واتسون حاضر است 8 بازی محروم را بپذیرد، خوب است

پوشش بیشتر AP NFL: https://apnews.com/hub/NFL و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

___

براون ها که سال ها به دنبال یک فرنچایز QB بوده اند، در ماه مارس سه انتخاب دور اول را برای واتسون به هیوستون مبادله کردند و سپس با او قراردادی 5 ساله به ارزش 230 میلیون دلار امضا کردند.

“اینها همیشه چیزهایی بودند که ما احساس می کردیم واقعاً برای ما مهم است که به آنها رسیدگی کنیم و به روشی مسئولیت پذیر است.”

در همین حال، واتسون قرار است اولین بازی خود را برای براون ها جمعه شب در افتتاحیه نمایشگاه آنها در جکسونویل انجام دهد. پرو بولر سه بار در طول پرونده پرمخاطب خود به تمرینات خود ادامه داده است، که انتقادات جدیدی را نسبت به مدیریت لیگ در مورد نظم و انضباط بازیکنان به همراه داشته است.

او (رابینسون) در مورد شواهد بسیار واضح بود. او شواهد را تقویت کرد که در اینجا چندین تخلف وجود دارد و آنها فاحش بودند و این رفتار غارتگرانه بود.

بزرگترین سوال این است که آیا NFL این سازش را انجام خواهد داد یا خیر.

لیگ احساس کرد که مجازات کافی نیست و دو روز بعد به حکم قاضی فدرال بازنشسته سو ال رابینسون اعتراض کرد.

لیگ به دنبال حداقل 17 بازی تعلیق، جریمه قابل توجه بیش از 5 میلیون دلار است و می خواهد واتسون را ملزم به ارزیابی و درمان می کند، همانطور که توسط کارشناسان پزشکی تعیین شده است، قبل از اینکه بتواند بازگردانده شود.

یکی از افراد آشنا به دفاعیات وی روز پنجشنبه به آسوشیتدپرس گفت، دشان واتسون، کوارتربک کلیولند براونز، یک محرومیت هشت بازی و 5 میلیون دلار جریمه برای جلوگیری از از دست دادن کل فصل را می پذیرد.

برنامه کلیولند در تمام مدت این بوده است که نقش جاکوبی بریست را بازی کند، که 37 بار شروع به کار کرده است، در حالی که واتسون یک محرومیت را سپری می کند. با این حال، اگر واتسون برای مدت طولانی تری یا برای کل فصل 2022 حضور داشته باشد، این می تواند تغییر کند.

یکی از گزینه های احتمالی برای براون ها می تواند جیمی گاروپولو باشد که توسط تری لنس به عنوان بازیکن اصلی سانفرانسیسکو جایگزین شده است و انتظار می رود که در این ماه توسط 49ers یا مبادله شود یا از او صرف نظر کند.

راجر گودل، کمیسر NFL، روز سه‌شنبه در جلسات مالک در پاسخ به سوالی درباره دلیل ثبت درخواست تجدیدنظر گفت: “زیرا ما شواهد را دیده‌ایم.”

واتسون، که با یک ممنوعیت احتمالی یک ساله برای آزار جنسی مواجه است، با مجازات کمتری در توافق موافقت می کند، گفت فردی که به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد، به دلیل حساسیت پرونده.

پرونده واتسون اکنون در دست پیتر سی هاروی، دادستان کل سابق نیوجرسی است که هفته گذشته توسط گودل برای رسیدگی به درخواست تجدیدنظر لیگ منصوب شد. تصمیم هاروی ممکن است هر زمانی باشد.

تصمیم هاروی بر اساس قرارداد جمعی “اجبار آور خواهد بود”. با این حال، انجمن بازیکنان NFL می تواند سعی کند حکم او را در دادگاه فدرال به چالش بکشد. حل و فصل از آن جلوگیری می کند.

حل و فصل همیشه امکان پذیر بوده است، اما مشخص نیست که آیا طرفین در حال مذاکره فعال هستند یا خیر.

یک داور مستقل واتسون را که متهم به رفتارهای جنسی زننده در حین قرارهای ماساژ با دو دوجین زن در حین بازی برای تیم هیوستون تگزاس، شش بازی به دلیل نقض خط مشی رفتار شخصی لیگ در 1 آگوست، تعلیق کرد.