واردات شیر ​​خشک برای بچه در سال 2023 دوباره با تعرفه روبرو می شود

کمبودی که به دلیل مشکلات زنجیره تامین ناشی از بیماری همه گیر شروع شد، در فوریه بدتر شد، زمانی که آزمایشگاه Abbott، بزرگترین تامین کننده ایالات متحده، برخی از محصولات را فراخواند و یک کارخانه تولیدی را پس از گزارش عفونت های باکتریایی تعطیل کرد.

کاخ سفید بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

در ماه آگوست، دو خرده‌فروش بزرگ آمریکایی Walmart Inc و Target Corp گفتند که عرضه شیر خشک در حال بهبود است. با این حال، Target محدودیت‌هایی برای خرید محصولات شیر ​​خشک در فروشگاه‌های خود و آنلاین داشت.

(رویترز) – وال استریت ژورنال روز چهارشنبه گزارش داد شیرخشک های وارداتی نوزاد در سال جدید پس از انقضای معافیت های اعمال شده در بحبوحه کمبود در سراسر کشور، دوباره مشمول تعرفه خواهند شد.

این کشور از آن زمان تاکنون میلیون ها قوطی لوازم اضطراری را از شرکت هایی مانند نستله SA و Reckitt Benckiser ارسال کرده است.

در پاسخ، تنظیم‌کننده‌های بهداشتی ایالات متحده سیاست‌های واردات را کاهش دادند و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، قانون تولید دفاعی دوران جنگ سرد را برای تقویت منابع مورد استناد قرار داد.

به گفته شرکت داده IRI، نرخ‌های موجودی در فروشگاه‌های ایالات متحده همچنان به بهبود خود ادامه می‌دهند و در مقایسه با 88 تا 90 درصد قبل از فراخوان، به سطح 86 درصدی قبل از فراخوان نزدیک شده‌اند.

(گزارش توسط آنانیا مریم راجش در بنگالورو)



منبع

با این حال، Reckitt در اوایل دسامبر گفت که انتظار دارد کمبود شیر خشک در ایالات متحده تا بهار ادامه یابد. این سازنده چیزی است که در حال حاضر بزرگترین برند در بازار است، Enfamil.

بر اساس گزارش WSJ، سخنگوی کاخ سفید گفت معافیت های تعرفه ای تعداد تولیدکنندگانی که شیرخشک بچه را در ایالات متحده می فروشند دو برابر شده است.

در این گزارش به نقل از افراد آشنا با این گزارش آمده است که کنگره معافیت‌های تعرفه‌ها را به عنوان بخشی از توافق برای تصویب سریع این اقدامات موقتی اعلام کرد.