هوای سرد برای پیروزی بر شمال ایالات متحده

بسته به اینکه لانینیا ضعیف یا متوسط ​​باشد، الگوها می توانند متفاوت باشند، و شروع گرم زمستان نشان نمی دهد که فصل به طور کلی چگونه به پایان می رسد.

جوامعی از جنوب غربی تا فلوریدا شانس بیشتری برای مشاهده دمای گرمتر از حد متوسط ​​دارند و بسیاری از مناطق را بسیار بالاتر از نقطه انجماد نگه می دارند.

پیش بینی دمای دسامبر

در طول یک زمستان معمولی، اکثر نقاط کشور سردترین هوای خود را در ماه ژانویه تجربه می کنند، اما بسته به الگوهای آب و هوایی، قلب زمستان می تواند به شدت از میانگین منحرف شود.

بارش، چه به صورت باران باشد و چه به صورت برف، می‌تواند بیش از حد سرد باشد، به طوری که انتظار می‌رود در برخی مناطق احتمال انباشتگی بالاتر از حد متوسط ​​بیشتر باشد و برخی دیگر به کسری مداوم ادامه دهند.

پیش بینی بارش ماه دسامبر از مرکز پیش بینی آب و هوا NOAA.

NOAA بر این باور است که بخش اعظم غرب، شمال دشت بزرگ و دره جنوبی اوهایو می تواند برای بارش بالاتر از حد متوسط ​​باشد.

اگر چشم انداز NOAA دقیق باشد، مناطقی در جنوب شرقی، غرب میانه بالا و دشت های بزرگ جنوبی احتمالاً بخش عمده ای از بارش را از دست خواهند داد.

پیش بینی بارش در دسامبر

زمستان 2022-2023 لا نینا می تواند به معنای طوفان گردباد، کولاک و همه چیز در این بین باشد.

پیش‌بینی‌کنندگان هشدار می‌دهند که به دلیل راهنمایی‌های مدل متفاوت، عدم قطعیت قابل توجهی در چشم‌انداز وجود دارد.

واقعاً چه زمانی زمستان شروع می شود؟ بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید

زمستان هواشناسی از اول دسامبر آغاز می شود و تا فوریه ادامه دارد.



منبع

پیش بینی دمای دسامبر از مرکز پیش بینی آب و هوا NOAA.

پیش بینی ها بر این باورند که به لطف مجموعه ای از سیستم های فشار بالا در کانادا، هوای سرد از شمال غربی اقیانوس آرام تا دره می سی سی پی بالا کشیده می شود.

اداره ملی اقیانوسی و جوی بر این باور است که شرایط کلاسیک لانینا ممکن است در ماه دسامبر برقرار شود، با دمای کمتر از حد متوسط ​​در لایه شمالی کشور و بسیاری از مناطق جنوبی که از هجوم زمستان پیرمرد فرار می‌کنند.

مدل‌های اقلیمی نشان می‌دهند که هوای قطب شمال به داخل کشور نفوذ می‌کند اما از کل 48 پایین‌تر عبور نمی‌کند.

چشم‌اندازی که اخیراً توسط NOAA منتشر شده است، احتمال بارش‌ها و دماهای بالاتر یا کمتر از میانگین را در ماه آخر سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد.