارلز شومر، رهبر اکثریت سنا (DN.Y.) به دست آورد که دموکرات ها قانونی را برای تسریع تصویب خط لوله Mountain Valley که صدها مایل در ویرجینیای غربی و ویرجینیا امتداد دارد، تصویب خواهند کرد.

در پاسخ به انجمن زغال سنگ ویرجینیای غربی، مانچین اشاره کرد که مالیات غیر مستقیم به طور مداوم با همان نرخ برای نزدیک به چهار دهه تمدید شده است و گفت که شرکت های زغال سنگ می توانند از صندوق 5 میلیارد دلاری در صورتحساب آب و هوا برای افزایش کارایی خود استفاده کنند.

سیسیل رابرتز، متحد دیرینه مانچین که رهبری اتحادیه کارگران معدن آمریکا، بزرگترین اتحادیه کارگران معدن زغال سنگ کشور را بر عهده دارد، در بیانیه اخیر این انتقادات را “گاو نر مطلق” خواند.

توماس مینی، مدیر ایالت ویرجینیای غربی گفت: “این یک ایالت انرژی سنتی است، اما مردم در ویرجینیای غربی نیز علاقه مند هستند تا ببینند اقتصاد انرژی جدید چه چیزی می تواند برای ایالت از نظر شغل، توسعه اقتصادی و تنوع اقتصادی به ارمغان بیاورد.” در حفاظت از طبیعت

قانون کاهش تورم شامل چندین اقدام مبتنی بر آپالاشیا، از جمله یارانه برای ساخت پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر در میادین زغال‌سنگ سابق و تمدید دائمی مالیات بر شرکت‌های زغال‌سنگ است که منافع معدنچیانی را که از بیماری ریه سیاه رنج می‌برند، تامین می‌کند.

از سوی دیگر، صنعت زغال سنگ به مانچین به دلیل دائمی کردن مالیات و اعمال سیاست‌های یارانه‌ای برای منابع انرژی جایگزین حمله کرد. رهبران گروه‌های زغال‌سنگ آپالاچی، از جمله انجمن زغال‌سنگ ویرجینیای غربی، در نامه‌ای اخیر نوشتند که مالیات غیر مستقیم ده‌ها میلیون دلار برای آنها هزینه خواهد داشت و به توانایی آنها برای رقابت و ثابت نگه داشتن هزینه‌های انرژی لطمه می‌زند.

نماینده الکس مونی (RW.Va.) در حال اجرای تبلیغات تلویزیونی است که سناتور دموکرات را متهم به عبور از صنعت زغال سنگ این ایالت می کند، سیگنالی آشکار که او قصد دارد در سال 2024 او را به چالش بکشد.

صدها نیروگاه زغال‌سنگ در دهه گذشته در بحبوحه ظهور منابع انرژی پاک‌تر و کارآمدتر تعطیل شده‌اند که باعث درد شرکت‌های استخراج زغال سنگ آپالاشیا شده است.

طرفدارانی که سخت برای تمدید صندوق ریه سیاه مبارزه کردند – آنها به مانچین هشدار دادند که با پایان یافتن مالیات غیر مستقیم در سال گذشته، مزایای آن در خطر است – گنجاندن آن را به عنوان یک پیروزی بزرگ برای کارگرانی که معمولاً در واشنگتن نفوذ ندارند، ستایش کردند.

طبق برآوردهای اداره بهداشت، ایمنی و آموزش معدنچیان ویرجینیای غربی، در اوج خود، صنعت زغال سنگ ویرجینیای غربی بیش از 125000 کارمند داشت که این رقم به کمتر از 12000 نفر به اضافه 36000 پیمانکار مستقل کاهش یافت.

ما شگفت زده شدیم. فکر می کردیم چهار ساله یا 10 ساله است [extension]گری هیرستون، معدنچی سابق زغال سنگ ویرجینیای غربی با 27 سال سابقه و اکنون رهبری انجمن ملی ریه سیاه را بر عهده دارد. بنابراین، هنگامی که آن را به طور دائم دریافت کردیم، ممکن است دیگر نیازی به نگرانی در مورد آن نباشیم.

در حالی که آنها در اتخاذ سیاست های انرژی پاک کند بوده اند، قانونگذاران ویرجینیای غربی در سال های اخیر لایحه هایی را برای تقویت پروژه های خورشیدی علی رغم مخالفت صنعت زغال سنگ تصویب کردند.

مانچین در یک کنفرانس اخیر به خبرنگاران گفت: «پسرفت بزرگی که در حال حاضر از اپراتورهای زغال‌سنگ دریافت می‌کنم این است که باید به صندوق سیاه ریه پرداخت کنم و این مایه شرمساری است.

رابرتز گفت: “من نمی توانم درک کنم که هر سیاستمداری که واقعاً به کار مردم ویرجینیای غربی و کیفیت زندگی آنها اهمیت می دهد چگونه می تواند این صورتحساب را ضایع کند.” آنها باید از سناتور مانچین تشکر کنند نه اینکه به او حمله کنند.

مانچین می گوید که خط لوله گاز طبیعی که با مخالفت طرفداران حقوق محیط زیست و مالکیت محلی مواجه شده است، 2500 شغل در ایالت خود ایجاد می کند و به جبران کاهش زغال سنگ کمک می کند.

با این حال، مشخص نیست که آیا ویرجینیای غربی قرمز رنگ از توافق آب و هوایی منچین استقبال خواهد کرد یا خیر، با توجه به اینکه محبوبیت او در زمانی افزایش یافت که او به دموکرات ها گفت نمی تواند از قانون 2 تریلیون دلاری Build Back Better حمایت کند.