هیئت کارگری دریافته است که یک کافه برهنه به طور غیرقانونی رقصنده ها را پس از شکایت از شرایط ناامن کار اخراج کرده است.

به گزارش نیویورک پست، آنها ادعا کردند که به دلیل هجوم موش ها، شیشه های شکسته روی زمین، سوسک ها، ناخن های زنگ زده روی صحنه و ساس روی مبلمان مجبور به کار در شرایط ناامن شده اند.

استریپرها به شرایط ناامن کار در بیرون باغ ستاره اعتراض کردند.عرضه شده است

  • کایلا بلادو، سخنگوی NLRB، به LA Times گفت که باغ ستاره “به طور غیرقانونی” علیه رقصندگان “تقابلی غیرقانونی” انجام داد زیرا آنها “نگرانی هایی را در مورد سلامت و ایمنی آنها ایجاد کردند.”

    تصمیم برای صدور شکایت توسط دفتر منطقه ای هیئت مدیره در لس آنجلس که در روز سه شنبه اتخاذ شد اولین بار توسط لس آنجلس تایمز گزارش شد.

    این گروه پس از اخراج یا تعطیلی آنها در ماه فوریه شکایتی را به اداره ایمنی و بهداشت شغلی ارائه کردند. آنها ادعا کردند که Star Garden 30 مورد از مقررات OSHA را نقض کرده است که “حقوق کارگران را در محل کار ایمن و سالم محافظت می کند.”

    یک جمع کننده در باغ ستاره
    آنها سپس در ماه آگوست یک مناقصه گذشته نگر برای اتحاد و پیوستن به انجمن سهامداران بازیگران آغاز کردند. بر اساس این گزارش، تلاش های آنها برای تشکیل اتحادیه متوقف شده است زیرا صاحبان بار می گویند که همه رقصندگان کارمند نبودند.

    نماینده حقوقی NLRB و Star Garden، واهه خوجایان، بلافاصله به درخواست‌های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    گروه استریپرها در ماه فوریه از کار در باغ ستاره منع شدند و از آن زمان تاکنون تظاهرات منظمی را در خارج از محل برگزاری برگزار می کنند.

    این زنان در ماه مارس طوماری را ارسال کردند و از باغ ستاره خواستند تا با آنها با “شأنیت اولیه و انسانیت” رفتار کند. در طومار آمده است که آنها همچنین خواستار اتخاذ تدابیر ایمنی از جمله جلوگیری از فیلمبرداری مشتریان و ماندن پس از بسته شدن آنها شدند.

    این روزنامه گزارش داد که هیئت کارگری از کسب و کار خواسته است تا خسارات وارده به رقصندگان را جبران کند و از یک قاضی حقوق اداری خواهد خواست تا در جلسه رسیدگی سال آینده دستور اعاده آنها را بدهد.

    آنها پس از اخراج سه نفر در ماه فوریه، تلاش کردند تا با اتحادیه متحد شوند و شرایط بهتری را به دست آورند.

بره‌زنان بار استار گاردن به‌طور غیرقانونی اخراج شدند شورای ملی روابط کار اعلام کرد.

  • آنها رقصندگان گفتند که در شرایط ناامن از جمله هجوم موش ها و ناخن های زنگ زده کار می کردند.

  • به گفته هیئت ملی روابط کار، یک کافه بدون تنه در شمال هالیوود پس از اخراج سه رقصنده و ممانعت از کار 15 نفر دیگر، قوانین کار را نقض کرد.