هیدن پانتییر می‌گوید که در حین ضبط موسیقی برای «نشویل» تقریباً مدفوع می‌کرد، غش می‌کرد، زیرا به درستی آموزش ندیده بود.


هایدن پانتییر

هیدن پانتییر به جوایز ESPY 2012 می رسد.فریزر هریسون/گتی ایماژ

  • هیدن پانتییر می‌گوید که برای اولین بار تقریباً آهنگ‌هایی را برای «نشویل» می‌خواند.

  • این بازیگر به E! اخباری که او حتی گاهی اوقات برای جمعی خواندند مشکل دارد.

  • Panettiere که در سال 2021 هوشیار شد، درباره مشکلات اعتیاد و افسردگی پس از زایمان صحبت کرد.

در مصاحبه اخیر با E! اخبار، هیدن پانتییر به اشتراک گذاشت که چرا ضبط موسیقی برای درام موزیکال موفق او “نشویل” گاهی اوقات برای او یک تجربه مضطرب بود.

او از یکی از اولین تجربیات خود در ضبط موسیقی برای نمایش در نقش شخصیت ستاره کانتری خود، جولیت بارنز، به یاد آورد: “من آموزش ندیده بودم… وحشت زده، ترسیده، بی حال، می لرزید.” و من از قبل از تهیه‌کنندگان عذرخواهی می‌کنم، چون فکر می‌کنم «ببین، مدت زیادی طول می‌کشد تا سرم را گرم کنم، اما به آنجا خواهم رسید».

او گفت در اواسط جلسه به او گفتند که همه تهیه کنندگان برنامه قرار است برای تماشای آواز او بیایند.

پانتییر به یاد آورد: “من تقریباً …. همه موارد بالا، مدفوع کردم، غش کردم.” او همچنین گفت که با گریه یک نفر را صدا کرده است زیرا به او گفته نشده بود که باید جلوی این تعداد از مردم آواز بخواند.

هایدن پانتییر

هایدن پانتییر.آماندا ادواردز/گتی ایماژ

پانتی یر قبل از خروج دائم از سریال در سال 2018، در شش فصل از سریال “نشویل” نقش این خواننده را بازی کرد. ستاره “قهرمانان” گفته است که او افسردگی پس از زایمان و مشکلات اعتیاد داشته است که منجر به فرستادن دخترش کایا برای زندگی در اوکراین با همسر سابق پنتی یر شد که بازنشسته شده بود. بوکسور ولادیمیر کلیچکو که پدر کایا است.

او گفته است که این واقعیت که مسائل زندگی واقعی او نیز به عنوان مسائل ژولیت در سریال نوشته شده بود، بهبود کامل او را غیرممکن کرد.

او به Women’s Health گفت: “آنها شخصیت من را به عنوان افسردگی پس از زایمان نوشتند. آنها نوشتند که او فرزندش را رها کرده و به کشور دیگری رفته است.” و رفتن سر صحنه و نشان دادن این احساسات در مورد این چیزهایی که واقعاً در زندگی واقعی ام از آن رنج می بردم بسیار دشوار بود.

پانتی یر پس از «نشویل» از بازیگری فاصله گرفت و در سال 2021 هوشیار شد. او امروز یک معتاد در حال بهبود است اما به E! اخبار او هنوز با ترس از صحنه دست و پنجه نرم می کند، حتی در تنظیمات محدود.

او گفت: «حتی خواندن در حضور مردمی که مجبور بودم به آنها عادت کنم،» و افزود که گاهی اوقات وقتی از او خواسته می شد چیزی در جلسات AA بخواند، «تمام بدنم می لرزید» و او گاهی اوقات وانمود می کرد که با او تماس گرفته است. بگیر تا از آن خارج شوی

پانتی‌یر اخیراً نقش کربی رید را در فیلم «Scream VI» بازی کرد که اکنون در حال اکران است.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع