هیلاریا بالدوین در حین صحبت با پاپاراتزی به خاطر لهجه “فراتر از تهاجمی” پاره کرد


واکنش‌های رسانه‌های اجتماعی هیلاریا بالدوین را به دلیل ادامه استفاده از لهجه «توهین آمیز» اسپانیایی پس از صحبت با پاپاراتزی‌ها در این هفته، برانگیخت.

کاربران توییتر بلافاصله ویدیوی جدیدی را دریافت کردند تا یک بار دیگر بالدوین را به خاطر لهجه‌اش مورد تحقیر قرار دهند و یکی از کاربران نوشت: «در این مرحله او به این لهجه اسپانیایی ادامه می‌دهد.

“صرف نظر از هرج و مرج ذهن او و این وضعیت – شما اسپانیایی نیستید.” کاربر نوشت.

این متخصص 37 ساله یوگا/تندرستی در دسامبر 2020 با انتقادات گسترده ای مواجه شد، زمانی که مشخص شد او در بوستون به دنیا آمده است و نه در اسپانیا، همانطور که خودش گفته بود. همچنین بسیاری از او به دلیل جعل لهجه اسپانیایی انتقاد کردند – انتقادی که تا امروز او را دنبال می کند.

الک بالدوین با اتهامات قتل غیرعمد مواجه شد: نگاهی به تاریخچه ستاره ‘RUST’ در عناوین خبرها

پس از رسوایی اولیه، بالدوین در اینستاگرام نوشت که والدینش “من و برادرم را با دو فرهنگ آمریکایی و اسپانیایی بزرگ کردند و من احساس تعلق واقعی به هر دو می کنم.” او گفت که باید «روشن‌تر» می‌شد و بابت این جنجال عذرخواهی می‌کرد، اما او گفت که «ارتباط عمیقی با دو فرهنگ دارد».

در برنامه FOX NEWS بخوانید

پس از اینکه دادگاه نیومکزیکو متهم به قتل غیرعمد در تیراندازی هالینا هاچینز، فیلمبردار هالینا هاچینز در سر صحنه فیلم سینمایی «زنگ» را اعلام کرد، بالدوین این هفته در دفاع از همسرش، هنرپیشه، الک بالدوین، انتقادات بیشتری را برانگیخت. بالدوین به پاپاراتزی ها گفت که خانواده اش را تنها بگذارند و “اجازه دهند این اتفاق بیفتد.”

بالدوین جمعه به پاپاراتزی ها گفت: «من می خواهم به شما بگویم که چه می خواهم بگویم، شما از من سؤال نخواهید کرد. “من می خواهم شما بچه ها متوجه شوید که ما هفت بچه داریم، و شما اینجا هستید تا آنها را تا مدرسه همراهی کنید و وقتی آنها به خانه می آیند آنجا باشید، خوب نیست.”

وکیل مدافع مشهور می گوید که دادستان ها فکر می کنند الک بالدوین با بیش از شش سال زندان مواجه است

او با لهجه اسپانیایی ادامه داد: “بنابراین در سطح انسانی، می دانید که من چیزی به شما نمی گویم. شما این را می دانید.” “پس لطفا خانواده ام را در آرامش رها کنید و بگذارید همه چیز درست شود، باشه؟”

کاربر دیگری از بالدوین به خاطر لهجه‌اش انتقاد کرد، حتی با ابراز همدردی با خانواده.

“من دیدم که مردم برای تحت تعقیب شدن او احساس بدی داشتند [paparazzi]و البته این معتبر است، اما AAAAACCENT خدای من،» این کاربر نوشت، و افزود که دیگران در انتقاد از بالدوین «کاملاً درست هستند».

کاربر دیگری که حتی پس از اینکه “آشکار شد” که اهل اسپانیا نیست از اینکه “او هنوز این کار را می کند” متحیر شده بود.

مشاور برند: الک بالدوین «بمب کثیف در هالیوود» پس از تیراندازی «Rust» است

توری شولمن، مجری برنامه Daily Blast Live با تمسخر پرسید: “چطور می گویید – شما اهل بوستون هستید؟” با اشاره به زمانی که بالدوین گفت که کلمه خیار را در طول یک بخش آشپزی در The Today Show به خاطر نمی آورد.

یکی از کاربران که ادعا می‌کرد اسپانیایی است، گفت که بالدوین یک “لهجه مادریدی بسیار متقاعد کننده“، و اضافه کرد، “نه اینکه بگویم 100٪ تقلبی است، فقط به عنوان یک اسپانیایی، 100٪ من را گول زده است.”

کارشناس سلاح های فیلم می گوید: الکس بالدوین کشیدن ماشه در تراژدی «زنگ» را انکار می کند.

اما کاربر دیگری در مورد بالدوین و بازیگر آستین باتلر، که اخیراً برای بازی در نقش الویس برنده جایزه گلدن گلوب شده است، “به نوعی گروه حمایتی برای افرادی نیاز دارند که نمی توانند صدای جعلی را خاموش کنند.”

بالدوین، که هیلاریا نامیده می‌شود اما نام اصلی او هیلاری است، قبلاً به خاطر این رسوایی عذرخواهی کرد و سعی کرد برخی از “تصورات غلط” را که به گفته او مردم در مورد او برداشته‌اند اصلاح کند و گفت که او “زمانی را در بوستون و اسپانیا گذرانده است. اما خانواده او “اکنون در اسپانیا زندگی می کنند.”

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

بالدوین به نیویورک تایمز گفت: “من در 19 سالگی به نیویورک نقل مکان کردم و از آن زمان تاکنون در اینجا زندگی می کنم. برای من، احساس می کنم 10 سال را صرف اشتراک گذاری آن داستان کرده ام.”

نمایندگان هیلاریا بالدوین تا زمان انتشار به درخواست فاکس نیوز دیجیتال برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

ماریا هاس از فاکس نیوز دیجیتال در این گزارش مشارکت داشت.





منبع