واعظ سیاه که هنگام آبیاری گل ها دستگیر شد از پلیس شکایت کرد

جنینگز، 56 ساله، در ماه مه پس از تماس همسایه سفیدپوست با 911 دستگیر شد و گفت که یک “مرد سیاهپوست جوان تر” و SUV طلایی در خانه ای بودند در حالی که صاحبان – که از دوستان جنینگ هستند و از او خواسته بودند تا خانه شان را تماشا کند – دور بودند.

وکلای جنینگز روز شنبه یک کنفرانس خبری در خارج از دادگاه فدرال بیرمنگام برای بحث در مورد این شکایت برگزار کردند و NAACP، قدیمی‌ترین سازمان حقوق مدنی کشور، و گروه‌های دیگر برنامه‌ریزی کردند که پس از آن در پارکی در مرکز شهر تجمعی برگزار کنند.

جنینگز خود را “کشیش جنینگز” معرفی کرد اما از ارائه مدارک هویتی به افسران امتناع کرد، افسران او را به اتهام ممانعت از عملیات دولتی پس از یک درگیری 20 دقیقه ای که شامل صدای بلند از هر دو طرف بود دستگیر کردند.

مایکل جنینگز جمعه شب علیه سه افسر و شهر مرکزی آلاباما در چیلدرزبورگ شکایت کرد و خواستار محاکمه هیئت منصفه و درخواست مبلغ نامشخصی از پول شد.

این اتهام که در دادگاه شهرداری ثبت شد، طی چند روز به درخواست رئیس پلیس وقت رد شد. وکلای جنینگز ماه گذشته ویدئویی از دوربین بدن پلیس را منتشر کردند که پس از درخواست ثبت اطلاعات در شهر واقع در 55 مایلی (88 کیلومتری) جنوب شرقی بیرمنگام به دست آمد.

در حالی که جنینگز می‌توانست ادعایی علیه شهر و درخواست خسارت کند، وکیل هری دنیلز گفت که این کار انجام نشد زیرا دستگیری در چارچوب زمانی بود که قانون برای طرح دعوی قانونی در نظر گرفته بود.



منبع

در این شکایت ادعا شده بود که افسران کریستوفر اسمیت و جاستین گیبل، گروهبان. جرمی بروکس و شهر حقوقی را نقض کردند که از دستگیری غیرقانونی محافظت می کند و آزادی بیان را تضمین می کند. او به مشکلات متعدد مداوم از جمله اختلال استرس پس از سانحه و تحقیر اشاره کرد.

ریگان رامسی، وکیل شهر چیلدرزبورگ، ایمیلی را برای درخواست نظر ارسال نکرد.

بنارد سیملتون، رئیس شعبه آلاباما NAACP، گفت افسرانی که جنینگز را دستگیر کردند «کارهای زیادی» انجام دادند که با تاکتیک های خوب پلیس جامعه همخوانی نداشت.

سیملتون در بیانیه‌ای گفت: «این تصمیم‌های قضاوت ضعیف بر نوع آموزش‌هایی که افسران پلیس چیلدرزبورگ دریافت می‌کنند، بازتاب ضعیفی دارد… اگر طبق دستورالعمل‌های پلیس عمل می‌کردند».

بیرمنگام، آلا (AP) – کشیش سیاه پوستی که توسط افسران پلیس سفیدپوست دستگیر شد در حالی که به گل های همسایه ای که خارج از شهر بود آب می داد، یک شکایت فدرال تنظیم کرد که مدعی شد این مصیبت حقوق قانونی او را نقض کرده و باعث ایجاد مشکلات طولانی از جمله پریشانی عاطفی و اضطراب شده است. .

جنینگز در کنفرانس خبری گفت: “من برای پاسخگویی اینجا هستم و برای عدالت اینجا هستم.”