هنرمند مشهور در حالی که قصد سوار شدن به هواپیما را داشت در فرودگاه درگذشت

این هنرمند کره جنوبی در کمیک های مارول و دی سی شرکت کرده بود و به خاطر توانایی اش در کشیدن تصاویر پیچیده کاملاً از حافظه مشهور بود. بیوگرافی او می‌گوید: «توانایی او در ارائه صحنه‌های بسیار پیچیده و تقریباً کامل از حافظه، بدون کمک ارجاع، مرزهای آنچه را که بسیاری از هنرمندان معتقد بودند ممکن است، گسترش داده است».

ژان مارک زائورسکی/گاما رافو از طریق گتی

سردبیر مارول، CB Cebulski، پست کرد: «با خبر غم انگیز درگذشت کیم جونگ گی از خواب بیدار شدم. هنوز مات و مبهوت اینجا نشسته‌ای. هیچ کس کاملاً شبیه او نبود.»

ژان مارک زائورسکی/گاما رافو از طریق گتی

آدی گرانوف هنرمند بوسنیایی کتاب های مصور در ادای احترام خود در فیس بوک نوشت: «کیم جونگ گی، یک بار در زندگی استعدادی که جهان ما را تغییر داد. توانایی او اشک افراد بالغ را کاهش داد و فروتنی و شوخ طبعی او مایه شادی بود.»

کیم جونگ گی تصویرگر مشهور روز دوشنبه در پاریس پس از تجربه درد قفسه سینه در حالی که قصد داشت سوار هواپیما شود درگذشت.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

این گالری گفت: «ما لال شده‌ایم» و افزود که «ناپدید شدن او خلأ بزرگی بر جای خواهد گذاشت.»

کیم 47 ساله پس از پایان آخرین حضور برنامه ریزی شده خود در اروپا، در بیانیه ای که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، دچار حمله قلبی شد. او در فرودگاه در راه نیویورک بود، جایی که قرار بود در کامیک کان ظاهر شود، زمانی که شروع به تجربه درد قفسه سینه کرد. او را برای انجام عمل جراحی اورژانسی به بیمارستان مجاور منتقل کردند اما کاری از دستش بر نمی آمد و درگذشت.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

مارک بروکس، هنرمند کتاب های مصور، که به خاطر کارش با مارول کامیکس مشهور است، نوشت: «این یک ضرر بزرگ برای دنیای هنر است. او بسیار مهربان، سخاوتمند و با استعداد بود.»

در بیانیه ای از گالری هنری دانیل مگن در پاریس، جایی که نمایشگاهی از آثار او در حال حاضر در معرض دید عموم قرار دارد، گفت: «ناپدید شدن ناگهانی او با شادی بی حد و حصری که برای ما به ارمغان آورد در تضاد است.

او همچنین رکورد جهانی گینس را برای طولانی ترین نقاشی توسط یک فرد در اختیار داشت.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کیم یک همسر و دو فرزند از خود به جا می گذارد.

کامیک کان در ادای احترام خود، او را به دلیل «کمک های منحصر به فردش در کمیک ها» به عنوان یک «هنرمند چیره دست» توصیف کرد.

هیون جین کیم، همکار او در بیانیه ای گفت: «بعد از اینکه کارهای زیادی برای ما انجام دادید، اکنون می توانید برس های خود را زمین بگذارید.