واریرز با نتیجه 103-90 سلتیکس را شکست داد و چهارمین عنوان NBA را در 8 سال گذشته کسب کرد

این داستان برای واریورز بسیار متفاوت از آخرین حضور آنها در فینال مقابل تورنتو در سال 2019 به پایان رسید، داستانی که کوین دورانت در بازی 5 تاندون آشیل خود را پاره کرد و سپس تامپسون ACL خود را پاره کرد و به قهرمانی رپتورز در بازی تبدیل شد. 6.

با یک پرتاب 3 امتیازی جیلن براون نتیجه را 86-78 با 5:33 به پایان رساند، اما وریرز هرگز برتری را رها نکرد.

تامپسون گفت: «همه اینها نتیجه داد. «روزهای سگ بود، اشک های زیادی ریخته شد. … شما می دانستید که این یک امکان است، اما برای دیدن آن در زمان واقعی. … این دیوانه است.

مصدومیت‌ها، از جمله آسیب‌هایی که تامپسون را 2 سال و نیم از میادین دور کرد و تغییرات فهرستی همه چیز را تغییر داد. اما در این فصل، با بازگشت تامپسون در میانه راه، وریرز در نهایت بازگشت.

این فقط پنجمین شکست در 22 بازی سری قهرمانی برای بوستون بود که فصل خود را تغییر داد و شانسی برای کسب این عنوان داشت. بوستون پس از 50 بازی 25 بر 25 بود، سپس به شدت به فینال رسید و تقریباً دومین قهرمانی این فرنچایز از سال 1986 بود.

همه چیز کلیک کرد. برای استیو کر، مربی گلدن استیت، این نهمین قهرمانی در مجموع پس از کسب پنج قهرمانی به عنوان بازیکن است. او ششمین مربی است که چهار عنوان قهرمانی را به دست آورده و به فیل جکسون، رد اورباخ، جان کوندلا، گرگ پوپوویچ و پت رایلی پیوست.

بوستون (AP) – گلدن استیت وریرز بار دیگر قهرمان NBA شد و پنجشنبه شب با نتیجه 103-90 از بوستون سلتیکس پیش افتاد و چهارمین عنوان خود در هشت فصل اخیر را کسب کرد.

سلتیکس: سلتیک ری آلن سابق، یکی از اعضای آخرین تیم قهرمانی بوستون در سال 2008، در کنار زمین نشست. تالار مشاهیر رابرت پریش نیز در این مراسم حضور داشت.

بیشتر AP NBA: https://apnews.com/hub/NBA و https://twitter.com/AP_Sports





Source link

این سومین فصل متوالی بود که همه چیز تحت تأثیر همه‌گیری جهانی کووید-19 قرار گرفت، و در حالی که همه چیز به حالت عادی نزدیک‌تر بود، تصاویر و ویدیوهای جشن قهرمانی به عنوان یادآوری برای همیشه خواهد بود که ویروس هنوز یک مسئله است.

استفن کوری 34 امتیاز به دست آورد و به عنوان MVP فینال NBA انتخاب شد، زیرا وریرز در مجموع هفتمین قهرمانی این فرنچایز را به دست آورد. و این یکی پس از پنج فینال متوالی، پس از سقوط به انتهای NBA، و اکنون بازگشت به عظمت تنها دو فصل پس از داشتن بدترین رکورد لیگ، سفری را به پایان رساند که شبیه هیچ‌یک نبود.

بوستون با 22 امتیاز عقب بود اما در کوارتر سوم با نتیجه 16-4 پیش رفت تا با ورود به کوارتر چهارم، نتیجه را به 76-66 کاهش دهد.

یک اجرا، و یک پاسخ

بعد از اینکه وریرز جام قهرمانی را پذیرفت و در زمین جشن گرفت، کری گفت: “ما راهی برای انجام آن پیدا کردیم.” “این بخشی از شجره قهرمانی، تجربه ما است. … ما این را 10-11 سال ساختیم. وقتی به این مرحله می‌رسی، این به معنای زیادی است.»

جیلن براون با 34 امتیاز صدرنشین سلتیکس بود. آل هورفورد 19 امتیاز اضافه کرد. جیسون تاتوم با 13 امتیاز به پایان رسید، اما تنها 6 از 18 امتیاز را از زمین به ثمر رساند. بوستون همچنین 22 جابجایی انجام داد که در این فصل پس از 16 یا بیشتر به 1-8 کاهش یافت.

عواقب آن باخت با تصمیم دورانت برای ترک آن تابستان در آژانس آزاد برای پیوستن به بروکلین نتز و مصدومیت آشیل خود تامپسون در حالی که مصدومیت زانویش را بازسازی می کرد تشدید شد.

گلدن استیت متزلزل نشد و با یک دوی 35-8 پاسخ داد که تا کوارتر دوم ادامه داشت و در راه رسیدن به برتری 22 امتیازی بود. واریرز در این دوره با نتیجه 27-17 از سلتیکس پیش افتاد و در نیمه دوم با نتیجه 54-39 پیش افتاد زیرا برخی از هواداران سلتیکس تیم میزبان را هنگام خروج از زمین هو کردند.

سلتیکس با شلیک بیرون آمد و انرژی را از جمعیت کر کننده TD Garden استفاده کرد تا زودهنگام 14-2 پیش بیفتد.

بوستون در سومین بازی برگشت، اما وریرز برد خود را از آن سوی قوس پیدا کرد و در شش 3 در کوارتر به هم متصل شد.

برای کری، کلی تامپسون، دریموند گرین و آندره ایگودالا، این چهارمین قهرمانی است. سه حلقه اول در سال های 2015، 2017 و 2018 به دست آمد، زمانی که گلدن استیت دودمانی بود و پنج سفر متوالی به فینال ها انجام داد.

___

واریرز: 19 از 45 از خط 3 امتیازی شد. … وقتی گرین 3 امتیازی می زند به 20-1 بهبود یافته است.

این یک تیم گلدن استیت را وارد یک بازسازی کرد که به یک بارگذاری مجدد تبدیل شد. واریورز از وقفه دو ساله خود در بزرگ‌ترین مراحل NBA استفاده کردند تا فهرست خود را دوباره جمع‌آوری کنند – با اضافه کردن یک انتخاب شماره 1 در درافت گذشته در اندرو ویگینز، که در اولین فینال‌های خود عالی بود، همراه با یک ستاره نوظهور دیگر در جردن پول.

بازگشت به بالای صفحه، بیش از حد. قهرمانان، دوباره سلتیکس را که رکورد هجدهمین قهرمانی آنها بود را انکار کرد، قهرمانی که به بوستون این امکان را می داد تا با لس آنجلس لیکرز بیشترین تساوی را در تاریخ لیگ بشکند.

نکات

آدام سیلور، کمیسر NBA، نتوانست در بازی حضور داشته باشد زیرا در پروتکل های ایمنی و سلامت لیگ مربوط به ویروس باقی مانده است. جایزه لری اوبراین بازطراحی شده – سوغاتی طلایی که به قهرمانان NBA داده شد – به جای آن توسط معاون کمیسر مارک تیتوم به Warriors اهدا شد.