واکنش جمهوری خواهان به یورش اف بی آی به خانه ترامپ: درباره سازمان امور مالیاتی صحبت کنید!

در همین حال، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا که مشتاق هستند FBI را به عنوان یک بازوی حزبی برای دموکرات ها معرفی کنند، می توانند از درس تاریخ استفاده کنند.

آنها در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟

«استفاده از قدرت دولتی برای آزار و اذیت مخالفان سیاسی چیزی است که ما بارها از دیکتاتوری های مارکسیستی جهان سوم دیده ایم. اما هرگز در آمریکا هرگز.» توییت کرد سناتور مارکو روبیو (R-Fla.) که نه تنها به تایید وی رای داد، بلکه قبلاً FBI را به دلیل بررسی نامزد ریاست جمهوری آن زمان تحسین کرد. سوء مدیریت کلینتون هیلاری با ایمیل ها در سال 2016

“اگر FBI بتواند به خانه رئیس جمهور سابق ایالات متحده حمله کند، تصور کنید 87000 مامور IRS دیگر با شما چه خواهند کرد.” توییت کرد نماینده جیم بنکس (R-Ind.).

با این وجود، جمهوری خواهان نکات گفتگوی IRS خود را دوست دارند و واقعاً نمی خواهند پیش از انتخابات میان دوره ای در ماه نوامبر، طرف بد ترامپ را بگیرند. بنابراین آنها به صحبت در مورد قوانین سیاست داخلی دموکرات ها در همان نفسی که FBI به خانه رئیس جمهور سابق ایالات متحده حمله می کند، نشسته اند، انگار که آنها به هم متصل هستند، که اصلاً با هم نیستند.

سناتور ران وایدن (D-Ore.)، رئیس کمیته مالی سنا، این نکته را عصر شنبه برای خبرنگاران روشن کرد و جمهوری خواهان را به خاطر ترساندن ادعاهایشان مبنی بر اینکه منابع جدید IRS به سمت حسابرسی مالیات دهندگان وانیلی ساده اختصاص خواهد یافت، سرزنش کرد.

با این تفاوت که هرگز یک مدیر دموکرات FBI وجود نداشته است.

یورش @FBI به رئیس جمهور ترامپ توسط مدیر Wray تایید شد، او همچنین مدعی شد که حکم های غیرقانونی FISA که برای جاسوسی از ترامپ استفاده می شود، قانون اساسی است. دود شده سناتور رند پل (R-Ky.)، که به تایید وی رای داد. “حمله امروز ظالمانه و ناعادلانه است، اما قابل پیش بینی است.”

این یک تلاش فوق‌العاده از هم گسیخته است، اما جمهوری‌خواهان تلاش می‌کنند اخبار واقعی را پنهان کنند – اینکه اف‌بی‌آی فقط یک روز کامل را صرف جستجوی اموال مار-آ-لاگو ترامپ برای یافتن اسناد طبقه‌بندی‌شده‌ای کرد که گفته می‌شود به جای دادن آنها به کاخ سفید از کاخ سفید گرفته است. آرشیو ملی، که طبق قانون الزامی است – و به نوعی این موضوع را در مورد تصویب دموکرات های سنا نشان می دهد بسته جامع آب و هوا و مراقبت های بهداشتی هفته گذشته

سناتور تد کروز (تگزاس) در مورد یورش اف‌بی‌آی به خانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فلوریدا: هی، به این موضوع کاملاً نامرتبط نگاه کنید! (عکس: درو انگرر از طریق گتی ایماژ)

اف بی آی مجبور شد برود و آن را برای آنها خراب کند.

سناتور تد کروز (تگزاس) در مورد یورش اف‌بی‌آی به خانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فلوریدا: هی، به این موضوع کاملاً نامرتبط نگاه کنید!  (عکس: درو انگرر از طریق گتی ایماژ)

سناتور تد کروز (تگزاس) در مورد یورش اف‌بی‌آی به خانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فلوریدا: هی، به این موضوع کاملاً نامرتبط نگاه کنید! (عکس: درو انگرر از طریق گتی ایماژ)

«همان دموکرات‌هایی که FBI را تشویق می‌کنند به خانه رئیس‌جمهور ترامپ حمله می‌کنند، سعی می‌کنند 87000 مامور جدید و 80 میلیارد دلار اضافی به IRS بدهند.» توییت کرد نماینده لورن بوبرت (R-Colo.). و ما باید باور کنیم که آنها به IRS نیز سلاح نمی‌دهند؟

