هم اتاقی های دانشجویان مقتول سکوت خود را شکستند

فونکه در نامه خود به موگن نوشت: «تو همیشه به من می‌گفتی که همه چیز به دلیلی اتفاق می‌افتد، اما من واقعاً برای درک دلیل آن مشکل دارم.»

مقامات از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این حادثه دارد می‌خواهد با شماره تلفن 208-883-7180 ​​یا [email protected] تماس بگیرد.



منبع

دیلن مورتنسن و بتانی فونکه در طبقه اول خانه اجاره ای خود در جاده کینگ خوابیده بودند که سه هم اتاقی آنها، کیلی گونکالوز، 21 ساله. و مدیسون موگن، 21; و Xana Kernodle، 20; و همچنین دوست پسر 20 ساله کرنودل، اتان چاپین، در ساعات اولیه صبح روز 13 نوامبر با ضربات چاقو کشته شدند.

او کرنودل را به عنوان “زندگی مهمانی” توصیف کرد که همچنین “خیلی بیشتر از دختری بود که فقط می توانست خوش بگذراند.” مورتنسن نوشت: او “قوی، باهوش، سخت کوش” ​​و زیبا بود و افزود که او “مردی بود” و “هر کسی که این شانس را داشت که او را بشناسد او را دوست دارد.”

جدول زمانی قتل های دانشگاه آیداهو: آنچه می دانیم

این زوج به عنوان افراد شادی توصیف شدند که از زندگی “به طور کامل” لذت می بردند. آنها زنان جوان مسئولیت‌پذیر و سخت‌کوشی بودند، اما می‌دانستند چگونه سرگرم شوند و از چیزهای کوچک قدردانی کنند.

یک عکس تقسیم شده صحنه جنایت و قربانیان، از جمله دانشجویان دانشگاه آیداهو، اتان چاپین، 20 ساله را نشان می دهد. Xana Kernodle، 20; مدیسون موگن، 21; و کیلی گونکالوز، 21 ساله.

دوست می گوید اگر قربانیان آیداهو “قرار بود بروند، قرار بود با هم بروند”

هم اتاقی در ادامه موگن و گونکالوز را “یک دوتایی جدایی ناپذیر” توصیف کرد که بهترین دوستان بودند و مانند خواهر با یکدیگر رفتار می کردند.

مورتنسن نوشت: “به زانا و اتان – دو دوست صمیمی اما جفت عالی با هم.” “آنها این رابطه غیرقابل توقف و محبت آمیز را داشتند. هر دو با عشق زیادی به یکدیگر نگاه می کردند. همه می دانستند که آنها دوتایی عالی هستند. هر دو از این انرژی سرگرم کننده، پرشور، دیوانه اما خوب برخوردار بودند. هر دو از نوع مردم بودند. که به همه اهمیت می داد و به هر کسی کمک می کرد.”

مورتنسن می‌گوید: «می‌دانم، در جایی، زنا و ایتان با هم هستند، با یکدیگر همراهی می‌کنند، ما را تماشا می‌کنند و به ما می‌گویند که اشکالی ندارد و ما همدیگر را داریم.

پدر قربانی قتل دانشگاه آیداهو می گوید که دخترش در همان تخت به عنوان بهترین دوستش درگذشت.

فونکه گفت ای کاش می توانست هر یک از هم اتاقی هایش را “آخرین بغل” کند و به آنها بگوید که چقدر “دوستشان دارد”.

او می گوید: “مدی و کیلی برای من مانند مادران دوم بودند. آنها چیزهای زیادی به من یاد دادند که چگونه یک بزرگسال مسئولیت پذیر باشم و همچنین چگونه زندگی شادی داشته باشم. آنها نگاه من به زندگی و نحوه لذت بردن از زندگی را به طور کامل تغییر دادند.” نوشت.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

مسکو، آیداهو، رئیس پلیس چهار قتل را اخراج کرد و تبدیل به یک پرونده سرد شد: “ما این را حل خواهیم کرد”

فونکه گفت موگن “بزرگ” او در انجمن پی بتا فی دانشگاه آیداهو – و خواهر بزرگی بود که او همیشه می خواست.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

مسکو، آیداهو – دو هم اتاقی که از حمله 13 نوامبر که منجر به کشته شدن چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو در خانه خود در نزدیکی محوطه دانشگاه شد جان سالم به در بردند، برای اولین بار در مراسم یادبود عزیزانشان در روز جمعه در پست فالز، آیداهو، اظهارات عمومی را به اشتراک گذاشتند.

کشیش جوانی به نام کریس در Real Life Ministries، جایی که مراسم در آنجا برگزار می شد، ابتدا نامه مورتنسن را خواند که با توصیف رابطه عاشقانه کرنودل و چاپین آغاز شد.

پلیس مسکو همچنان این قتل های وحشیانه را “یک حمله هدفمند و منفرد” توصیف کرده است. دانشگاه آیداهو به دانشجویانی که دانشگاه را برای تعطیلات روز شکرگزاری ترک کرده بودند، به جای بازگشت به محوطه دانشگاه با مظنونی که هنوز در حال فرار است، این گزینه داده شد که در خانه بمانند و از راه دور یاد بگیرند. پلیس همچنین هنوز هیچ نوع انگیزه ای در قتل چهارگانه اعلام نکرده است.

قتل‌های آیداهو: مستأجر طبقه اول سابق خانه مسکو می‌گوید نمی‌توانست فعالیت‌ها را از طبقات دیگر بشنود

او در ادامه چاپن را به عنوان فردی توصیف کرد که از او به عنوان یک شخصیت برادر بزرگتر، احمق، کنایه آمیز، دوست داشتنی، دلسوز و راحت صحبت می کرد. کرنودل “تمام دنیای او بود، و شما می توانید آن را در او ببینید.”

تصویری از صحنه جنایت