هکلری که به پشت جولیانی سیلی زد، ممکن است اتهامش لغو شود

روز چهارشنبه پیامی در یک آدرس ایمیل درج شده برای جولیانی و با وکیلی که اغلب او را نمایندگی می کند، گذاشته شد.

سوزان پلاتیس، وکیل دفتر محاکمه ایالتن آیلند انجمن کمک حقوقی که وکالت این مرد را بر عهده داشت، گفت که وی سابقه کیفری قبلی نداشته و “هیچ عمل مجرمانه ای مرتکب نشده است، و این نتیجه که در نهایت پرونده را به طور کامل رد می کند، منعکس کننده است. آن واقعیت.”

نیویورک (AP) – مردی که پس از اینکه در فیلمی در حال سیلی زدن به پشت رودلف جولیانی، شهردار سابق نیویورک دیده شد، متهم به حمله شد، روز چهارشنبه توافقی را برای رد این اتهامات پذیرفت.

جولیانی، یک جمهوری خواه، از سال 1994 تا 2001 به عنوان شهردار خدمت کرد و پس از 11 سپتامبر مورد تحسین گسترده رهبری خود قرار گرفت. او که اکنون از وکالت تعلیق شده است، به عنوان وکیل شخصی برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا خدمت کرد و نقش اصلی را در بحث در مورد نتایج شکست ترامپ در انتخابات 2020 به عهده گرفت.



منبع

جولیانی به سختی در این ویدیو واکنش نشان داد، اما بعداً گفت که احساس می‌کرد «یک نفر به من شلیک کرده است» یا اینکه او با یک تخته سنگ اصابت کرده است. پلیس پس از سیلی زدن به پشت جولیانی، ادعا کرد که مرد گفت: «چه خبر، آشغال؟» او دستگیر شد و بیش از 24 ساعت را در زندان گذراند.

در بیانیه ای که روز چهارشنبه در دادگاه خوانده شد، دستیار دادستان ناحیه ریچموند، دارن آلبانیز، گفت که این مرد “یک قرارداد اجتماعی اولیه را نقض کرده است که درسی است که در جوانی ما آموخته می شود – دستان خود را برای خود نگه دارید.” اما دادستان منطقه گفت که اثبات در دادگاه مبنی بر اینکه این مرد آسیب جسمی وارد کرده یا قصد انجام آن را داشته است “بسیار دشوار” خواهد بود.

این حادثه در ماه ژوئن زمانی رخ داد که جولیانی 78 ساله در سوپرمارکت استیتن آیلند در حمایت از تلاش ناموفق پسرش اندرو برای کسب نامزدی حزب جمهوری خواه برای فرمانداری بود. جولیانی با گروهی از مردم ایستاده بود که مردی که از کنارش رد می‌شد دستش را دراز کرد، با کف دستی باز به پشت جولیانی دست زد و سپس در حین دور شدن چیزی گفت.

به گفته دفتر دادستان ناحیه ریچموند، پرونده به دلیل بررسی اخراج به تعویق افتاده است، به این معنی که اگر این مرد از دردسر دور بماند، اتهامات در شش ماه آینده لغو خواهد شد.