لایحه دموکرات که در مسیر تصویب روز جمعه در مجلس نمایندگان قرار دارد، یک پیروزی بزرگ قانونگذاری برای رئیس جمهور جو بایدن است. از جمله، تولید گازهای گلخانه ای کشور را کاهش می دهد و مراقبت های بهداشتی را مقرون به صرفه تر می کند. جمهوری‌خواهان سنا همگی به آن رای منفی دادند و بسیاری واقعا امیدوار بودند که هفته‌ها یا حتی ماه‌های آینده را به طور علنی برای حمله به دامنه و قیمت آن صرف کنند، زیرا کمپین‌های انتخاب مجدد آنها افزایش یافت.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.





منبع

علاوه بر انتشار اطلاعات نادرست، قانونگذاران جمهوری خواه از جزئیات مهمی که کریستوفر رای، رئیس اف بی آی را متهم می کنند که به دلایل سیاسی ترامپ را تعقیب کرده است، نادیده گرفته می شوند.

سناتور تد کروز (تگزاس) “حمله اف بی آی به دونالد ترامپ بی سابقه است.” اواخر دوشنبه توییت کرد. «ادمین بایدن به طور کامل وزارت دادگستری و اف‌بی‌آی را برای هدف قرار دادن دشمنان سیاسی خود مسلح کرده است. و با 87 هزار مامور IRS جدید، آنها برای شما نیز می آیند.”

جمهوری خواهان پیام های خود را برای اجرای این لایحه آماده کرده اند، از جمله ادعای آنها مبنی بر اینکه 87000 کارگزار خدمات درآمد داخلی به دنبال مالیات دهندگان جمهوری خواه خواهند آمد. معلوم نیست این عدد از کجا آمده است. این لایحه حدود 80 میلیارد دلار اجرای IRS را در 10 سال آینده افزایش می دهد، اما این پول به طور خاص برای کمک به آژانس برای فرار مالیاتی فاحش توسط مالیات دهندگان بسیار ثروتمند و نه متوسط ​​​​مالیات دهندگان است و انتظار می رود بیش از 120 دلار درآمد داشته باشد. میلیارد.

جمهوری خواهان سنا به اتفاق آرا تایید شد Wray در سال 2017. وی خود یک جمهوری خواه است و منصوب ترامپ به بالاترین پست FBI بود.

پس از یورش اف‌بی‌آی به خانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فلوریدا، جمهوری‌خواهان ناامید از تغییر موضوع به چیز دیگری – هر چیز دیگری – در روز دوشنبه، سخنان بسیار عجیب و غلطی را مطرح می‌کنند: ده‌ها هزار مأمور مالیات به دنبال شما می‌آیند.

“کاربرد ناهماهنگ و جناحی قانون توسط FBI بسیار فراتر رفته است.” متهم نماینده دیانا هارشبرگر (R-Tenn.). دموکرات‌ها برای مدت طولانی از سازمان‌های دولتی ما از FBI گرفته تا IRS برای هدف قرار دادن مخالفان سیاسی خود استفاده کرده‌اند.»

وایدن درست قبل از تصویب این لایحه در سنا گفت: «واقعیت این است که این اتفاق نخواهد افتاد. “این کاملاً با تقلب های مالیاتی ثروتمند متفاوت است.”

کات کاماک، نماینده مجلس سنا، «دموکرات‌های سنا به تازگی بسته مالیات و هزینه‌های دیوانه‌وار خود را تصویب کردند، که شامل بودجه برای بیش از 87000 کارگزار جدید IRS می‌شود – بیش از مجموع ایالت، وزارت دفاع و CBP.» توییت کرد سهشنبه. «این مزخرف + سلاح وحشیانه اف‌بی‌آی + تورم، جنایت، بحران‌های مرزی دموکرات‌ها = رانش @HouseGOP.»

روبیو: «تصمیم اف‌بی‌آی در مورد سوء استفاده کلینتون با ایمیل‌های طبقه‌بندی‌شده بار دیگر ثابت می‌کند که او از فرماندهی کل قوا منصرف شده است». در جولای 2016 گفت. اوه

جاناتان نیکلسون در تهیه گزارش مشارکت داشت.

“یک نمونه دیگر از سیستم دو لایه عدالت ما” توییت کرد سناتور ران جانسون (R-Wis.). “فکر می کنید که آنها 87000 مامور IRS را علیه چه کسی مسلح کنند؟ پاسخ واضح است. دشمنان سیاسی آنها.»