هیچ مدرکی دال بر توطئه آدم ربایی قانون توسط مادر وجود ندارد

اما معاون رئیس منطقه، گری داوسون به هیئت منصفه گفت که دختر در سپتامبر و آگوست 2019 چندین بار شنیده است که مادرش در مورد حمله صحبت می‌کند. در همان زمان، Abcug یک اسلحه خرید و مردی که فقط به نام رایان شناخته می‌شود و به عنوان یک مرد توصیف شده است. داوسون گفت که یک عضو سابق ارتش و یک تک تیرانداز برای محافظت به خانه آنها نقل مکان کردند.

پرونده دادستانی درباره توطئه ادعایی در سال 2019 مبتنی بر روایت دختر 16 ساله آن زمان سینتیا آبکوگ است که به مشاور خود گفته است که مادرش با پیروان تئوری توطئه بی اساس قانون در مورد حمله به خانه صحبت می کند. برایان هال، وکیل مدافع، در جریان اظهارات افتتاحیه دادگاه در کسل راک در حومه دنور گفت.

هال گفت هیچ مدرکی دال بر کودک آزاری پزشکی وجود ندارد. او گفت که دکتری که از این پسر در فلوریدا مراقبت می کرد و یک برادر ناتنی او شاهد تشنج او بود و به طور ضمنی گفت که حداقل برخی از مشکلات سلامتی دیگر او عوارض جانبی داروهای تجویز شده برای درمان تشنج است.

“خانم. ابکوگ پس از سال‌ها ندانستن مشکل فرزندش، بهترین کاری را که می‌توانست انجام می‌داد.



منبع

بسیاری از حامیان قانون به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعتقاد دارند در حال مبارزه با دشمنان در دولت به اصطلاح عمیق بود تا گروهی از کودکان آزاردهنده شیطانی و آدمخوار را افشا کند که آنها معتقدند مخفیانه جهان را اداره می کنند.

داوسون گفت، پسر بزرگ‌تری که دیگر در خانه زندگی نمی‌کرد نیز شهادت می‌دهد که او به یاد می‌آورد که Abcug در مورد حمله‌ای برای بازگرداندن پسر کوچکش صحبت می‌کرد.

دنور (AP) – وکیل او دوشنبه در ابتدا به اعضای هیئت منصفه گفت که هیچ مدرکی وجود ندارد که یک زن کلرادویی که حضانت پسر 7 ساله خود را به اتهام دروغ گفتن در مورد مشکلات سلامتی خود از دست داده باشد، با طرفداران قانون طراحی شده است تا او را از پرورشگاه ربوده کنند. از محاکمه او

Abcug به توطئه برای ارتکاب آدم ربایی درجه دوم، جنایت و سوء استفاده از کودک به اتهام ارتکاب کودک آزاری پزشکی از طریق دروغ گفتن در مورد مشکلات سلامتی خود به پزشکان، تحت اعمال اقدامات غیر ضروری و گفتن به کارکنان مدرسه خود متهم است. که دچار تشنج شد، در راه رفتن و بلع مشکل داشت و در حال مرگ بود. داوسون گفت که این پسر از زمانی که در ماه مه سال 2019 در مراکز نگهداری قرار گرفته است، هیچ مشکل پزشکی نداشته است.

هال گفت که ابکوگ، یک مادر مجرد، در سال 2018 خانواده خود را به کلرادو نقل مکان کرد تا بر اساس توصیه پزشک فلوریدا تحت درمان قرار گیرد. هال گفت که یک پزشک در کلرادو حدود دو هفته قبل از اینکه پسر ابکوگ از حضانت مادرش برداشته شود، طرحی را طراحی کرده بود که داروی تشنج را از شیر بگیرد.

هال تاکید کرد که این دختر از جزئیاتی که قرار بود اتفاق بیفتد اطلاعی نداشت و فکر نمی کرد که مادرش بداند خانه فرزندخواندگی پسرش کجاست.